|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Tomozuki
Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 27 Feb 2017 09:24 Naslov sporočila: |
|
|
Materiali v notranjosti BMW-ja in Mercedesa so morda res boljši in manj škripa. Vendar sem vsaj za BMW-je v zadnjem času od mehanikov slišal ogromno pripomb. Crkuje vse po spisku. Od pomika stekel, do ostale elektronike. Pa to ne pri starih...! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 28 Feb 2017 08:32 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 12:44; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tomozuki
Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 28 Feb 2017 10:51 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Kštrwn je napisal/a: |
se marsikje v Ameriki vidi celo ulico, ki ima na dvorišču parkirane Mercedese in Bmw-je, v evropi pa skoraj nikjer ne opaziš ameriškega avta, če nisi ravno na Usa meetingu. Čeprav so davki in carine ali karkoliže, vse skupaj en k..ac, pa mislim, da četudi bodo uvedli 35%, še vedno plačamo mi več dajatev za nakup Usa avta, tako, da se bo s tem šele situacija uravnala, potem pa da vidimo, kdo mora začet delat boljše avte |
Hja, dejstvo je, da je lažje prodati evropski avto Američanom kot ameriški avto Evropejcem.
Vzrok je tudi v takih zadevah, kot je manjša poraba goriva - Američani imajo zaradi manj podivjanih davkov precej cenejši bencin (pa še več razpoložljivega dohodka) in manj davčnih obremenitev (med katere štejem tudi slovensko famozno letno registracijo za velike kubature) na velike in močne motorje. Zato si lahko Američani privoščijo normalno velike avte s spodobnimi motorji, lahko pa se odločijo tudi za šparanje in kupijo mala varčna jajčka. V obratni smeri gre pa bolj težko - povprečen Evropejec si namesto običajnega malega olupka, težje privošči kupiti in registrirati (in tankati) spodobno velik in motoriziran avto.
No, po drugi strani nakup luksuznega Mercedesa ali BMWja ni ravno strategija za šparanje, je pa tukaj drug moment in sicer conspicuous consumption, torej z nakupom avta in drugih luksuznih dobrin očitno pokazati svoje bogastvo ali status. 'Premium' evropski avti pač veljajo za kkvalitetna vozila in dragi so - to je za marsikoga dovolj.
Pri tem imajo verjetno Američani malo izkrivljeno podobo evropskega avtomobilizma, saj so med evropskimi avti v USA večinoma taki, ki so povprečnemu Evropejcu težko dostopni:
- ponavadi gre za avte tipa Porsche, Mercedes, BMW, Range Rover, Volvo ipd. - v USA skorajda ni Renaulta, Dacie, Seata, Fiata ipd
ipd.
- znotraj znamke so v ponudbi večji/dražji modeli (recimo v USA pri MB ni A-klase, začne se pri C-klasi; pri VW ne najdeš Polota itd)
- če je nek model na voljo tako v EU kot v USA, se pri ameriški verzijo praviloma motorizacija in stopnja opreme začne precej višje kot v EU
Zato so evropski avti na ameriških cestah precej boljša vozila kot to, kar dejansko vozi povprečen Evropejec, zato tudi pogosto občudoavnje EU avtov pri Američanih.
V EU pa pri večini ljudi ni take percepcije glede ameriških avtov - v bistvu jih večinoma niti ne poznajo. Ob omembi US avta pomislijo na 40-50 let stare avte (ki jih vidijo ali kot ljubiteljske oldtimerje ali pa kot stare zmahane kante) ali pa na velik ameriški pickup/SUV, nad katerimi vihajo nos zaradi kao velike porabe - tudi če ima denar, je povprečen Evropejec mentalno prizadet s skrbjo glede porabe, s katero se vsi stalno obremenjujejo, in zmotno gleda na majhno porabo kot tehnološki dosežek sam po sebi. Temu se pridruži še družbeno zapovedani odpor do ameriške globalne politike in posledično do vsega ameriškega, kar je v glavnem seveda zaradi globokega manjvrednostnega kompleksa, posledica pa je med drugim laganje samemu sebi, da so ameriški avti kurac, in na koncu Evropcelj kupi Passata ter se zdi samemu sebi fajn. |
Dobro napisano! Moram pa priznat, da se je Chevorlet zelo dobro prijel tudi v Evropi. Celo predobro! Kam merim? Merim na to, da je bil primerljivo s celotno konkurenco npr. Cruze zelo dostopen vsakemu. Limuzina razreda Jette, ki stane skoraj pol manj. Sem siguren, da je šlo to nekomu v nos in je zato GM moral spokat iz EU s svojim ameriškim arzenalom, ter aktivirat Opla, ki je... sicer GM-ov, vendar še vedno s koreninami v EU.
Mene so vedno pritegnili avtomobili, ki jih nihče nima. Zato so me vedno bolj začeli navduševati ameriški, ki si jih lahko videl le na filmskih platnih. Ko sem nekaj let nazaj šel na testno vožnjo s Camarom, sem v salonu videl tudi novega Malibuja. Glede na vizuelno simpatičnost avtomobila, sem si takoj postavil vprašanje: "Koliko tega se bo v Sloveniji prodalo?" Verjetno nobeden, ker mu je manjkalo tisto ključno, kar pritegne slovenske traktoriste. Neka dizelska oznaka na zadku in štirje olimpijski krogi. In dejansko do danes nisem na cesti videl niti enega samega... No, razen Insignije.
Mentaliteta naših malomeščanov je sledeča; kupi novi avto, ki stane celo premoženje in šparaj na porabi. Seveda vsi vemo, da imajo dizli svoje muhe in da je zaradi regulative izpustov za motorjem še celi Skynet, ki krimili 100 in 1 senzor. No, vsi ne vemo. Mi vemo Slej ko prej nekaj odpove. Če ne elektronika, pač šobe, EGR, sklopka, dvomasni vztrajnik ali kaj tretjega. Vse to seveda ni poceni. Potem poslušaš v vsakem lokalu gostilniško debato, kako crkne to in crkne ono, pa cel lightshow na armaturni plošči, v isti sapi pa seveda mora vsak podat svojo ekstra nizko vrednost o porabi. Mogoče jo celo vpiše na poraba.com in orgazmira pri zasedanju top 10 uporabnikov. Tukaj se preračunljivost povprečnega slovenskega domorodca izgubi nekje v številkah med porabo in izrednimi servisnimi posegi. Zato pri naši bajti ni več enega dizla. Ampak me veseli, da večina ni podobnega mišljenja. Ker na tak način dobiš dobrega rabljenega bencinarja za drobiž. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 28 Feb 2017 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
Uuuu .. tole pa je prispevek za oglodati!
Chevrolet Cruze! Nekaj avtomobilske zgodovine je pa vseeno treba poznati!
Pred nekaj leti je koncern Chevrolet kupil propadlo korejsko avtomobilsko firmo in na njihove avte začel lepiti ogromen Chevroletov badge. In vidiš, uspelo jim je! Sedaj že va V8 forumu nekateri VSE Chevrolete mečejo v en ameriški koš. Ojojjoj!!
Po isti logiki bo po pretečenih nekaj mesecih nekdo napisal, kako je RAM Promastrer City (http://www.ramtrucks.com/2017/ram_promaster_city/index.html) čisto nekaj drugega, kot EU jajca a la Fiat Doblo.
Skratka: badge še ne naredi pravega ameriškega avta! Naredi ga V8 motor pa mogoče/verjetno še kaj zraven!
Miran
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 28 Feb 2017 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, večina Chevroletov v prodaji pri nas oziroma v EU, so bili preznačkani korejci. Verjetno so sicer ti avti 'good value for money' (posebej če kupiš kakega rabljenega Cruza), če hočeš nek relativno nov avto za osnovne potrebe prevažanja.
Niso pa to pravi ameriški avti. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tomozuki
Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 28 Feb 2017 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor drži tudi to. Sicer pa na našem trgu že V6 avto katerekoli znamke težko prodaš, da o V8 niti ne govorimo. Gre za percepcijo, da je pogoltna zadeva, pa še davek te lepo vseka po žepu. Chevroleti, ki so se prodajali tukaj, resda niso pravi američani, so pa največji približek uvajanju "ameriške" znamke na EU tleh, ki se je celo prijela. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 28 Feb 2017 14:31 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 12:44; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fucker
Pridružen/-a: 23.02. 2010, 22:53 Prispevkov: 113 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: 01 Mar 2017 22:14 Naslov sporočila: |
|
|
Caw , mene pa zanima kako je z certifikatom za oldtimera , ce je avtoplin noter .
Menda ni dovoljena nobena predelava , a ve kdo kaj vec o tem ?
lp.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tomozuki
Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 02 Mar 2017 15:26 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ve kdo, da imaš avtoplin noter? Pomoje je to vseeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fucker
Pridružen/-a: 23.02. 2010, 22:53 Prispevkov: 113 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: 02 Mar 2017 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Na homologaciji bo takoj opazil , saj ce ne drugo bo videl rezervar za plin .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Mar 2017 19:56 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz se zdajle na hitro spomnim treh avtomobilov, kateri imajo plin in so starodobniki. Ne verjamem, da kdo plačuje polno letno dajatev in zavarovanje... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fucker
Pridružen/-a: 23.02. 2010, 22:53 Prispevkov: 113 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: 02 Mar 2017 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
Gtyrant sem preprican da ima veliko ljudi to,
samo nevem kako resijo na homologaciji , saj starodobnik ne dopusca nobene predelave na starodobniku ,
sam bom namrec skoraj imel na enemu 30 let , pa nevem kako bom resil to .
Cestnino sedaj kretenom placujem 565 eur , pa zal to ni edini tak avto pri bajti .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 02 Mar 2017 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Kako, da ne? Kolikor je meni znano so na starodobnikih dovoljene predelave. Kaj pa superchargerji, pa feltne... pa še cel kup stvari?? Važno je, da so predelave tudi oldskool oziroma takšne, kot so že bile v obdobju določenega vozila. Plin pa vgrajujejo v osebna vozila že dlje, kot 30let. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Mar 2017 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
fucker je napisal/a: |
starodobnik ne dopusca nobene predelave na starodobniku . |
Vem kaj misliš, pa vseeno mislim, da to ne drži čisto. Ker se je že zgodilo, da so zahtevali predelave na vozilih. Primer: so morali dodati smernike na vozilo, katero jih v originalu ni imelo.
Na oldschoolslo forumu, bi ti odgovorili v smeri, da ne drezaj in sprašuj ustreznih organov kako in kaj...
Jaz bi se na tvojem mestu vseeno pozanimal. Boš vsaj vedel pri čem si.
Če pa izveš kaj uporabnega pa sporoči tudi tu, da vemo za naprej. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tomozuki
Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 03 Mar 2017 01:51 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa če zadevo vgradiš po pridobitvi certifikata? Ali jo že imaš noter? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|