|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 09 Jan 2017 23:18 Naslov sporočila: |
|
|
Sem včeraj malo bral komentarje in me odziv niti ne čudi. Kaj pa tem ljudem dogaja po njihovih bučah pa si tudi ne znam razložiti. Pa saj je večkrat odziv v tem stilu... pred časom naprimer ko je bilo govora o davku na neregistrirana vozila. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 17 Jan 2017 09:59 Naslov sporočila: |
|
|
Povsem nepristranski ravno niste. Carina v EU na ameriške avte je 10%. Američani pa govorijo o 35%. Je tako?
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 17 Jan 2017 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda smo pristranski, to je vendar forum ljubiteljev USA vozil
Glede avtov pa se s carino šele začne. V EU kupca usekajo še z DMV, kjer je stopnja odvisna od 'izpustov', kjer so seveda US avti na slabšem, saj imajo še vedno kolikor-toliko spodobne motorje in ne miniaturnih mlinčkov v evropskih olupkih (pa še tam o uradni podatki o 'izpustih' pogoljufani, hehe). Čez vse to pa pride potem še obračun DDV od 15% do 25% (odvisno katera EU država, vse pa so davčno bolj pogoltne kot USA, kjer je sales tax ponavadi pod 10%)
Na koncu pa še razne komplikacije z žmigavci in podobne blesarije - saj potem pa ni čudno da tako malo Evropejcev kupi ameriški avto, ko jih evropske oblasti (bruseljske ali nacionalne) pri tem ovirajo na vsakem koraku. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 17 Jan 2017 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 12:46; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 17 Jan 2017 16:12 Naslov sporočila: |
|
|
miran je napisal/a: |
Povsem nepristranski ravno niste. Carina v EU na ameriške avte je 10%. Američani pa govorijo o 35%. Je tako?
Miran |
Jah morda res nisem nepristranski. Kaj bo še ne vemo ampak dejstvo pa je, da že dolgo in še vedno uvoženi Evropski in Japonski avtomobili v ZDA niso nič kaj posebej obdavčeni, mnoge je možno čez lužo dobiti celo ceneje, kot v deželah od kjer prihajajo. Povej mi en ameriški avto, ki je na EU trgu cenejši, kot v ZDA ali pa ima vsaj podobno ceno.
Osebno pa, kot vedno mislim, da je dodatno obdavčevanje neumno za karkoli že gre. In dejansko mi je nekako vseeno kakšne davke imajo v ZDA. Bolj me zanimajo davki pri nas in raje, kot višanje davkov čez lužo bi rad videl, da se pri nas znižajo davki in trošarine. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 17 Jan 2017 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
Kštrwn je napisal/a: |
se marsikje v Ameriki vidi celo ulico, ki ima na dvorišču parkirane Mercedese in Bmw-je, v evropi pa skoraj nikjer ne opaziš ameriškega avta, če nisi ravno na Usa meetingu. Čeprav so davki in carine ali karkoliže, vse skupaj en k..ac, pa mislim, da četudi bodo uvedli 35%, še vedno plačamo mi več dajatev za nakup Usa avta, tako, da se bo s tem šele situacija uravnala, potem pa da vidimo, kdo mora začet delat boljše avte |
Hja, dejstvo je, da je lažje prodati evropski avto Američanom kot ameriški avto Evropejcem.
Vzrok je tudi v takih zadevah, kot je manjša poraba goriva - Američani imajo zaradi manj podivjanih davkov precej cenejši bencin (pa še več razpoložljivega dohodka) in manj davčnih obremenitev (med katere štejem tudi slovensko famozno letno registracijo za velike kubature) na velike in močne motorje. Zato si lahko Američani privoščijo normalno velike avte s spodobnimi motorji, lahko pa se odločijo tudi za šparanje in kupijo mala varčna jajčka. V obratni smeri gre pa bolj težko - povprečen Evropejec si namesto običajnega malega olupka, težje privošči kupiti in registrirati (in tankati) spodobno velik in motoriziran avto.
No, po drugi strani nakup luksuznega Mercedesa ali BMWja ni ravno strategija za šparanje, je pa tukaj drug moment in sicer conspicuous consumption, torej z nakupom avta in drugih luksuznih dobrin očitno pokazati svoje bogastvo ali status. 'Premium' evropski avti pač veljajo za kkvalitetna vozila in dragi so - to je za marsikoga dovolj.
Pri tem imajo verjetno Američani malo izkrivljeno podobo evropskega avtomobilizma, saj so med evropskimi avti v USA večinoma taki, ki so povprečnemu Evropejcu težko dostopni:
- ponavadi gre za avte tipa Porsche, Mercedes, BMW, Range Rover, Volvo ipd. - v USA skorajda ni Renaulta, Dacie, Seata, Fiata ipd
ipd.
- znotraj znamke so v ponudbi večji/dražji modeli (recimo v USA pri MB ni A-klase, začne se pri C-klasi; pri VW ne najdeš Polota itd)
- če je nek model na voljo tako v EU kot v USA, se pri ameriški verzijo praviloma motorizacija in stopnja opreme začne precej višje kot v EU
Zato so evropski avti na ameriških cestah precej boljša vozila kot to, kar dejansko vozi povprečen Evropejec, zato tudi pogosto občudoavnje EU avtov pri Američanih.
V EU pa pri večini ljudi ni take percepcije glede ameriških avtov - v bistvu jih večinoma niti ne poznajo. Ob omembi US avta pomislijo na 40-50 let stare avte (ki jih vidijo ali kot ljubiteljske oldtimerje ali pa kot stare zmahane kante) ali pa na velik ameriški pickup/SUV, nad katerimi vihajo nos zaradi kao velike porabe - tudi če ima denar, je povprečen Evropejec mentalno prizadet s skrbjo glede porabe, s katero se vsi stalno obremenjujejo, in zmotno gleda na majhno porabo kot tehnološki dosežek sam po sebi. Temu se pridruži še družbeno zapovedani odpor do ameriške globalne politike in posledično do vsega ameriškega, kar je v glavnem seveda zaradi globokega manjvrednostnega kompleksa, posledica pa je med drugim laganje samemu sebi, da so ameriški avti kurac, in na koncu Evropcelj kupi Passata ter se zdi samemu sebi fajn. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fucker
Pridružen/-a: 23.02. 2010, 22:53 Prispevkov: 113 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: 18 Jan 2017 15:25 Naslov sporočila: |
|
|
Mercedes in bmw sta pac realno veliko bolj kvalitetna od
ameriskih strojev , ceprav vem , da bom sedaj popljuvan in
zadnji klosar na tem forumu ,,,
Mercedes s klassa nikakor ni varcen ali poceni avto , enako naprimer bmw model 7 , so pa materiali desing itd top ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 18 Jan 2017 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Jah potem pa kupuj in vozi mercedese in bemflne, kaj se sploh še ukvarjaš s tem forumom? _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fucker
Pridružen/-a: 23.02. 2010, 22:53 Prispevkov: 113 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: 18 Jan 2017 16:56 Naslov sporočila: |
|
|
Vedno sem imel kak ameriski avto , ker imajo ti avti pac svoj čar .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Jan 2017 20:15 Naslov sporočila: |
|
|
fucker je napisal/a: |
Mercedes in bmw sta pac realno veliko bolj kvalitetna od
ameriskih strojev , ceprav vem , da bom sedaj popljuvan in
zadnji klosar na tem forumu ,,,
Mercedes s klassa nikakor ni varcen ali poceni avto , enako naprimer bmw model 7 , so pa materiali desing itd top ... |
S katerim ameriškim strojem pa ju primerjaš?
"Design" je precej relativna reč...
Se pa strinjam, da noben od ameriških velikih treh ne ponuja modela avtomobila, kateri bi bil direktna konkurenca Mercedesu S in BMW seriji 7.
Samo, a potem to pomeni, da niso sposobni narediti avtomobila na tem nivoju?
Če pogledaš ameriški segment luksuznih vozil "full size luxury sedans"...
Če za primerjavo vzameva še zadnje stare modele:
- 2000-2005 Cadillac DeVille / 2006-2011 Cadillac DTS
- 1998-2011 Lincoln Town Car
Tu gre za drugačno filozofijo pri teh avtomobilih. Kljub novejši zunanji podobi še vedno slonijo na tradiciji velikih, prostornih avtomobilov, kjer je vse podrejeno udobju.
Niso to "hibridi" kjer se poleg udobja pričakuje tudi dobre čase na Nordschleife. Novi niso bili poceni, a najverjetneje še vedno precej cenejši kot S razred.
"Pri pol nižnji ceni" pa res ne moreš pričakovati nekih hudo eksotičnih materijalov v notranjosti. Pa jih sploh zares potrebuješ?
Do sedaj sem se imel samo enkrat priložnost peljati na zadnjih sedežih v mojem New Yorkerju. Meni se je zdelo nadvse udobno in prijetno.
Moja edina izkušnja z Mercedesom je iz pred dobrih petih let, ko sem si kupil Thunderbirda. Takrat smo na banko šli s skoraj novim(med potjo je števec obrnil 1000km) Mercedesem razreda E.
2.0? turbo bencinski motor, automatic, štirikolesni pogon...
Cena pa tam nekje ali višja kot bi bil nov New Yorker če bi preračunali v danajšno vrednost denarja... Saj se je solidno peljal, notranjost pa še zdaleč ne tako udobna in prijetna kot v usa avtomobilu.
Brez sledu o mehki plastiki, sama trda plastika najverjetneje iz recikliranih materijalov. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 19 Jan 2017 18:12 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Se pa strinjam, da noben od ameriških velikih treh ne ponuja modela avtomobila, kateri bi bil direktna konkurenca Mercedesu S in BMW seriji 7.
Samo, a potem to pomeni, da niso sposobni narediti avtomobila na tem nivoju?. |
Seveda so (skoraj), recimo Cadillac CT6 - full size luxury sedan z zadnjim pogonom (opcijsko AWD), v prihodnosti bo na voljo tudi z V8.
http://jalopnik.com/the-2017-cadillac-ct6-platinum-is-too-good-to-care-abou-1790763309
Sicer pišejo, da CT6 še ni čisto na ravni S-klase, vendar tudi njegova cena menda ni.
Problem ameriških proizvajalcev je, da bi avto na nivoju S-klase bil podobno drag, ciljna skupina kupcev pa za tak denar hoče Mercedes značko. ... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|