|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 13 Dec 2016 17:08 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Ne vem če. Je sicer najprej pisal da ima ameriški avto - pa sem ga vprašal katerega, in je napisal da Chevrolet Lacetti |
Any way razmišlja tip OK. Ker avto, je zato, da se z njim voziš in ne postavljaš pred sosedi, kelnarcami in barskem inventarju v obliki zapitkov.. Kaj ti pomaga 5 avtombilov in 6 dizlnov, če se z nobenim ne moreš vozit, ker prvi ni za po snegu, drugi ni za k maši, tretji ni za na teren, peti in šesti sta na servisu, sedmi je previsoka cestnina ipd...
Sicer je pa debata kar zanimiva http://forum.finance.si/?f=7&t=196086&page=1
In tip bo po 200kkm s ful požrešnim bencinarjem zapravil 26-30k€... skupaj z nabavo vozila in vsemi servisi in bnecinom.
Nekoga bo samo dizln vozilo prišlo najmanj pol toliko... Ampak bo potem šparal, pa po Parizu se ne bo smel voziti.....
Ampak je car in zeleno razmišlja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 00:33 Naslov sporočila: |
|
|
Ker sem ravno sluzbeno ze leto in pol v najvecji Audijevi tovarni motorjev,
lahko potrdim,da upada proizvodnja dieselskih motorjev,nekateri stroji za izdelavo motornih komponent so v mirovanju,nekateri se ravno konzervirajo,saj ni potrebe po toliksnih kapacitetah,s tem da v hali kjer se proizvajajo V6,V8,V10in V12 bencinski motorji,delajo na polno
_________________ Thank the Lord for the Big Block Ford |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 08:16 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 12:57; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 08:50 Naslov sporočila: |
|
|
Kštrwn je napisal/a: |
...in počasi bo eu postala ful pametna in ugotovila, da je za avte najbolj primeren bencinski motor... |
V bistvu beseda EU po mojem tukaj nima tolikšnega pomena, kot pa odločitve kupcev. Večina kupcev pa se ne odloča na podlagi izpustov, trdih delcev, prašnih delcev, čudnih delcev, zelenologije, zvoka, udobnosti, čistosti, delovne sile, ogrevanih ali neogrevanih WC-jev proizvodnih delavcev (ali celo brez WC-jev), ipd... Oldočajo se na podlagi izračuna toliko zaslužim, toliko na mesec lahko dam za avto, to mi znese 10 jurjev, za 10 jurjev dobim tega al pa tega, ta pije 6, ta pa 4, tej pa bom vzel tega ko pije 4. A dizl je? Sej vseeno, 4 pije a ne un pa 6? Dajte mi ga.
In ker dizl pač pije manj kot bencinar, jih ljudje radi kupujejo. Dokler jih ljudje radi kupujejo, jih tovarne rade delajo. In EU kot inštitucija po mojem tega ne more spremeniti drugače kot da ljudem na nek način odvzame težo argumenta "ta pije 4 un pa 6" in s tem obrne trend povpraševanja ter s tem indirektno vpliva na proizvodnjo. To pa lahko po mojem naredi samo tako, da pade cena bencina na raven, ko 4 ali 6 ne bo več pomembno gledano skozi denarnico, ker bodo potem tehtali kaj drugega, recimo ta bolj smrdi, ta pa manj - daj mi tega ko manj smrdi. A bencinar je? Sej vseeno, manj smrdi, daj mi ga. Tako to jaz dojemam. In amerika? Cena bencina tam je takšna, da argument 4 ali 6 najbrž ne obstaja, a ne? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jeep1903
Pridružen/-a: 05.02. 2015, 10:44 Prispevkov: 31 Kraj: vransko
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
to je pa še najbolj pameten odgovor oz. razlaga tle gor! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jeep1903
Pridružen/-a: 05.02. 2015, 10:44 Prispevkov: 31 Kraj: vransko
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 09:32 Naslov sporočila: |
|
|
..za uroša sem mislil!
...aja, pa cestni sklad nam naj dajo na 194e nazaj, tak kot včas, pol bomo malo bližje civilizaciji, kot si jo oni predstavljajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 09:33 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 12:59; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 11:06 Naslov sporočila: |
|
|
Uros je napisal/a: |
V bistvu beseda EU po mojem tukaj nima tolikšnega pomena, kot pa odločitve kupcev. Večina kupcev pa se ne odloča na podlagi izpustov, trdih delcev, prašnih delcev, čudnih delcev, zelenologije, zvoka, udobnosti, čistosti, delovne sile, ogrevanih ali neogrevanih WC-jev proizvodnih delavcev (ali celo brez WC-jev), ipd... Oldočajo se na podlagi izračuna toliko zaslužim, toliko na mesec lahko dam za avto, to mi znese 10 jurjev, za 10 jurjev dobim tega al pa tega, ta pije 6, ta pa 4, tej pa bom vzel tega ko pije 4. A dizl je? Sej vseeno, 4 pije a ne un pa 6? Dajte mi ga.
|
To je sicer res, ampak zakaj je za evropske kupce poraba tako dramatičnega pomena? Ker evropske države (EU gor ali dol) že od nekdaj nabijajo hude davke na gorivo, zato se vsak liter razlike v porabi finančno kar pozna.
Pa ne samo na gorivo, tudi visoki davki na avtomobile (ob nakupu in še pri vsakoletni registraciji), ki direktno ali pa posredno najbolj podražijo motorje z velikimi 'izpusti', zlasti z veliko prostornine in moči... Če bi bili v Evropi davki na gorivo, davki na nakup avta in registracije taki kot v USA, bi se tudi tu veliko več ljudi vozilo z bencinskimi motorji, tudi mnogi z V8... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 11:15 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 12:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 14:17 Naslov sporočila: |
|
|
To okol vzdrževanja moram reči, da ne razumem najbolje, čeprav vsak bencin-o-fanatik ve o tem povedati ogromno. Sam imam doma tako bencinarja kot dizla in oba dva vzdržujem popolnoma enako in na enake stroške in to že od kar ga imam (kateregakoli dizla), kar je nekje 7 let. Torej, če mi ve kdo povedati, zakaj je vzdrževanje dražje, mi naj prosim pove. A je ole za dizlna dražje? A je filter za ole dražji? A se matica dalj časa odvija, da stočiš ole vn? Resno, na lastnih izkušnjah ne opažam nikakršnih razlik v ceni vzdrževanja smrduha ali princeske, pa vendar pogosto slišim, kako bi me moralo vzdrževanja smrduha teh 7 led že zdavnaj finančno ubiti, medtem ko bančni račun pravi, da sem dejansko prišparal pri razliki v porabi primerljive princeske in smrduha. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jeep1903
Pridružen/-a: 05.02. 2015, 10:44 Prispevkov: 31 Kraj: vransko
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
..spet mora pritrdit urošu, ker se popolnoma strinjam. sam sem imel enako pri dizlu kot pri bencinarju.
..kar se pa tiče argumentov "Kštrwn", ti pa moram povedat, če si ti zalublen v bencinarje ne pomeni, da smo vsi! nekateri pač imamo radi dizle, pa zato nič ne kritizeramu bencinarje!..tud če se vozimo 1/3 bencinarjev, k majo zanič katolizatorje! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 16:14 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 13:00; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 16 Dec 2016 17:02 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="Uros"]
Kštrwn je napisal/a: |
V bistvu beseda EU po mojem tukaj nima tolikšnega pomena
|
Pa ima in to zelo. saj to smo že razčistili. Vedno ima zadnjo besedo politika in nihče drug. Politik vedno vodi ovce, tudi pri nakupi avtomobila.
Kštrwn je napisal/a: |
Je pa res, ko neko debilnost pokažeš ovcam, to hitro primejo. V sloveniji naredi avto v povprečju 12.000 km letno, ob tej cifri pa je upravičenost dizla bolj boga oz. traja precej časa, da se z razliko v ceni goriva izplača dražji nakup dizla in njegovo dražje vzdrževanje. |
Slovenci so itak posebneži Baje imamo celo največji delež dizelskih avtomobilov v EU.
Uros je napisal/a: |
Večina kupcev pa se ne odloča na podlagi izpustov, trdih delcev, prašnih delcev, čudnih delcev, zelenologije,
|
Nihče se ne odloča na podlagi tega kako okolju prijazen je njegov avto ali pa karkoli drugega kar počne in kupuje v življenju. Se pa mnogi zelo preveč radi hvalijo s tem kako ekološko osveščeni so, ko kaj kupijo za kar v reklamah pravijo, da malo porabi. Čeprav se je to pri dizelaših v zadnjem času malo umirilo _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|