Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 12:37 Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim sta obe korvete imele podobne izgube in cca 150 konjev na kolesih. Saab je imel 230, thunderbird pa ene 75?
Za Dodga pa ne vem. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
Te ševilke o katerih pišemo, so na gredi. To kar je v postu pred mano podal hemi pa vrednosti na kolesih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 18:14 Naslov sporočila: |
|
|
na kolesih mislim da je bilo 175HP pri 5300rpm. Diagram imam samo za moč na gredi. No v glavnem je res ,da sem pričakoval več in danes že ugotovil kje je bil problem.Vsekakor je bilo premalo goriva in vacuum advance je sedaj priklopljen na full vaccum ne pa na vacuum ,ki je namenjen za advance na fergazerju. Potem sem na novo nastavil še a/f ratio in .....tata . Zadeva dosti bolj vleče in je odziva na gas.Ostalo pa še pride,odpravit je treba dušenje. Če sličajno koga zanima je to dober artikel glede nastavitev in smisla vacuum advance.
http://www.corvetteactioncenter.com/forums/c3-technical-performance/60830-ported-vs-manifold-source-vacuum-advance.html _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Rdeča je imela manj izgub. Je tudi boljše nastavljena. Nevem zakaj se na svoji nisem bolj potrudil _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 18:25 Naslov sporočila: |
|
|
Hehe, ti ni dalo miru. Komaj čakam, da vidim koliko bo navrtela naslednjič.
Potem moramo pa še na avtocesto en ruski drag probat
Aja če je blo 175 Hp na kolesih potem pa sploh ni tko slabo... Ne vem zakaj sem mislu da je 150. My bad. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 18:29 Naslov sporočila: |
|
|
se opravičujem! sem zamenjal 1 in 2 run. Na kolesih je pa res bilo 150. 50 konjev izgub. Sedaj je že boljše. Sem pa vedno za kaki drag _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Okt 2013 01:15 Naslov sporočila: |
|
|
V tej temi je govora o tem avtu
http://v8clubforum.mojforum.si/v8clubforum-about2615.html
BadBoy je napisal/a: |
Kateri camaro je pa nameril 380hp? Pa corvette, kaksne so bile kaj stevilke? Drugace se pa vidimo spomladi spet na valarjih, ko sestavim avto nazaj, pa dodam se nekaj malenkosti na masino. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Okt 2013 01:18 Naslov sporočila: |
|
|
Super, da si nasel kje je bilo treba zrihtat.
vette je napisal/a: |
na kolesih mislim da je bilo 175HP pri 5300rpm. Diagram imam samo za moč na gredi. No v glavnem je res ,da sem pričakoval več in danes že ugotovil kje je bil problem.Vsekakor je bilo premalo goriva in vacuum advance je sedaj priklopljen na full vaccum ne pa na vacuum ,ki je namenjen za advance na fergazerju. Potem sem na novo nastavil še a/f ratio in .....tata . Zadeva dosti bolj vleče in je odziva na gas.Ostalo pa še pride,odpravit je treba dušenje. Če sličajno koga zanima je to dober artikel glede nastavitev in smisla vacuum advance.
http://www.corvetteactioncenter.com/forums/c3-technical-performance/60830-ported-vs-manifold-source-vacuum-advance.html |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 30 Okt 2013 14:36 Naslov sporočila: |
|
|
Charger, a bo pred novim letom še kak dyno day, ker vse kaže da bom mel kmalu downpipe narejen _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Okt 2013 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
Ce se najdejo vsaj tri avti je takoj dyno day. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 31 Okt 2013 16:51 Naslov sporočila: |
|
|
No jaz planiram, da bom ready čez kaka 2 tedna... Moram počakat, da pride naročen športni katalizator potem pa akcija.
Tko, da če je še kdo, ki bi v tem času šel naj se pa oglasi _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 23 Mar 2014 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje, je mogoče kak interesent, da bi ponovili dyno?
Bi rad videl, če je kaka razlika z downpipom in še nekaj manjšimi modifikacijami na mojem saabu. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 23 Mar 2014 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
sam ga na dyne nebi dal, če se boste pa zbiral bi pa pršu pogledat če bom mev cajt... mal pofirbcat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 23 Mar 2014 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
Jz moram samo se adjustable cam gears zamenjat, potem ga moram pa itak pelat ponovno na dyno, da ga se enkrat zmapiramo. Tako da count me in. Upam da mi rata v naslednjem tednu to postimati. _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 24 Mar 2014 12:17 Naslov sporočila: |
|
|
Javite, ce je se kaksen interesent. Zime je konec, lahko se gremo vozit s "poletnimi" avti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|