V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Dyno day, sobota 26.10 pri Avtoelektroniki
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2013 12:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če se ne motim sta obe korvete imele podobne izgube in cca 150 konjev na kolesih. Saab je imel 230, thunderbird pa ene 75?

Za Dodga pa ne vem.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2013 12:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Te ševilke o katerih pišemo, so na gredi. To kar je v postu pred mano podal hemi pa vrednosti na kolesih.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2013 18:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

na kolesih mislim da je bilo 175HP pri 5300rpm. Diagram imam samo za moč na gredi. No v glavnem je res ,da sem pričakoval več in danes že ugotovil kje je bil problem.Vsekakor je bilo premalo goriva in vacuum advance je sedaj priklopljen na full vaccum ne pa na vacuum ,ki je namenjen za advance na fergazerju. Potem sem na novo nastavil še a/f ratio in .....tata Very Happy . Zadeva dosti bolj vleče in je odziva na gas.Ostalo pa še pride,odpravit je treba dušenje. Če sličajno koga zanima je to dober artikel glede nastavitev in smisla vacuum advance.

http://www.corvetteactioncenter.com/forums/c3-technical-performance/60830-ported-vs-manifold-source-vacuum-advance.html
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2013 18:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rdeča je imela manj izgub. Je tudi boljše nastavljena. Nevem zakaj se na svoji nisem bolj potrudil Laughing
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2013 18:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hehe, ti ni dalo miru. Komaj čakam, da vidim koliko bo navrtela naslednjič.

Potem moramo pa še na avtocesto en ruski drag probat Laughing Twisted Evil

Aja če je blo 175 Hp na kolesih potem pa sploh ni tko slabo... Ne vem zakaj sem mislu da je 150. My bad.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2013 18:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

se opravičujem! sem zamenjal 1 in 2 run. Na kolesih je pa res bilo 150. 50 konjev izgub. Sedaj je že boljše. Sem pa vedno za kaki drag Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
charger



Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55
Prispevkov: 76
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2013 01:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V tej temi je govora o tem avtu

http://v8clubforum.mojforum.si/v8clubforum-about2615.html


BadBoy je napisal/a:
Kateri camaro je pa nameril 380hp? Pa corvette, kaksne so bile kaj stevilke? Drugace se pa vidimo spomladi spet na valarjih, ko sestavim avto nazaj, pa dodam se nekaj malenkosti na masino.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
charger



Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55
Prispevkov: 76
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2013 01:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super, da si nasel kje je bilo treba zrihtat.


vette je napisal/a:
na kolesih mislim da je bilo 175HP pri 5300rpm. Diagram imam samo za moč na gredi. No v glavnem je res ,da sem pričakoval več in danes že ugotovil kje je bil problem.Vsekakor je bilo premalo goriva in vacuum advance je sedaj priklopljen na full vaccum ne pa na vacuum ,ki je namenjen za advance na fergazerju. Potem sem na novo nastavil še a/f ratio in .....tata Very Happy . Zadeva dosti bolj vleče in je odziva na gas.Ostalo pa še pride,odpravit je treba dušenje. Če sličajno koga zanima je to dober artikel glede nastavitev in smisla vacuum advance.

http://www.corvetteactioncenter.com/forums/c3-technical-performance/60830-ported-vs-manifold-source-vacuum-advance.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 30 Okt 2013 14:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Charger, a bo pred novim letom še kak dyno day, ker vse kaže da bom mel kmalu downpipe narejen Very Happy Cool
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
charger



Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55
Prispevkov: 76
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 30 Okt 2013 15:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ce se najdejo vsaj tri avti je takoj dyno day.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2013 16:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No jaz planiram, da bom ready čez kaka 2 tedna... Moram počakat, da pride naročen športni katalizator potem pa akcija.

Tko, da če je še kdo, ki bi v tem času šel naj se pa oglasi Wink
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2014 13:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fantje, je mogoče kak interesent, da bi ponovili dyno? Cool

Bi rad videl, če je kaka razlika z downpipom in še nekaj manjšimi modifikacijami na mojem saabu.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mulc



Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34
Prispevkov: 204
Kraj: Brebovnica

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2014 15:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sam ga na dyne nebi dal, če se boste pa zbiral bi pa pršu pogledat če bom mev cajt... mal pofirbcat Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BadBoy



Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58
Prispevkov: 308
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2014 18:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jz moram samo se adjustable cam gears zamenjat, potem ga moram pa itak pelat ponovno na dyno, da ga se enkrat zmapiramo. Tako da count me in. Upam da mi rata v naslednjem tednu to postimati.
_________________
It's not turbo lag.........it's foreplay
-------------------------------------------------------
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
charger



Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55
Prispevkov: 76
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 24 Mar 2014 12:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Javite, ce je se kaksen interesent. Zime je konec, lahko se gremo vozit s "poletnimi" avti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 4 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.