Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 16:35 Naslov sporočila: |
|
|
hvala, hvala boma vidl kakšna bo diagnoza dons zvečer, drgač se pa vidmo jutr... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 18:25 Naslov sporočila: |
|
|
Ce se kdo zgubi me lahko poklice na nic tri ena 3 1 2 3 1 5.
Se vidimo od 10 ure naprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 26 Okt 2013 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Evo zmerjeno 257 KM .... mal mal glede nato kva je po homologaciji... ampak dost... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 26 Okt 2013 15:59 Naslov sporočila: |
|
|
Mulc je napisal/a: |
Evo zmerjeno 257 KM .... mal mal glede nato kva je po homologaciji... ampak dost... |
Ma fučka se meni za konje, čeprav je lepa številka. Bolj me zanima krivulja navora, to je bolj pomembno, še posebej pri pick upih. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 26 Okt 2013 17:21 Naslov sporočila: |
|
|
Super je blo, pohvale chargerju. Bomo ponovili, ko kupim 3 inch downpipe
Pa zelo zadovoljen z rezultati, 256 konjev na gredi in cca 380 NM navora
Fotke naložim pozneje. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 26 Okt 2013 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj malega fotk k sm jih uspel z mojim telefonom naredit...
Pa še en kratek video zvoka od ene izmed corvett... Res hudo ropoče.
http://www.youtube.com/watch?v=dtFzKSEpLFQ _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 26 Okt 2013 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem zelo zadovoljen kar smo namerili na moje Thunderbirdu.
Več kot sem pričakoval. Škoda, ker nismo mogli nekako odčitavati obratov motorja(obratomera nimam), ker potem bi lahko izmerili max, pa še pravo krivuljo navora bi imel.
Kot se vidi na fotografiji sem na okoli 100, glede na to, da graf še raste mislim, da bi lahko prilezel do tovarniških 110. In to se meni zdi za 31 let star avto naravnost odlično.
p.s. Vrednosti vrtljajev motorja na grafu so zgolj približne... Ta motor se ne zavrti tako visoko. 4000 je max, max moč po podatkih tovarne je na 3400.
(112.50 PS (83 kW or 111 HP) at 3400 Rev. per min.)
Nazadnje urejal/a gtyrant 26 Okt 2013 20:35; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 26 Okt 2013 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Tak pa smo tam..... verjetno bo kr nekaj stvari treba na novo nastavit. Laufa pre lean in dusenje je ogabno veliko lepo pa je da vidim kje je odskocna tocka za drugo sezono _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 26 Okt 2013 21:05 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za slike, jaz nisem imel casa slikat
Mogoce je sedaj bolj jasna predstava koliko pomeni 380KM iz Camara. (z dobrimi nastavitvami bi sel krepko prek 400)
Spomladi se lahko organizira se kaksen dyno day, za tiste ki bodo imeli cez zimo kaksen projekt. Lahko tudi test and tune, ce je mozno kaj nastavljat in vidimo sproti kaj se dobi ven. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 01:02 Naslov sporočila: |
|
|
Kateri camaro je pa nameril 380hp? Pa corvette, kaksne so bile kaj stevilke? Drugace se pa vidimo spomladi spet na valarjih, ko sestavim avto nazaj, pa dodam se nekaj malenkosti na masino. _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 10:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ena corvetta 200 druga pa 202 PS. Moja oranžka ima spomladi popravnega Predvsem sem bil razočaran nad navorjem 300Nm. Manjkalo je 40%navora.No samo da vem kje je problem. Upam da nas bo spomladi več tam stalo! _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 12:00 Naslov sporočila: |
|
|
vette je napisal/a: |
Ena corvetta 200 druga pa 202 PS. Moja oranžka ima spomladi popravnega Predvsem sem bil razočaran nad navorjem 300Nm. Manjkalo je 40%navora.No samo da vem kje je problem. Upam da nas bo spomladi več tam stalo! |
No saj s tem namenom si prišel, da vidiš kaj moraš še popravit oz. nastavit Zelo lepa korveta drugače, oziroma obe. Kok imate vi čedno okoli motorja, da lahko komot ješ z njega
Aja koliko navora je imel pa Dodge Hemi Ram, sem pozabil vprašat.
edit. Pa še to, charger ko si me spraševal do koliko se da Saaba navit na stock motorju sem malo preveril... 280 HP s to turbino in injektorji, maksimalno za bate, ojnice in ostalo pa okoli 320 HP. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazadnje urejal/a Heminside 27 Okt 2013 12:35; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 27 Okt 2013 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
No meni se pa ne zdi toliko slab rezultat corvettk. Po slikah sodec govorimo o c3. Ki pa so bile v zadnjem njihovem obdoobju malo degradirane glede moci, in so itak deklarirane cca 200-220 hp. Koliko so pa namerile konjev na kolesu? Vedno ko govorite o meritvah konjev mislim da je govora konjev na kolesu, ker sploh americani pa tudi evropejci se vec ali manj pogovarjajo samo whp.
Drugace pa cestitke, ter veliko uzitkov pri predelavah motorja. Samo pazite se ker je to kot droga, ko enkrat zacnes, ni konca, enostavno postanes zasvojen, hehe. _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
-------------------------------------------------------
Nazadnje urejal/a BadBoy 27 Okt 2013 15:22; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|