V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Dyno day, sobota 26.10 pri Avtoelektroniki
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2013 16:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Daj objavi kakšno slikco in napiši kaj boš delal na mašini. Da nebo samo brezvezno kreganje na forumu Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2013 16:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vette je napisal/a:
Če ne bo 300 konjev pol bom še delal na mašini Laughing Polpa spomladi na ponovno merjenje!


Predlagam kitajske ventil deklne + velik kitajski pokroman pokrov zračnega filtra z nalepko Moroso ali kaj podobnega. Bo takoj najmanj 500 HP. Very Happy
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
red devil



Pridružen/-a: 19.06. 2006, 18:59
Prispevkov: 900
Kraj: kanal/Vipava

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2013 16:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vette je napisal/a:
Če ne bo 300 konjev pol bom še delal na mašini Laughing Polpa spomladi na ponovno merjenje!


evo to je pravo razmišljanje:)))..meritve imamo zato, da vemo kolk imamo na zalogi po haubo...
ker za unega kamarota smo vsi mislili, ker je big block 502ci, da bo dal ven od 600-700HP..pa smo se pošteno zmotili..

pol počasi pa pride moja vetka na vrsto:)..hehe..pozimi bo čas za zlaganje matorja in menjalnika:)
_________________
"SPEED KINGS-performance transmissions and engines''

''The real problem with the US economy in 3 words or less .MADE IN CHINA.''

" IF YOU CAN,T SMOKE THE TIRES AT WILL,FROM A 60 MPH ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK!!"
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2013 18:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zlatko je napisal/a:
Daj objavi kakšno slikco in napiši kaj boš delal na mašini. Da nebo samo brezvezno kreganje na forumu Smile

Ni razlogov za kreganje Laughing . V bistvu je motor že na novo sestavljen od aprila. Specifikacije motorja:
: Goodwrench 4 bolt main, Eagle crank and rods,sealed power pistons
4.000 bore .020 overbore (actual 4.020in) 3.480 stroke
Stock main, rod and cam bearings
0.025 piston to deck clearance,0.039 compressed thicknes head gasket
4 valve rel., plus 5 cc pistons 5/64 5/64 3/16 in rings (floated rod pins)
HEADS: Trick Flow aluminium
195cc intake and 75cc exh.runners with 2.02 int , 1.60exh valves
62 cc combustion chamber 3/8 stud mount ad 5/16push rods
1.6 aluminium Proform full roller rockers and 7.714 push rods
AIR & FUEL: Trick Flow air gap aluminium dual plane intake 5.4in height
1500-6000 RPM with Holley street avenger 670 vacuum sec
.68 primary and .76 sec and 32 squirter
CAMSHAFT: Trick Flow hidro flat tappet 2700-5700 RPM
0.480 (0.512) int and 0.494 (0.526) exh valve lift
228 intake 234 exh duration at 050 in lift and 110 lobe seperation
284 int 290 exh advertised duration
EXHOUST: Hooker headers side pipes with reverse flow muflers
TRANSMISSION: TH350 with 2400 stall torque converter and 3.08:1 rear end

Vem pa da sem ga vsral ,da sem dal restrict flow muflerse gor in ga dotalno zadušijo.Brez loncev pa se ne da vozit,je preglasno. zato pridejo not STS buffles spiralni sistem ,ki ima res minimalen kontra upor in malo priduši višje zvočne frekvence tako da ostane dober nizki ton.Malo se bo še verjetno potrebno pošpilat z vžigom (že nabavil kit ) kakor tudi z diferencialom (iz 3.08 na 3.42:1) če bo potrebno. pol pa.......ponovi vajo na valcnih Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2013 18:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
vette je napisal/a:
Če ne bo 300 konjev pol bom še delal na mašini Laughing Polpa spomladi na ponovno merjenje!


Predlagam kitajske ventil deklne + velik kitajski pokroman pokrov zračnega filtra z nalepko Moroso ali kaj podobnega. Bo takoj najmanj 500 HP. Very Happy

Dobro ,da nimam nalepke na filtru ,ker te bi že imel 500 HP Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2013 18:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

s tem boš sigurno nad 300, če ga pravilno nastaviš!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2013 19:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nastavljen je dobro ..32btc brez vakuma na 3000rpm. Rad bi pa fa dobi 34 na 2500-2800 zato sem tud nabavil dodatne fedre in puse samo se ni bilo cajta. Je pa po informacijah drugih ameriskih forumov na moji specifikaciji se kakih 40 ps rezerve zaradi loncev. No bomo vidli. Labda je okay (nastavljena z NGK wideband kitom). Se bom pustil presenetit Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 10:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mene tudi malo matra, da bi prišel. Upam, da ne bo potrebno v službo, delo doma bom pa menda že nekako preložil...

Saj verjetno ni kakšne omejitve koliko je lahko najmanj hp? Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 10:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bi prišel, ampak JEEP gre na koščke v soboto tako da.
Če bo spomladi spet, pridem z corvetto.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 10:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zlatko je napisal/a:
Bi prišel, ampak JEEP gre na koščke v soboto tako da.
Če bo spomladi spet, pridem z corvetto.


Koščke?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 11:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gtyrant je napisal/a:
Mene tudi malo matra, da bi prišel. Upam, da ne bo potrebno v službo, delo doma bom pa menda že nekako preložil...

Saj verjetno ni kakšne omejitve koliko je lahko najmanj hp? Smile


Pridi, me prou zanima kok bo tvoj avto navrtel Twisted Evil
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 11:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nadaljujem v moji temi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mulc



Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34
Prispevkov: 204
Kraj: Brebovnica

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 15:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

čist mim na temo ampak usen prašam.. ma kdo računalnik za RAM-a, se mi je rumena lučka za motor pržgala pa bi še to jutr parklopil če dons mojmu serviserju ne bo ratal...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
HeAdAcHy



Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31
Prispevkov: 2236
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 15:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mulc dva nasveta
-lahko ti je mal zapacal lambda sondo sploh če je avto stal na mestu zadnje čase
-zategni pokrov za bencin

rumena lučka je zoprna k je lahko miljon razlogov Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mulc



Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34
Prispevkov: 204
Kraj: Brebovnica

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2013 16:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

najdu napako... P0456.... help.. pa ke ga ugasnem se sliš ked de bi bla cev zamašena pa de bi tekočino skoz porival ... bo dons serviser pogledu pa mo vidl kva se bo rešilo..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 2 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.