Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 16:00 Naslov sporočila: |
|
|
Daj objavi kakšno slikco in napiši kaj boš delal na mašini. Da nebo samo brezvezno kreganje na forumu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 16:11 Naslov sporočila: |
|
|
vette je napisal/a: |
Če ne bo 300 konjev pol bom še delal na mašini Polpa spomladi na ponovno merjenje! |
Predlagam kitajske ventil deklne + velik kitajski pokroman pokrov zračnega filtra z nalepko Moroso ali kaj podobnega. Bo takoj najmanj 500 HP. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
red devil
Pridružen/-a: 19.06. 2006, 18:59 Prispevkov: 900 Kraj: kanal/Vipava
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 16:11 Naslov sporočila: |
|
|
vette je napisal/a: |
Če ne bo 300 konjev pol bom še delal na mašini Polpa spomladi na ponovno merjenje! |
evo to je pravo razmišljanje:)))..meritve imamo zato, da vemo kolk imamo na zalogi po haubo...
ker za unega kamarota smo vsi mislili, ker je big block 502ci, da bo dal ven od 600-700HP..pa smo se pošteno zmotili..
pol počasi pa pride moja vetka na vrsto:)..hehe..pozimi bo čas za zlaganje matorja in menjalnika:) _________________ "SPEED KINGS-performance transmissions and engines''
''The real problem with the US economy in 3 words or less .MADE IN CHINA.''
" IF YOU CAN,T SMOKE THE TIRES AT WILL,FROM A 60 MPH ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK!!" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 18:24 Naslov sporočila: |
|
|
Zlatko je napisal/a: |
Daj objavi kakšno slikco in napiši kaj boš delal na mašini. Da nebo samo brezvezno kreganje na forumu |
Ni razlogov za kreganje . V bistvu je motor že na novo sestavljen od aprila. Specifikacije motorja:
: Goodwrench 4 bolt main, Eagle crank and rods,sealed power pistons
4.000 bore .020 overbore (actual 4.020in) 3.480 stroke
Stock main, rod and cam bearings
0.025 piston to deck clearance,0.039 compressed thicknes head gasket
4 valve rel., plus 5 cc pistons 5/64 5/64 3/16 in rings (floated rod pins)
HEADS: Trick Flow aluminium
195cc intake and 75cc exh.runners with 2.02 int , 1.60exh valves
62 cc combustion chamber 3/8 stud mount ad 5/16push rods
1.6 aluminium Proform full roller rockers and 7.714 push rods
AIR & FUEL: Trick Flow air gap aluminium dual plane intake 5.4in height
1500-6000 RPM with Holley street avenger 670 vacuum sec
.68 primary and .76 sec and 32 squirter
CAMSHAFT: Trick Flow hidro flat tappet 2700-5700 RPM
0.480 (0.512) int and 0.494 (0.526) exh valve lift
228 intake 234 exh duration at 050 in lift and 110 lobe seperation
284 int 290 exh advertised duration
EXHOUST: Hooker headers side pipes with reverse flow muflers
TRANSMISSION: TH350 with 2400 stall torque converter and 3.08:1 rear end
Vem pa da sem ga vsral ,da sem dal restrict flow muflerse gor in ga dotalno zadušijo.Brez loncev pa se ne da vozit,je preglasno. zato pridejo not STS buffles spiralni sistem ,ki ima res minimalen kontra upor in malo priduši višje zvočne frekvence tako da ostane dober nizki ton.Malo se bo še verjetno potrebno pošpilat z vžigom (že nabavil kit ) kakor tudi z diferencialom (iz 3.08 na 3.42:1) če bo potrebno. pol pa.......ponovi vajo na valcnih _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 18:30 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
vette je napisal/a: |
Če ne bo 300 konjev pol bom še delal na mašini Polpa spomladi na ponovno merjenje! |
Predlagam kitajske ventil deklne + velik kitajski pokroman pokrov zračnega filtra z nalepko Moroso ali kaj podobnega. Bo takoj najmanj 500 HP. |
Dobro ,da nimam nalepke na filtru ,ker te bi že imel 500 HP _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
s tem boš sigurno nad 300, če ga pravilno nastaviš! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
Nastavljen je dobro ..32btc brez vakuma na 3000rpm. Rad bi pa fa dobi 34 na 2500-2800 zato sem tud nabavil dodatne fedre in puse samo se ni bilo cajta. Je pa po informacijah drugih ameriskih forumov na moji specifikaciji se kakih 40 ps rezerve zaradi loncev. No bomo vidli. Labda je okay (nastavljena z NGK wideband kitom). Se bom pustil presenetit _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Mene tudi malo matra, da bi prišel. Upam, da ne bo potrebno v službo, delo doma bom pa menda že nekako preložil...
Saj verjetno ni kakšne omejitve koliko je lahko najmanj hp? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
Bi prišel, ampak JEEP gre na koščke v soboto tako da.
Če bo spomladi spet, pridem z corvetto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
Zlatko je napisal/a: |
Bi prišel, ampak JEEP gre na koščke v soboto tako da.
Če bo spomladi spet, pridem z corvetto. |
Koščke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 11:20 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Mene tudi malo matra, da bi prišel. Upam, da ne bo potrebno v službo, delo doma bom pa menda že nekako preložil...
Saj verjetno ni kakšne omejitve koliko je lahko najmanj hp? |
Pridi, me prou zanima kok bo tvoj avto navrtel _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
Nadaljujem v moji temi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 15:30 Naslov sporočila: |
|
|
čist mim na temo ampak usen prašam.. ma kdo računalnik za RAM-a, se mi je rumena lučka za motor pržgala pa bi še to jutr parklopil če dons mojmu serviserju ne bo ratal... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 15:41 Naslov sporočila: |
|
|
Mulc dva nasveta
-lahko ti je mal zapacal lambda sondo sploh če je avto stal na mestu zadnje čase
-zategni pokrov za bencin
rumena lučka je zoprna k je lahko miljon razlogov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 16:10 Naslov sporočila: |
|
|
najdu napako... P0456.... help.. pa ke ga ugasnem se sliš ked de bi bla cev zamašena pa de bi tekočino skoz porival ... bo dons serviser pogledu pa mo vidl kva se bo rešilo.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|