V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Camaro big block on dyno
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 15:51    Naslov sporočila: Camaro big block on dyno Odgovori s citatom

Evo, Kramar je peljal Camarota na dyno.

Video je od enega izmed merjenj, vendar je tukaj pokazalo manj, kasneje pa smo izmerili 370 HP na gredi in 320 na kolesih.

http://www.youtube.com/watch?v=9ZZ6Ucb31Eo
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....


Nazadnje urejal/a _BANDIT_ 04 Okt 2013 16:09; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 16:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

a ste tudi kaj nastavljali? meni se zdi da bi ta motor moral imeti dosti več potenciala kot to
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 16:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nimaš kaj dosti nastavljat. Vergaser je kar lepo nastavljen, še celo malo na lean, če bi mu dal več benza, nebi imel nič več moči, samo kuril bi več. Lambda je vseskozi nekje na 13.5 - 14 - 14.5.

To je to za stock big block.

Zdej bi blo pa fino, da se najde še kakšen junak in pripellje stock small block na valje, da vidimo razliko.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 17:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepo vozilo!!Labda ima super za fuel economy. Za best power je pa 12,5-12,8. Res pa da to razliko lahko vidiš samo na valjih in jih težje občutiš pri sami vožnji,tak da je bolj smiselno imet na lean varianto. Dokler je pod 16:1 je na varni strani. Very Happy . meni laufa na 14.5 pri štand gasu , pri normalni vožnji med 14,4-15,2 pri full throtle pa med 12,8-13,5.
Bi pa prišel tud jaz na meritve,ampak ni stock SB,me pa zanima koliko bo razlike od ameriških podatkov.Edino me skrbi ker je dolgi zadni diferencial 3.08:1 priporočajo pa krajšega v tej kombinaciji performance kita. No bomo vidli.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 17:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dbest Mitja!

Ce bi se naslo se par prostovoljcev bi verjetno lahko organizirali dyno day in dobili se nizje cene za merjenje.
Pa se tak mini meet bi lahko meli tam....
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 18:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Eden bi še prišel z mani verjetno.Lahko pa še malo povprašam kdo bi šel. Avto še imam registriran do konc tega meseca pol pa čakat do aprila,tak da če bo to v tem mesecu je okay drugač pa se priporočam v aprilu Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mulc



Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34
Prispevkov: 204
Kraj: Brebovnica

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 18:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jest bi z veselem pršu če bi tale naša preljuba davčna izplunla papir de bi registrirov avto....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 18:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
Dbest Mitja!

Ce bi se naslo se par prostovoljcev bi verjetno lahko organizirali dyno day in dobili se nizje cene za merjenje.
Pa se tak mini meet bi lahko meli tam....


Jaz tudi lahko pridem sicer s saabom(ročni menjalnik, remap na 250 hp), ker me res zanima kok je dejansko konjev na cesti.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 20:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja evo, naredite seznam kle gor, določite datum, jaz pa se bom dogovoril s tunerjem.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Mulc



Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34
Prispevkov: 204
Kraj: Brebovnica

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 20:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jest morm tapru papirje dobit de registriram... nasledn tedn upam..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 20:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na kak način pa meri automatike? Verjetno bo treba kick down zajlo odklopit
Question
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
charger



Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55
Prispevkov: 76
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 21:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj tale Camaro je tudi avtomatik. Ne smes zahodit do konca na zacetku merjenja.

Camaro ima se precej rezerve, samo s finimi nastavitvami gotovo 50KM.
Nic ne vemo še na koliko predvziga laufa.

Za dyno day pa so sedaj idealne razmere, temperature ravno prav nizke, da dajo avti vse od sebe.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2013 21:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko so mi nazadnje merili na ročnem menjalniku je šel do četrte brzine normalno pol je spustil na približno 60km/h nevem kolko rpm in pol pohodil gas do blokade. Avtomatik bo tak gor šaltaval do tretje (TH 350) pol pa bo moral gas pohodit sej drugač ne bo pravih meritev. Mislim da bo moral kick down zajlo odklopit da bo lahko pohodil gas in avto ne bo dol šaltal.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
HeAdAcHy



Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31
Prispevkov: 2236
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: 05 Okt 2013 00:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Men je blo rečen da ma 670konjev...mal pretiravanja zgleda Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 05 Okt 2013 01:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

HeAdAcHy je napisal/a:
Men je blo rečen da ma 670konjev...mal pretiravanja zgleda Smile


He he! Jah, tako pretiravanje je kar klasika.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.