V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




K&N vgradni filtri
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2014 14:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ah kurc sm mislu, da je odpadlo pa zdj pogledam v temo in vidim... Evil or Very Mad
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2014 09:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Škoda da te ni blo....No jaz sem ga dal na valcne in je blo vredu Very Happy
namerili smo 325 konjev in 450 navora. Kr dost več kot lani isti čas. Malo še je rezerve predvsem v navoru...bom še malo poštudiral kje se izgubi in drugič ponovil meritev.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2014 13:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

WOW Shocked To so pa že konkretne številke! Lani si imel 205 Hp z odprto havbo al neki takega, če se prou spomnim pa navora manj k moj 2.0 turbo Very Happy

Odlično kaj naj rečem, tvoj je chevy 350 ane?

Kaj vse si pa spremenil od zadnjič?


Drugače pa ja bad mi je ker nisem zvečer pogledal v temo, ker sem imel ves čas na svetu prit na valje...pa sm vmes sprobaval tale K&N filter in razen tega, da se zdaj sliši turbino pa blow off glasneje druge razlike ni, potegne do stotinke isto...ker sem pomeril čase od 0-100 pa 100-200 pred in po menjavi.

Še video na hitro od 100-200 Km/h...
https://www.youtube.com/watch?v=r25LvhSwu-s
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2014 19:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Spremenil sem predvžig (krivuljo ) ,povečal dize na primarnem delu fergazerja zamenjal vzmet z lažjo na sekundarnem delu fergazerja in menjal reverse flov lonce z spiralnimi vstavki. Da se še pridobit nekaj konjev in predvsem navora tak da se bom še malo poigral dokler se ne približam 400km im okrog 600nm. Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2014 19:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

aja..ja moj je 350 motor in 0.20 overbore.
Lepo ti stegne tja do 160. Wink Bom drugo leto še mojo lancio pripelo malo da vidim kaj bo pokazala Wink
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2014 20:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kere glave maš, ker fergazer pa izpušne kolektorje?

A to je drugač original blok od corvette c3?
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2014 21:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

BLOCK: Goodwrench 4 bolt main, Eagle crank and rods,sealed power pistons
4.000 bore .020 overbore (actual 4.020in) 3.480 stroke
Stock main, rod and cam bearings
0.025 piston to deck clearance,0.039 compressed thicknes head gasket
4 valve rel., plus 5 cc pistons 5/64 5/64 3/16 in rings (floated rod pins)
HEADS: Trick Flow aluminium
195cc intake and 75cc exh.runners with 2.02 int , 1.60exh valves
62 cc combustion chamber 3/8 stud mount ad 5/16push rods
1.6 aluminium Proform full roller rockers and 7.714 push rods
AIR & FUEL: Trick Flow air gap aluminium dual plane intake 5.4in height
1500-6000 RPM with Holley street avenger 670 vacuum sec
.68 primary and .76 sec and 32 squirter
CAMSHAFT: Trick Flow hidro flat tappet 2700-5700 RPM
0.480 (0.512) int and 0.494 (0.526) exh valve lift
228 intake 234 exh duration at 050 in lift and 110 lobe seperation
284 int 290 exh advertised duration
EXHOUST: Hooker headers side pipes with buffles
TRANSMISSION: TH350 with 2400 stall torque converter and 3.08:1 rear end
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ELEANOR



Pridružen/-a: 14.05. 2009, 10:41
Prispevkov: 194
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2017 22:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz imam tako vgradnjega kot konusnega K&N ... en na 3.5V6 motorju drugi na V8 ...
Ko sem menjal pri V6 motorju ki je brez prisilnega polnjenja se je čutila razlika v tem da motor pri določenih vrtljajih malo lepše potegne...
Meni se gre zgolj za to da ne rabim kupovati teh filtrov skoz ter si ga lahko sčistim po potrebi, sploh če se vozim po kakšnem makedamu.

Pri V8 motorju ki ima SC pa moram paziti da je filter skoz čist, saj se mi je zgodilo že da zaradi umazanije je nastal v "intake-u" taki podtlak, ta jo je stisnilo kot konzervo ...

Za filtre obstaja posebno čistilo in olje v obliki spreja. Brez tega ga naj ne bi uporabljal. Baje da bi ravno to olje naj pacalo senzor pretoka zraka, jaz s tem nimam problemov!

Si ne predstavljam več papirnatih filtrov v avtu razen v kakšnem "kombiju" kjer ga še vedno imam!

GOOS
_________________
Primoz

NAJCENEJŠI UVOZ vseh avtodelov in drugih stvari iz USA (imamo lastno zbirno skladišče v USA od koder pošiljamo robo naprej v EU)

KONTAKT:
Uvoz V8 mrcin iz USA SUPERCHARGED or nothing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.