V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




K&N vgradni filtri
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 04 Sep 2014 22:05    Naslov sporočila: K&N vgradni filtri Odgovori s citatom

Kakšno je pa vaše mnenje o teh filtrih?

So vredni denarja? Naredijo kako spremembo pri zmogljivostih/porabi? Spustijo več umazanije skozi? Lahko z oljem zapacajo MAF?
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alfaromeo



Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10
Prispevkov: 1790

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 10:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Brezvezna zadeva, ki lahko povzroči pacanje senzorjev.

Zraka je več kot dovolj tudi čez navaden filter...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 11:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Je pa šlišat Rolling Eyes Rolling Eyes

To rabijo Jap sesalci,da jih je slišat
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 11:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Govora je primarno o vgradnih filtrih, ne konusnih...Čeprav imajo pri K&N širok nabor CAI kitov.

To je made in the USA filter, v nascarju jih uporabljajo pa tudi v drugih ameriških avto športih.

Vojska jih ima v apachi helikopterjih in bil je tovarniško vgrajen v 2000 ford SVT Cobri.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 14:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

david vizard jih zelo priporoča, in njemu bi kar verjel.

je pa skoraj brezveze več zraka če ga motor ne rabi. te stvari pridejo do izraza predvsem ko je motor predelan in dobi več goriva, posledično rabi tudi več zraka. če to butneš direkt na kakega fergazerca se zna zgodit da bo šel slabše, ga bo morilo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 15:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A ni tako, da bo motor vedno porabil toliko zraku kolikor ga potrebuje? Se pravi z bolj prepustnim filtrom ne povečaš pretoka ampak znižaš upor v intake sistemu... Tako motor porabi manj "moči", da "povleče" svojo potrebno količino zraku.

?

Ne vem tako si jaz razlagam.

Zdaj intake sistemi v sodobnih avtih so ful dovršeni ampak na starejših se da verjetno pa tud kakega konja dobit na ta račun?

Kaj praviš Bajc?
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
charger



Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55
Prispevkov: 76
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 16:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kdor hoce lahko pride naokoli in na merilnih valjih izmerimo razliko pri vgradnih filtrih.
Brez ugibanj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 16:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Si jih že kdaj testiral? Kakšni so bili rezultati?
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rmlj



Pridružen/-a: 04.06. 2010, 10:33
Prispevkov: 46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 18:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Heminside je napisal/a:
A ni tako, da bo motor vedno porabil toliko zraku kolikor ga potrebuje? Se pravi z bolj prepustnim filtrom ne povečaš pretoka ampak znižaš upor v intake sistemu... Tako motor porabi manj "moči", da "povleče" svojo potrebno količino zraku.

Zdaj intake sistemi v sodobnih avtih so ful dovršeni ampak na starejših se da verjetno pa tud kakega konja dobit na ta račun?


Mogoče pri popolnoma odprtem vplinjaču in seveda nastavljenem na večji pretok zraka, sicer je itak upor povečan zaradi zaprte lopute. Sedaj se pa jaz sprašujem, koliko časa se človek vozi z gasom do daske, da bi to lahko izkoristil?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 07 Sep 2014 21:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na tržišču imaš kr nekaj vrst materialov iz katerih so narejeni filtri. Vsekakor vsi zadoščajo da motor diha. Razlike so predvsem pri uporu prehoda zraka skozi filter do sesalnega kolektorja. Papirnati imajo pač največji upor še posebej če so malo umazani,K&N filtri imajo boljši pretok zraka ampak posledično manjšo filtracijo. Tudi zato ker so ti filtri pralni in po vsakem pranju je filtracija manjša.Pol pa so še filtri narejeni iz pene. Teh tolko ne poznam in jih nisem nikoli uporabljal. Vsekakor se moč motorja poveča s večjo količino zraka( merilec pretoka zraka pri avtih z injectorji ) doda več goriva da ohrani nastavljeno lambdo. pri fergazerih pač spremljaš barve svečk da ugotoviš če je potrebno dati večje šobe Smile ali pa si montiraš A/F meter.Razlike moči med filtri niso tako alarmantne cca 3-5hp večji problem predstavla namestitev filtra,sploh odprtih filtrov na fergazerjih ki niso tak izolirani od temperature mašinskega prostora in sesajo vroč zrak namesto hladnega. Zato se marsikomu zdi da mu avto slabše gre ko menja ohišje original filtra ki je bolj izolirano in po vrhu ima še "ram" sistem. Tega ti odprti filtri nimajo in ventilator pridno vleče vroč zrak iz kilerja proti filtru zraka.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 07 Sep 2014 21:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

charger je napisal/a:
Kdor hoce lahko pride naokoli in na merilnih valjih izmerimo razliko pri vgradnih filtrih.
Brez ugibanj.

Jaz pridem v oktobru,da bo se datumsko ujemalo z prejšnimi meritvami.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2014 14:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hmmm.... No tole je direktno s K&N strani iz FAQ dela...

Citiram:
Can a K&N filter give my engine too much air flow?

No. An engine can only draw in a certain volume of air depending on the engine's size (measured by such things as bore, stroke and number of cylinders). Vehicles are designed to accommodate large changes in air pressure so they can operate at sea level or at an altitude of 14,000 feet. Engine computers adjust the amount of fuel required as a result of changes in air pressure (density). Air filter restriction when the filter is new and especially as the filter loads with dust will result in lower air pressure and availability similar to being at a high elevation. High-flow air filters that were invented by K&N were designed to reduce the work necessary to pull air through the filter and to increase air pressure. Increased air pressure is one of the key elements in producing more power.


Citiram:
More airflow means you are letting more dirt through, right?

No. Filtration testing measures the percentage of dust retained before the filter reaches a terminal test pressure, often 10" of restriction above initial restriction. We use airflow as a simplified term to explain a more complicated physical process. The more precise description is restriction: K&N air filters create less restriction which helps an engine run better. An engine will only use the air it needs and our air filters do not result in an engine using more air than necessary. Rather, they result in the engine experiencing less restriction. The terms airflow and restriction are inversely related. Our air filters provide either less restriction at a fixed airflow rate; or more airflow as a fixed level of restriction. In neither case is more air being used than necessary.

_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2014 16:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Poglej enkrat proti svetlobi skoz navaden filter in skoz k&n filter. Bos vidu da je kn redkejsi. Sej zaj to ne pomeni da bo svinjarijo skoz spuscal ampak nekteri mikronski delci pa le grejo ki pa seveda niso skodljivi. Logicno da bo kn hvalil svoj filter sej na konc koncev so res dobri ampak malo predragi. Jaz ga sicer uporabljam na mojem avtu. Sem ga tudi na prejsnem in sem mel konstantno probleme z vlago na merilcu pretoka zraka ker je bil filter odprt stozasti. Tu pri fergazeru teh problemov ni. Bi pa probal na lanciji ce bi bla kaka razlika z kn vlozkom ampak 90 € mi pa je malo drago Smile
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2014 17:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mi zaupaš kataloško za Lancio, da pogledam koliko stane tam kjer jaz gledam(uk)?
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2014 17:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bom takoj ko domu pridem ti napisem.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.