Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 14 Apr 2010 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi maš 2 različna vakuum porta. Eden je ported vacuum in je namenjen samo povezavi na verteiler. Na njem je vacuum, ki se ustvarja NAD dušilno loputo.
Drugi pa je direct manifold vacuum in je namenjen diagnostiki in priklopu raznih stavri, ki delujejo na vakuum. Na njem je vacuum, ki se ustvarja pod loputo oz. v sesalnem kolektorju. Tista cevka, ki ti gre nekam proti menjalniku, tista gre na vacuum modulator na TH350.
Imaš pa še en večji port, ki je tudi direct manifold vacuum , ta pa je namenjen povezavi na brake booster.
Zdej kje ima tvoj vergaser kakšen port, pa si poglej v kakšni knjigi. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 05 Maj 2010 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
Evo zadnjič sm zmeru kompresijo in je povsod zdravih 160psi. Odstopanj ni na nobenem cilindru.
Sm pa zdej dobil knjigo o edelbrockih ter carterjih in sem prišel do naslednje teorije: glede na to,da je vakum zelo nizek so pomoje igle (metering rods) stalno dvignjene,kar pomeni da gre skozi ful preveč benza.
Kaj se vam zdi,je to možno?
Sicer pa bom takoj ko dobim tune up kit od edelbrocka probal dat tatrde šušte in bomo vidli kej bo reklo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 05 Maj 2010 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Pardon,tašvoh šušte sem mislil:D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 06 Maj 2010 07:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ja to je čist možno.
Probaš lahko pa tudi odzivnost vijakov za nastavljanje "idle mixure" to sta una dva vijaka s sprednje strani. Priklopi vacuum gor in probaj it malo not in ven, če se kaj spreminjajo obrati. Idealna varjanta je tam kjer je največ vacuuma. Če pa ti nimajo kaj dosti odzivnosti tudi ko greš skoraj do konca not in ven za 4 obrate, potem pa je verjetno vplinjač za predihtat in za nastavit.
Sicer pa imaš manual na edelbrockovi strani kjer vse piše. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik
Pridružen/-a: 15.12. 2009, 19:43 Prispevkov: 111
|
Objavljeno: 08 Maj 2010 18:10 Naslov sporočila: |
|
|
In koliko naj bi normalno porabil?
Ker si napisal, da ti pije +25 in da je to preveč.
Lp! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 11:27 Naslov sporočila: |
|
|
Hja po internetu sem zasledil podatke,da majo ti motorji relacijsko porabo 9-10 l. Tudi camaro uporabnika fletwood 1960 pije 9 l z istim motorjem. Jst sm mojga spravu najvec na 15,in to je bla sama avtocesta. Ce vozim po regionalkah mi pije 25l. In vozim zelo počasi.
Sej mogoče vse skupaj zgleda kot da me skrbi za porabo še bolj kot kakega tdijevca,sam mi je brezveze da gre tok dnarja u zrak po nepotrebnem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 14:36 Naslov sporočila: |
|
|
Itak, da je brezveze, da gre en kup benza v prazno. Nastelat je treba, da bo kuril optimalno. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: |
In koliko naj bi normalno porabil?
Ker si napisal, da ti pije +25 in da je to preveč.
Lp! |
Sicer ne vem kaj ti voziš, da se ti 25+ ne zdi veliko, ampak za neko zmerno vožnjo je to zagotvo preveč. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik
Pridružen/-a: 15.12. 2009, 19:43 Prispevkov: 111
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 15:23 Naslov sporočila: |
|
|
Narobe si razumel moj post +25 se mi vsekakor zdi veliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 18:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ce bo 15 mešano takoj podpišem! Tudi nebi meu nič proti če bi 30 piu če bi potegnu temu primerno.
Glede na to da je bil intake zamenjan in zadihtan kar s tesnilno maso,sumim da nekje pušča vakum. Ampak useno bom najprej fergazer predihtau in bomo vidli če bo kaj bolši.
Čene pomoje ena kaubojska rešiteu bi bla če enostauno fliknem bol švoh fedre notr. Za prvo silo bi blo pomoje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 19:15 Naslov sporočila: |
|
|
Pa o kakšnih fedrih ti to?
Drgač pa, če boš fuknil dol vergaser, pa predihtaj še sesalni kolektor. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
O unih ki dvigujejo igle s šprucev. Ker glede na to da je vakum švoh so pomoje stalno dvignjeni.
A je uredu če ga s tesnilno maso predihtam al bi blo bolše dihtunge nabavit? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
??? Še zdej mi ni jasno, katere fedre misliš? Kaj je to špruc, jebemo?!? Dej mi rajš po angleško napiši....
Za sesalni kolektor pa daj rajši dihtunge in malo mase čisto na tenko.
Mogoče mam še jaz kakšne doma, moram pogledat. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
v angleščini se tem fedrom reče metering rod springs. špruc je pa metering jet. zdej kako se to knjižno reče pa nimam pojma če maš še kako dihtungo bi blo super, se lohko kej zmenva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|