|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
nisem še preverjal plovcev ker sploh nisem še odpiral karboratorja, ker čakam še tesnila.
sem pa 95% da so glavni krivec tej power valvesi. se vse lepo poklapa, jaz mam vakum tam 8 in hg, fedri pa naj bi odpirali na 7 in hg. tko da kadar mal stisnem gas smo že tam.
pa še to, bom kar tukaj vprašal. kje vi naročujete dihtunge, ker z amerike je ful visoka poštnina, drugle jih je pa malo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 10 Maj 2010 07:08 Naslov sporočila: |
|
|
Sicer maš kar prov, ampak jaz bi se bolj posvetil vzroku in ne rešitvi. Ti moraš prvo najdit zakaj imaš 8 vacuuma, namesto 20, pa bo potem vergaser čisto OK. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 10 Maj 2010 09:21 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
Sicer maš kar prov, ampak jaz bi se bolj posvetil vzroku in ne rešitvi. Ti moraš prvo najdit zakaj imaš 8 vacuuma, namesto 20, pa bo potem vergaser čisto OK. |
Se strinjam,to je tudi moj namen. Sam glede na to da dobim fedre prej kot dihtunge se lohk mal poigram. Trajna rešitev pa to ne bo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|