Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 30 Mar 2010 12:10 Naslov sporočila: |
|
|
A ti nič interneta ne bereš ali pa kakšnih knjig?
Jaz sem pri svojem prvem avtu prebral miljone strani na netu, karkoli je malo smrdelo po mustangu, fordovih motorjih, menjalnikih in podvozju, pa potem pri prvem dodge-u vse o dodge-ih, pa potem še vse o vseh ostalih itd.
tule imaš čiste osnove, kaj več si pa lahko sam najdeš, ker imaš miljone strani na to temo.
http://www.aa1car.com/library/compression.htm _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 30 Mar 2010 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
sej zdej ko sm prebrau sm vidu da sm isto že v chiltonu prebral. sm tudi js že kar nekaj ur na netu preždel,sam problem je. da teoretično znanje se hitro pozabi,usaj jaz ga. ma upam da se bojo začele tudi praktične izkušnje nabirat kmalu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 13 Apr 2010 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
evo sm dubu lučko, se mal nahitro poigrau, je blo 12 btdc namesto 8. sm popravu, avto gre občutno boljše, glede porabe ne vem še, važno je da gre bel
je blo pa to bol naslepo naštelano,ker še nimam obratomera, tko da upam da še ni to to |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 13 Apr 2010 15:34 Naslov sporočila: |
|
|
sicer pa je vakum skoraj nespremenjen, (9 in/hg), tako da še ni vredu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 13 Apr 2010 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ja do ene točke verjetno res,ampak nekje ga pa mora začet zabijat kontra,vsaj tako si jaz predstavljam. Sicer prau dosti nisem mogel testirat ker je bla cesta mokra in je kopalo,predvsem sem opazil da motor dosti bol mirno teče in je bolj odziven na nizkih obratih. Ga pa mogoče mal zamori ko pohodiš gas,ampak to je pomoje ker sem bol zapru idle šraufa na karboratorju |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 13 Apr 2010 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
A si odklopil vakuum iz verteilerja, ko si štelal kot predvžiga.
Ja, z manj predvžiga teče bolj mirno, mehko, ampak ima ponavadi tudi manj moči, odzivnosti. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 13 Apr 2010 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Ne nisem ga,sm ravnokar to opazu ko sm šel šenkrat skozi knjigo. Ga bom probal kar zdej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 13 Apr 2010 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 samo da ga ne boš slučajno tolk naštelal da bo pil 6 litrov na 100km hehehe _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 13 Apr 2010 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
sm odklopu vakum, ni blo nič spremembe v timingu.
@hemi: se ni za bat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 14 Apr 2010 07:03 Naslov sporočila: |
|
|
A vakuum meriš na vplinjaču al direkt na intake-u? _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 14 Apr 2010 07:43 Naslov sporočila: |
|
|
Vakum merim pr krogli,kot so mi pokazali v lj. Ga bom pa poskusiu na karboratorju in intakeu,bom vidu če bo razlika |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 14 Apr 2010 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
Sej je ok tam, ker na karburatorju je en vakuum, ki na idle ne vleče, zarad tega sem vprašal in ta je ponavadi peljan na vakum razdelilnika, ampak ga nimajo vsi karburatorji. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 14 Apr 2010 17:33 Naslov sporočila: |
|
|
Hmm, meni pa lih tisti ki gre na razdelilnik vleče,tisti ki pa gre nekam proti tunelu menjalnika (brake booster?) pa ne vleče nič. Je možno da so cevke zamenjane?
Pa še nekaj: kako se tisti krogli reče po angleško oz čemu služi? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|