Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 00:14 Naslov sporočila: Tune up |
|
|
Evo da nebom drugih tem smetiu,bom napravu svojo.
Uglaunem gre se za chevy sb 305(5.0) motor. Avto mi pije 25+ s kombinirano normalno vožnjo. Kot sm mal gledau in poupraševal okoli je to ful preveč. Menjal sm že razdelilno kapo,rotor,svečke in kable. Avto gre bolše ampak neke razlike v porabi ni. Kej bi blo za naštelat alpa menjat da bi se to poštimalo? Za fergazer vem da bi lohko mal poštelou,ampak nevem kje (edelbrock 1400 series) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
Največ boš naredi prav s tem, da boš dobro naštelal vergaser. Pa mogoče bi se moral navadit vozit vergaser motor. Vsakič, ko ga pohodit (pumpaš) ti rukne not en kup benza in to se lahko zelo pozna na koncu. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 09:48 Naslov sporočila: |
|
|
To,da pumpa mi je jasno,tudi vozim temu primerno. Bi blo pa res za fergazer naštelat,ampak se mi gre za to da bi ga sam,da se še kej navadim zrauno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 10:02 Naslov sporočila: |
|
|
Kot sem rekel, potegni si manual iz edelbrockove strani, rabil boš tudi vacuum števec, dobro je da ga imaš, potem je pa še tu strobo za vžig in obratomer, ker mora bit vse v nulo naštelano preden boš delal na vplinjaču. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
No pole bom pa takoj nasledn mesc to naroču(ta mesc sm že dihtunge in tako naroču in je šlo čez limit) in se bom kar lotu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
evo sm zmeru vakum in je ful prenizek, tam okoli 8 in hg (po priročniku 18-22). je pa cager miren in ne skače. po chiltonu bi to bilo lahko več stvari, narobe nastavljen predvžig, napačen timing ventilov in slaba kompresija alpa da pušča nekje neko tesnilo. kaj se vam zdi?
sm pa že naroču strobo in obratomer, verjetno bom še merilc kompresije |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 20:00 Naslov sporočila: |
|
|
Preparele cevke! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 20:00 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko ti spušča kje manifold al pa tesnilo vplinjača, predvžig ali pa ventili, za kompresijo skoraj ne verjamem.
Čimprej probaj dobit lučko za vžig, drgač bo treba pa zgornji del malo podret pa tesnila zamenjat, pa še ventile malo prečekirat. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
Če bi puščala kakšna dihtunga, bi cagar full skakal gor in dol, sploh, če bi vleklo folš luft na manifold dihtungi.
Na kolk obratih pa si mel tako nizek vac? _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 22:38 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem točno na kolk obratih ker nisem še dobil obratomera, blo je pač na idle.morda bi blo res najbol pametno najprej cevke provat menjat, ampak dvomim da je to, ker pomoje to nebi tok na porabo uplivalo. ali pa se motim... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 30 Mar 2010 07:51 Naslov sporočila: |
|
|
Sej ne vem a sem že dal tole gor, praktična stvar, jaz jo mam kar na A3 v delavnici.
http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/vacuum/ _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 30 Mar 2010 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
zakon, hvala!
sepravi zdej po tem naj bi faliu timing ventilou. a bi blo pametno menjat ketno? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 30 Mar 2010 09:29 Naslov sporočila: |
|
|
Aja, nimate te varjante še doma, ka pa niste rekli, bi pa že prej gor dal
abajc3: Jaz bi preveril vžig, pač ko dobiš lampo, testiral bi še kompresijo in če je to ok, bi pa naročal tesnila za zgornji del motorja, (intake, pokrovi ventilov, pokrov verige in vodna pumpa) verigo in mogoče vodno pumpo, če bolj slabo zgleda, je pa itak bolj kot ne poceni, pa bi to zamenjal in je pol mir.
Kompresija pa upam da veš kako se meri?? Kako veš a ti spuščajo bati ali ventili in te stvari?? _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 30 Mar 2010 11:25 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
Aja, nimate te varjante še doma, ka pa niste rekli, bi pa že prej gor dal
abajc3: Jaz bi preveril vžig, pač ko dobiš lampo, testiral bi še kompresijo in če je to ok, bi pa naročal tesnila za zgornji del motorja, (intake, pokrovi ventilov, pokrov verige in vodna pumpa) verigo in mogoče vodno pumpo, če bolj slabo zgleda, je pa itak bolj kot ne poceni, pa bi to zamenjal in je pol mir.
Kompresija pa upam da veš kako se meri?? Kako veš a ti spuščajo bati ali ventili in te stvari?? |
ja kako se jo meri vem,pač pobereš svečke vn in preveriš vsak cilinder posebej. počel pa nisem tega še nikoli. ni mi pa jasno kako vedet al pušajo obročki ali ventili |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|