Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 17 Jan 2018 19:42 Naslov sporočila: 1971 Mercury Monterey Coupe 429 |
|
|
Pozdravljeni še v tej temi.
Iz nizozemske sem uvozil tale Mercury. In ker ni bilo ravno vse tako kot bi naj bilo, sem se avta tudi lotil.
Mercury Monterey Coupe 7.0 V8, 429 Ford Bigblock, C6 menjalnik, luksuzne opreme nič od nič, felge 8J in 10J, plinska naprava.
Tole bo bolj on budget obnova, zaenkrat ga mislim samo mehansko porihtat in pošvasat rjo na avtu, pretapicirat sedeže.....mogoče še kaj, bomo videli kako bo vse potekalo in kaj bo rekla denarnica
Začelo se je razkopavat okrog motorja:
Tudi spodaj je blo treba kaj odstranit
Za to namenjeno dvigalo za dvigovanje motorjev iz avta:
In je na paleti:
Avto pa lažji za cca 350kg....
Zdaj pa čiščenje, razdiranje...itd...
Nazadnje urejal/a Gorenski 23 Feb 2018 20:41; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 17 Jan 2018 21:57 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj, a motor boš podiral al dela ? To ni Chevy so večji denarci ( vsaj če je enako kot 427 ) _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 17 Jan 2018 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
Motor je delal, ampak mi je že po prvih 500m spustilo olje med motorjem in menjalnikom, potem mi je pa še vrglo fedro iz enga ventila.... tak da sem se odloču da gre motor ven.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 08:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ja prav za čestitat je tem prejšnim lastnikom. Postavijo plinski rezervoar na sredino prtlažnega prostora. Pa mrežica pa odlaganje na tapeti voznikovih vrat.
Tako kot na mojem deville-u... zrezana luknja za aftermarket radio. Za popizdit!!!
Drugače pa škoda, ker nima vsaj tempomata, če je že brez ostale opreme.
Vsaj pod haubo ga nikjer ne vidim.
Ima pa vsaj vzratno ogledalo na sovoznikovih vratih. To ni tako slabo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 10:27 Naslov sporočila: |
|
|
Krasen projekt in super avto,splaca se ga porihtat _________________ Thank the Lord for the Big Block Ford |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 16:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ja rezervoar za plin bi lahko komot bil na uni zgornji ¨polici¨ v prtljažniku. Sicer pa tudi razmišljam o tem, da ga naredim nazaj na bencin, ampak so odstranili skoraj vse - bencin pumpo, cevi...... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 20:57 Naslov sporočila: |
|
|
Se pravi sedaj deluje le na plin. Pa saj nova mehanska bencinska črpalka, cevi ipd pa ni tak hud strošek. Naj najprej dobro laufa na bencin, plin je pa za bonus. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
Kaj, a motor boš podiral al dela ? To ni Chevy so večji denarci ( vsaj če je enako kot 427 ) |
427 je FE (Ford/Edsel) V8.
429 je pa 385 V8 big block. Je iz iste družine kot 460.
Glede cen pa nimam pojma. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 21:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ja 429 in 460 imata isti blok, tako na pogled jih ne ločiš, ima le malo večji hod bata in pa mislim da ima 429 2 barrel frgazer, vse 460 pa imajo 4 (vsaj v originalu, in tudi po tem js sklepam da imam notri 429)...... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 19 Jan 2018 06:57 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri številke iz bloka. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 19 Jan 2018 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Preveri številke iz bloka. |
Sej sem....429 in 460 imata isti blok.... Lahko pa še ti poskusiš, če se ti da
blok D1VE 6015 AA
glave DOVE-C
Sicer pa po tej tabeli je ¨71 429 Cobra Jet - drugače pa ne vem kaj je mišljeno 2 ali 4 šraufi.....
Nazadnje urejal/a Gorenski 19 Jan 2018 18:21; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 19 Jan 2018 17:28 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Se pravi sedaj deluje le na plin... |
Tale ja pa huda |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 19 Jan 2018 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
Gorenski je napisal/a: |
Sicer pa po tej tabeli je ¨71 429 Cobra Jet - drugače pa ne vem kaj je mišljeno 2 ali 4 šraufi.....
|
https://en.wikipedia.org/wiki/4-bolt_main _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 19 Jan 2018 23:42 Naslov sporočila: |
|
|
D1 vem brez kam pogledat da je 71 letnik. Moj je C4.
Iz tistih črk zveš vse,samo najdi razlako na kakem usa forumu. In za glave je isto. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 20 Jan 2018 10:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ja včeraj sem bil 2 uri na netu da sem zvedel čim več o teh blokih in motorjih...kot sem izvedel so imeli samo 429 in 460 te bloke. In samo CJ in SCJ so imeli D1VE 6015 AA blok, ampak so imeli drugačne glave kot jih imam js. Če je pqa navaden 429 motor bi pa naj bil blok samo D1VE AA, brez 6015 oznake.... Sem pa ugotovil da je še originalen menjalnik gor, matching number...
Drugače sta pa 429 in 460 popolnoma identična motorja, do zadnjega vijaka...imate le različno glavno gred in bate. Vse ostalo je bolt on... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|