Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 25 Okt 2014 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
Ah kurc sm mislu, da je odpadlo pa zdj pogledam v temo in vidim... _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 26 Okt 2014 09:35 Naslov sporočila: |
|
|
Škoda da te ni blo....No jaz sem ga dal na valcne in je blo vredu
namerili smo 325 konjev in 450 navora. Kr dost več kot lani isti čas. Malo še je rezerve predvsem v navoru...bom še malo poštudiral kje se izgubi in drugič ponovil meritev. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 26 Okt 2014 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
WOW To so pa že konkretne številke! Lani si imel 205 Hp z odprto havbo al neki takega, če se prou spomnim pa navora manj k moj 2.0 turbo
Odlično kaj naj rečem, tvoj je chevy 350 ane?
Kaj vse si pa spremenil od zadnjič?
Drugače pa ja bad mi je ker nisem zvečer pogledal v temo, ker sem imel ves čas na svetu prit na valje...pa sm vmes sprobaval tale K&N filter in razen tega, da se zdaj sliši turbino pa blow off glasneje druge razlike ni, potegne do stotinke isto...ker sem pomeril čase od 0-100 pa 100-200 pred in po menjavi.
Še video na hitro od 100-200 Km/h...
https://www.youtube.com/watch?v=r25LvhSwu-s _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 26 Okt 2014 19:17 Naslov sporočila: |
|
|
Spremenil sem predvžig (krivuljo ) ,povečal dize na primarnem delu fergazerja zamenjal vzmet z lažjo na sekundarnem delu fergazerja in menjal reverse flov lonce z spiralnimi vstavki. Da se še pridobit nekaj konjev in predvsem navora tak da se bom še malo poigral dokler se ne približam 400km im okrog 600nm. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 26 Okt 2014 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
aja..ja moj je 350 motor in 0.20 overbore.
Lepo ti stegne tja do 160. Bom drugo leto še mojo lancio pripelo malo da vidim kaj bo pokazala _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 26 Okt 2014 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
Kere glave maš, ker fergazer pa izpušne kolektorje?
A to je drugač original blok od corvette c3? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 26 Okt 2014 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
BLOCK: Goodwrench 4 bolt main, Eagle crank and rods,sealed power pistons
4.000 bore .020 overbore (actual 4.020in) 3.480 stroke
Stock main, rod and cam bearings
0.025 piston to deck clearance,0.039 compressed thicknes head gasket
4 valve rel., plus 5 cc pistons 5/64 5/64 3/16 in rings (floated rod pins)
HEADS: Trick Flow aluminium
195cc intake and 75cc exh.runners with 2.02 int , 1.60exh valves
62 cc combustion chamber 3/8 stud mount ad 5/16push rods
1.6 aluminium Proform full roller rockers and 7.714 push rods
AIR & FUEL: Trick Flow air gap aluminium dual plane intake 5.4in height
1500-6000 RPM with Holley street avenger 670 vacuum sec
.68 primary and .76 sec and 32 squirter
CAMSHAFT: Trick Flow hidro flat tappet 2700-5700 RPM
0.480 (0.512) int and 0.494 (0.526) exh valve lift
228 intake 234 exh duration at 050 in lift and 110 lobe seperation
284 int 290 exh advertised duration
EXHOUST: Hooker headers side pipes with buffles
TRANSMISSION: TH350 with 2400 stall torque converter and 3.08:1 rear end _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ELEANOR
Pridružen/-a: 14.05. 2009, 10:41 Prispevkov: 194 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 05 Maj 2017 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam tako vgradnjega kot konusnega K&N ... en na 3.5V6 motorju drugi na V8 ...
Ko sem menjal pri V6 motorju ki je brez prisilnega polnjenja se je čutila razlika v tem da motor pri določenih vrtljajih malo lepše potegne...
Meni se gre zgolj za to da ne rabim kupovati teh filtrov skoz ter si ga lahko sčistim po potrebi, sploh če se vozim po kakšnem makedamu.
Pri V8 motorju ki ima SC pa moram paziti da je filter skoz čist, saj se mi je zgodilo že da zaradi umazanije je nastal v "intake-u" taki podtlak, ta jo je stisnilo kot konzervo ...
Za filtre obstaja posebno čistilo in olje v obliki spreja. Brez tega ga naj ne bi uporabljal. Baje da bi ravno to olje naj pacalo senzor pretoka zraka, jaz s tem nimam problemov!
Si ne predstavljam več papirnatih filtrov v avtu razen v kakšnem "kombiju" kjer ga še vedno imam!
GOOS _________________ Primoz
NAJCENEJŠI UVOZ vseh avtodelov in drugih stvari iz USA (imamo lastno zbirno skladišče v USA od koder pošiljamo robo naprej v EU)
KONTAKT:
Uvoz V8 mrcin iz USA SUPERCHARGED or nothing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|