|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 31 Jul 2010 12:29 Naslov sporočila: Aditivi za olje |
|
|
Trenutno delam v trgovini z avto deli in opažam, da ljudje ogromno kupujejo aditive za olje... Le ti naj bi povečali zmogljivosti olja, zmanjšali porabo olja, poskrbeli, da motor teče bolj gladko in podobne fore...
No k sem menjal olje na moji drwarnci sem še sam vzel eno flaškico tega additiva(v mojem primeru STP oil treatment, modra flaška)...
Na koncu ga pa nisem ulil not, ker sem na netu dobil ogromno člankov o tem, da gre za en velik nateg in da je dolivanje takih additivov v olje metanje denarja stran... V nekaterih primerih pa celo škodljivo za motor...
Zdj teh additivov je več različnih vrst, nekateri vsebujejo večjo količino cinka, drugi pa celo teflon...
Glede na to, da so additivi večinoma ameriškega izvora(Lucas, STP,...) me zanima kakšno je vaše mnenje o njih in če jih kdo od vas uporablja? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 31 Jul 2010 12:42 Naslov sporočila: |
|
|
Olje je že tako narajeno, kot mora biti. Torej je moje mnenje, da ne potrebuje nobenih adetivov. Nikoli nisem ničesar dodajal olju in tudi nimam namena.
Sem pa že prakrat v bencin vlil STPjevo čistilo za injektorje. Sicer pa ne vem, če resnično kaj deluje. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 31 Jul 2010 12:58 Naslov sporočila: |
|
|
Nova olja so narejena za novejše tipe motorjev, ki so zasnovani tako, ni nekih velikih trenj na kritičnih delih. Pravtako morajo motorna olja nove dobe ustrezati strogim standardom ekologije itd, zato vsebujejo recimo veliko manj cinka itd... In ker v olju ni dovolj cinka, je oljni film tega olja manj močan, kar še vedno ustreza novim motorjem, našim tastarim pa ne in zato lahko pride do večje obrabe odmičnih gredi tam, kjer drsijo po dročnikih itd...
Za tastare motorje bi bilo treba met taka olja, kot so bila takrat, se pravi s cinkom. In ker nova olja tega nimajo, je fino to dodajat v obliki aditiva. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krap
Pridružen/-a: 02.05. 2009, 00:29 Prispevkov: 157
|
Objavljeno: 31 Jul 2010 18:37 Naslov sporočila: |
|
|
Jst sm v mojga mustanga, ko sem menjal olje, dodal dodatek cinka. Nabavil sem ga pa kr v US. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 02 Avg 2010 23:27 Naslov sporočila: |
|
|
Bandit je že napisal vse kar je treba o tej stvari............uglavnem na kratko...........v stare zdrsane avte se dodaja v novejše je metanje denarja proč.
Pa še nekaj..................to ni nič novega.............jaz sem nekaj podobnega dal že leta 87 v fiata 132 2000,in se je prodajalo pri nas (v jugi) _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 03 Avg 2010 15:46 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za odgovore... Bom naslednjič ulil not tale aditiv. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|