Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Gargamel
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 13:55 Prispevkov: 196
|
Objavljeno: 15 Maj 2020 23:16 Naslov sporočila: Modernejši motor v 1970 avto |
|
|
Ima kdo izkušnje ali pri nas komplicirajo, če pripelješ klasični USA avto iz okoli 1970, ki ima notri LS1 motor iz okoli leta 1995? Še vedno je V8, ista prostornina, ampak je pač modernejši z neposrednim vbrizgom?
Bolj sem razmišljal o klasičnem motorju s samo EFI nadgradnjo, ampak kažejo se tudi opcije z menjanim motorjem, a tega ne bom šel uvažati (iz Evrope sicer), če bi imel težave za pridobitev certifikata ali homologacijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Maj 2020 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi ti sicer kot komisar pri Svamzu skoraj moral znati odgovoriti. Sam dejansko moram vprašat, kako je s tem. Da ne bi kaj prehitro rekel. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 18 Maj 2020 20:42 Naslov sporočila: |
|
|
potrdil bo gtyrant ampak kolikor vem jaz nisi upravičen do vseh bonusov katere članstvo svamz ponuja, ker padeš v kategorijo "sestavljeno vozilo" in ne originalno ali restavrirano vozilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 19 Maj 2020 07:06 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da ne rabijo bit tako ˝zategnjeni¨ in tudi znajo malo pogledati čez prste. Konec koncev je to le zaslužek za njih če izdajo en certifikat več _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 19 Maj 2020 07:17 Naslov sporočila: |
|
|
So kategorije. Dejansko je neoriginalen motor, se pravi je to predelava.
Kako se zategnjeni pa ne vem. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gargamel
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 13:55 Prispevkov: 196
|
Objavljeno: 19 Maj 2020 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
Bom raje na varni strani in iskal avto z original motorjem, ter raje dodatno namestil EFI vplinjač, to ne bi smel biti problem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 20 Maj 2020 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj pa rabiš EFI, fergazerji so zakon _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 21 Maj 2020 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
Zakaj pa rabiš EFI, fergazerji so zakon |
niso ne _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 22 Maj 2020 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
Kako je z našimi in certifikati nevem. So pa začeli pri uvozu že na carini gledat te stvari in če je preveč sodoben ti ga ne carinijo kot starodobnik.
Npr Cobre ki so sedaj sestavljene in so praktično nov avto kljub temu da piše v title da je 1964 ga ne spustijo čez kod oldi. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gargamel
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 13:55 Prispevkov: 196
|
Objavljeno: 23 Maj 2020 16:50 Naslov sporočila: |
|
|
Saj ravno zato bom pa šel na čisti original, razen mogoče EFI vplinjač namesto navadnega in pa enako ročni menjalnik, ampak prestava več. To bi bilo pa vse in ne bi smelo biti težav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|