|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 02 Dec 2018 12:30 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, lahko da so nova stikala manj kvalitetna in te to zdaj vsakih par let jebe. Na vsak način pa se mi zdi smiselno, da se štrom za žaromete napelje direkt iz akumulatorja in doda ustrezne releje za vklop, pa seveda vmes varovalko. Za profesionalnega štromarja mora biti to povsem preprosto.
Ker potem ne samo da bo stikalo manj obremenjeno, prišlo bo tudi več štroma do žarnic žarometov -> boljša osvetlitev. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Dec 2018 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Govorim na pamet. Tako kot je bilo prvotno zamišljeno od Chryslerjevih inžinirjev bi moralo špilati. Lahko, da vpliva to, da so pred leti, ko je bil avto iz USA pripeljan v Nemčijo prevezovali žaromete, smernike itn. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 02 Dec 2018 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Tako kot je bilo prvotno zamišljeno od Chryslerjevih inžinirjev bi moralo špilati. |
Ne vem, zakaj si v to tako prepričan. Tudi inženirji lahko zamočijo, itak pa niso edini odločevalci. Če je neka rešitev par dolarjev cenejša, jo bodo finančniki zapovedali, tudi če tehnično/inženirsko ni optimalna. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Dec 2018 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ja res je... ta stikala niso najbolj poštudirana, vsaj na teh Chryslerjih ne. In so problematična. Pa vendar, ne da delajo samo po par mesecev. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 22 Dec 2018 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
Prejšno soboto sem zamenjal gibljivi del povratne cevi za gorivo. Po slabem letu je prozorno zelena cev postala čisto trda. Na dveh mestih jo uporabljam za vakum cev. Tam se bolje obnese.
Danes sem na novo pretesnil ohišje termostata. Zamenjal sem tudi ventil za izpust hladilne tekočine na hladilniku.
Popravil žaromet za osvetlitev pri vzratni vožnji. Poklepal/poravnal zadnjo registersko tablico. Pred dnevi sem zamenjal tudi vse žarnice za osvetlitev gumbov v "Air Temp" enoti.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 22 Apr 2019 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
Pred tednom sem šel ponovno po popravljeno/obnovljeno vezje z motorčkom, katero skrbi za premikanje lopute za mešanje hladnega in toplega zraka pri ventilaciji/klimi.
Kolektor na motorčku je bil zabasan z opilki od krtačk. Prihajalo je do kratkega stika. In zato posledično kurilo čip na vezju.
Kljub vsemu še vedno ne morem kontrolirati lopute.
Tako, da zaenkrat tavam v temi...
Sledil je klasični pregled vozila po zimi. Krow zaščita je super. Zaenkrat vse v najlepšem redu.
Običanjo podnazovanje končnikov, ker imam na ball jointih strgane manšete. Kontrola tekočin.
Montaža celoletnih pnevmatik in po skoraj petih letih ponovno tudi pokrovi koles.
Sem dal prestavit uteži na notranjo stran felten, da je lažje namestiti pokrove.
Poizkušam z malo manjšo resolucijo objavljene fotografije.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 23 Apr 2019 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
BOMBA |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 28 Apr 2019 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
Ja kombinacija pnevmatik z belim robom in original pokrovi na 14" kolesih je tudi meni bomba. Kaj šele, da bi lahko kupil pnevmatike po vzoru originalnih Goodyear. Dvojna bela črta.
Sama vožnja pa ni tako bomba. Nikakor jih ne uspe "ukrotiti". Na novo scentrirana kolesa pa trese. Vibracija je non stop prisotna. Pa čeprav zelo blaga. Od 110 naprej je pa obupno. Verjetno bom dal nazaj zimski komplet.
MOPAR OR NO CAR!
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 01 Avg 2019 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
Več sreče kot pameti. Končno sem odkril vzrok, zakaj prihaja do močnega udarca ko prestavim v Drive in občasno tudi med vožnjo.
Uničen sprednji nosilec motorja. Sem bil prepričan, da je nekaj z menjalnikom.
Predvsem zato, ker se je problem pojavil kmalu po menjavi olja in filtra v menjalniku.
"Nosilci so ok. Saj sem jih menjal leto in pol nazaj". Sem si rekel, preveril pa ne.
Sprednji je zdržal nekje leto dni. Saj se mi ta težava vleče že kar nekaj mesecev.
Prav jezi me ta poceni cenena škart roba iz Kitajske.
Bom videl koliko časa bo zdržal novi nosilec. Bo treba zalogo narediti.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|