V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Ford Thunderbird 1978
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
lugr78



Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33
Prispevkov: 35
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2019 15:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po zadnjem servisu opažam da je tlak olja vedno ko je motor hladen precej visko- skoraj na "rdečem polju". Ko se zadeva ogreje malo pade ampak je še vedno v zgornjem delu skale. Olje enako kot vedno...
Kaj bi lahko bil vzrok?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2019 15:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj to je normalno.
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2019 20:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A je včasih kazal pritisk drugače?

Sicer pa bi bil prvi korak da se preveri dejanski pritisk olja - lahko da je začel nagajati senzor olja.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lugr78



Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33
Prispevkov: 35
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2019 07:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Včasih je bil kazalec bolj na sredini skale. Če ni nič narobe da je tako visoko pol sem pomirjen.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2019 08:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Potem ste verjetno dali not gostejše olje.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lugr78



Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33
Prispevkov: 35
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2019 08:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Olje dajem vedno isto, zdaj je drug oljni filter.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2019 14:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ti tovarniski stevci so zelo nenatancni, mal boljs kot lucka. Ce ni v rdecem je ok.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2019 15:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

abajc3 je napisal/a:
Ti tovarniski stevci so zelo nenatancni, mal boljs kot lucka. Ce ni v rdecem je ok.


Pomojem je tudi to problem. Če imaš tovarniške števce potem ne moreš pričakovati, da bodo res točno kazali. Pri meni je bil pritisk olja v zadnjih petnajstih letih želo različen. Nekaj let kazalec na sredini, potem nekaj let zelo nizek, skoraj na minimumu, trenutno je kazalec preko sredine... važno, da ni na rdečem.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.