|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 04 Avg 2018 19:19 Naslov sporočila: 1973 Lincoln Continental, Mark IV |
|
|
Tako, zopet je v Sloveniji en američan več. Tokrat sem iz Nizozemske pripeljal avto, ki je je bil uvožen iz Californije od drugega lastnika. Število milj še ne vem, saj je števec samo 5 mesten in ne vem kolikokrat se je že okoli zasukal. Zagotovo bom lahko dejansko kilometrino razbral iz računov, namreč od leta 1988 je znana celotna zgodovina servisev in na vsakem je tudi kilometrina. Ampak za to si moram še vzeti čas.
Avto ima Ford 460 cui (7.500 ccm) ter 4-bbl carburetor, še originalen Autolite-ov, ki so jih še vgrajevali leta '73, dokler jih ni nadomestil Motorcraft. Ima 208 Hp in okoli 460Nm navora. Menjalnik je Fordov C6 s tremi prestavami - avtomatik. Avto vžge brez problema, laufa kot mucek in menjuje gladko. Večinoma v original stanju in z zelo malo rje, tam kjer pa je je zgolj površinska. Notranjost je sicer v solidnem stanju vendar zamazana od šmirastih mehanikov in prahu, saj je zadnji dve leti stal v kontejnerju. Armaturka je spokana, v slabem stanju so tudi panel okoli "opera window", ki jih bom moral obnoviti. Vinilna streha je v kar dobrem stanju - vidi se nekaj bubblinga, kar bo proejkt v naslednjih letihg, sicer pa ni nikjer natrgana ali pretirano unična.
Spodaj prilagam nekaj slik, ki jih nameravam še dopolniti:
Nalaganje na Nizozemskem:
Prvič parkiran doma pred hišo:
Osnova je zelo dobra, bodo pa prva stvar zagotovo vsi štirje amortizerji, saj ne opravljajo več svoje funkcije. Projekt bo tekel kar nekaj časa, počasi in umirjeno. Zraven pa moja dva mulca, ki spoznavata čare pravih avtov in ameriške kulture.
Več sledi kmalu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 04 Avg 2018 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
Lepa ladja. Tuki je pa vožnja najbrž za kak razred še bolša kot v mojem Eldoradu.
Če voziš umirjeno in elegantno ni nobene panike zaradi amortizerjev. Jaz sem se kar en čas vozil brez sprednjih Ti avti so tako mehki,da skoraj ne opaziš razlike
Gume so pa Republikan, če prav vidim. Vrhunske, moje so stare že blizu 10 let pa še vedno služijo svojemu namenu.
A boš registriral in spotoma rihtal ? _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 04 Avg 2018 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, namen je registrirati, nato pa postopoma rihtati. Ampak do tja je še dolga pot.
Sicer ne vem kako se pelje el dorado, ker še nisem imel priložnosti izkusiti, vendar vožnja s tem je res udobna - kobinacija foteljev, velike medosne razdalje, mehkobe in nenazadnje navora res naredi svoj šarm. Amortizerji pa so tako fuč, da če res ne lezeš prek ležečega kot polž, ga takoj zabije do limita in potem še ene parkrat veselo zaziblje. Moram rešiti to čimprej... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
Objavljeno: 04 Avg 2018 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
Cestitam,zelo lep avto,
se kaksno sliko motorja _________________ Thank the Lord for the Big Block Ford |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 09 Avg 2018 09:41 Naslov sporočila: |
|
|
Cestitke, lep avto!
Ne se zajebavat z amortizerji, da ne bos v kakem grabnu na koncu. So tam s svojim namenom.
Pa kvalitetne daj gor, ker uni za 20e so bolj za kratek cajt. Priporocam bilstein, sem jih dal na malibuja in je drugi avto. So mal trsi kot original, sam pri teh ladjah res ni opazit neke razlike. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Avg 2018 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
Lincolna sem si ogledal v živo in je res fajn. Mu ne manjka dosti pa bo super avto za družinske izlete ali pa v službo. Edino poraba ne bo nizka.
Menjava vseh tekočin in filtrov, pa kakšne svečke, kable ipd. Pa novi amortizerji in zadnje vzemti, ker je zadaj rahlo poseben. In bo avto TOP!
Ostale malenkosti pa potem sproti.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simeone
Pridružen/-a: 15.08. 2018, 16:32 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 15 Avg 2018 16:56 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo lep! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 15 Avg 2018 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ti pa očtino nabiraš poste _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simeone
Pridružen/-a: 15.08. 2018, 16:32 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 15 Avg 2018 17:34 Naslov sporočila: |
|
|
Haha, misliš?
Strahu ni, da bi te dohitel |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 20 Avg 2018 18:48 Naslov sporočila: |
|
|
Med vikendom sem si vzel čas in uredil vse dokumente, ki sem jih prejel poleg avta in s tem pridobil kar dober vpogled v zgodovino.
Od 1973 do 1988 je zgodovina neznana, razen tega da se je avto leta 1988 z 83060 miljami prodal car dealerju, od tam pa ga je istega leta kupil prejšnji lastnik, ki ga je imel do smrti, septembra 2015. Takrat je avto podedoval njegov brat, ki ga je do leta 2018 pustil pokritega v garaži. Aprila 2018 pa se je avto izvozil na Nizozemsko k uvozniku od katerega sem ga nato vzel jaz.
Prejšnji lastnik je v obdobju od 1988 do 2015 nabral 105 računov za razna dela. Ker pa je na vseh računih tudi datum in na veliki večini tudi kilometrina, sem lahko natačno določil dejansko število prevoženih milj, ki je bilo pred izvozom v EU 146.762, ob mojem nakupu pa jih je imel 147.121.
Računi vzdrževanja so v skupni vrednosti 10.751 USD, če upoštevam še inflacijo po letih, bi to bilo v dasnašnjem denarju enakovredno 15.794 USD vloženega denarja za vzdrževanje v zadnjih 30 letih. Glede na račune, je bil avto lepo vzdrževan, redni servisi so bili delani, med večje posege pa spada tudi novo oblazinjenje sedežev, headlinerja, vinilne strehe, tepiha in vizorjev leta 2006, kar se gotovo opazi še danes.
Po začetnem pregledu je že nastal seznam prioritetnih opravil in sicer:
- Pregled podvozja, menjava amortizerjev in/ali feder, odvisno od stanja
- Zamenjava zavornih cevi, flush zavorne tekočine in novo nalitje
- Pregled vstopnega kolektorja, namreč na enem izmed zadnjih pregledov je bilo zabeleženo, da je zaznana razpoka na desni strani kolektorja. Sam sicer te razpoke ne najdem, niti ne opazim kakšnega puščanja, sikanja ali drugih simptomov. Ali je bilo to popravljeno ali ne ne vem - računa ni, vendar avto vžge in teče gladko, motor je suh. Zagotovo bom pozoren na to in če se izkaže na leak, bom menjal celoten manifold in najbrž potem še vplinjač, ki sicer dela dobro.
- Kot zadnje pa še eno dobro poliranje, brušenje in zaščita podvozja ter generalna čistka notranjosti.
Med tem časom pa poteka postopek pridobitve certifikata in homologacije, da ga lahko nato registriram.
V nadaljevanju pa prilagam še dve sliki motorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 20 Avg 2018 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
Ce ti pusca intake najlazje preveris tako, da vzames en brake cleaner ali kaj podobnega in spricas po razlicnih delih kolektorja medtem ko avto laufa. Ce se mu spremeni zvok, potem ga je tam potegnilo noter in pusca |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 21 Avg 2018 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
ej prodaj mi motor hec
Lep avto....
Zadnič je pri meni nekdo iz koroške gledal Suburbana z modrim lincolnom 75 letnik... _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 21 Avg 2018 17:36 Naslov sporočila: |
|
|
Sem preveril intake vendar ne z breake cleanerjem temveč sem vzel ročni gorilnik s propran bombico, ter namesto vžigalnika navil gor gumijasto cev. Tako sem šel lepo počasi okoli in okoli intake-a, pa se idle ni nikoli spremenil. Ker pa ventilator ves čas laufa je možno, da mi je plin razpihalo še preden bi ga utegnilo posesati (sploh na sprednjem delu inttake-a), tako da ko se motor ohladi bom poskusil ponovno, tokrat z break cleanerjem, ki ga imam ravno pri roki... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 21 Avg 2018 17:43 Naslov sporočila: |
|
|
Gorenski je napisal/a: |
ej prodaj mi motor hec
Lep avto....
Zadnič je pri meni nekdo iz koroške gledal Suburbana z modrim lincolnom 75 letnik... |
Tega modrega lincolna (če je town car in coupe), sem gledal že pred leti, ko se je prodajal v moji bližini in je zgledal res bomba... Je res lep ja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|