|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
novisux
Pridružen/-a: 17.09. 2013, 15:55 Prispevkov: 57
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 16 Feb 2015 13:28 Naslov sporočila: |
|
|
Kupiš to ali pa mercedes ML, ista zadeva |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 16 Feb 2015 14:41 Naslov sporočila: |
|
|
Daleč od tega,da je ista..........................z ML-bankrotiraš za vzdrževanje. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 16 Feb 2015 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
možno, sem zaj*bal, motor ni mercedes |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zsoru
Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13 Prispevkov: 320 Kraj: Laško
|
Objavljeno: 16 Feb 2015 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
2.8 je VM-ov motor.
Menjalnik pa mislim, da je MB 5-speed A580/5G-Tronic Mercedes automatic.
Malo po googlaj, se marsikaj najde. Pri motorju je menda zelo pomembno redna menjava zobatega jermena, ker če ga utrga je totalna štala.
pa še mnenje "i2c" uporabnika na niva forumu:
"O izkušnjah je tko; vozim ga 2 meseca, kupljen je bil za namen "zimksega avta" (otežen dostop, klanci, led v zimi); prej sem vsako zimo imel kakiga SUV-a z kvazi 4 kolesnim pogonom (samomorilski avtomobili za vožnjo navzdol po ledu, ker ni pogona, da bi zaviral).
Vtisi: res je, da ni terenec (prenizek odbijač spredaj), hvalim klasični (priklopljiv) lock pogon 4 WD, je pa v tem cenovnem razredu verjetno največ od avta (pustim se ga primerjati z Wranglerjem ali Cherookejem - ali ga dobiš tak letnik - za tak denar?). Notranjost in prostornost je stvar subjektive posameznika, meni odgovarja tak kot je. Vožnja tiha, udobna (zakaj je Wrangler precej bolj glasen?), rad ima avtocesto (potpovalno povprečje na tempomatu pri 160 km/h ga dokaj solidno nosi), o porabi se pa pri takem avtu ne piše (računalnik kaže 10-13 l), hvalim DVD in serijsko woofer akustiko (končno taka d jo ni treba modificirati), avtomatika mu paše in je dobro dodelana.
Podvozje se ne gunca, rad včasih malo "zaplava", a tu štejem udobje; sopotniki ne cvilijo kljub temu, da ga lahko pohodim ali da kdaj zarohni.
V vsega treh letošnjih dneh ko naj bi bil na kao ledeni podlagi (za spust od doma), je ESP lučka divje utripala, zahteva umirejno vožnjo (prazen zadek, relativno široke celoletne gume.
Je pa tako: pri tem avtu moraš malo vzeti v zakup american style driving / living in ti zna biti všeč. Za parkiranje in vožnjo ni tako velik, kot se zdi (manj kot 4.6 m), še celo nežne roke ga hvalijo (pardon, težko vrnejo).
20 col feltne gume so bolj šminka in zdaj iščem najmanjše možne feltne pa čimbolj kramp gume za sneg / led. Do Mamuta pa ... morda ga dam na OME (pa spet bolj zarad izgleda, kot pa off-road namena).
Kolikor je pri večini "terencev" stranska stopnica služila samo za packanje hlač(ic), je tu dejansko uporabna za vstop v avto (pa me matra da jo vržem proč, če jo kdo kupi, ok).
Kritiziram edino (pre)tihe senzorje za rikverc (jih ne slišim, se orientiram na LED-ice zadaj) - ali pa ne znam nastaviti da bi bolj glasno piskalo (pomoč, če kdo ve, kako gre s tem ali če ve, kje je centralina, da potegnem audio signal v ojačanje).
Tistemu, ki ga kupuje, svetujem, da si ga pred nakupom kje sposodi, ne za en krog, ampak za pol dneva ali vikend; naj gre na pot(i), kjer bo vozil, naj ga v miru "preizkusi v vsakdanji rabi" in če bo občutek pravi, bo hitro navdušen ali obratno. Časi so taki, da če z kupljenim avtom nisi zadovoljen, ga bo(š) težko prodal hitro naprej in tudi okusi so različni.
Mene je po nekaj dnevih pozitivno prepričal in kar nekaj mesecev sem iskal pravega (malo km, znano poreklo, dober letnik, vsa oprema).
Lahko me čez čas vprašaš po ponovnih vtisih" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zsoru
Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13 Prispevkov: 320 Kraj: Laško
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 16 Feb 2015 20:06 Naslov sporočila: |
|
|
2.8 CRD (VM) je zelo dober motor. Moj v voyager-ju ima že okol 205.000 in skozi je dal samo dva velika servisa (na 100k in 200k) ter redno menjavo olja, pa čisto nič drugega. Med drugim so jih vgrajevali tudi v London Cab-e, kjer se je na razpisu zahteval kar konkreten mileage, pa so prišli zraven, tako da je tudi to najbrž nek pokazatelj, da se ne gre za crappy tdi iz bavarije, ki se vščije iz vseh odprtin, ko prvič obrne 6 mestno cifro (govorim spet iz lastnih izkušenj).
Za menjalnik pa ne vem, ker ima Nitro mislim da mercedesovega, voyager pa 41TE od Chryslerja. Ta je že dolgo v proizvodnji in rabi, tako da so razni bugi že bolj al manj phased out zaradi česar je varno reči, da je kar zanesljiv, ampak počasen. Bolj delan za comfort, kot performance. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zsoru
Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13 Prispevkov: 320 Kraj: Laško
|
Objavljeno: 16 Feb 2015 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
3.7 bencin ima 42 RLE, če se ne motim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dvojka
Pridružen/-a: 14.06. 2016, 23:04 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 14 Jun 2016 23:13 Naslov sporočila: |
|
|
Da ne odpiram ravno nove teme, bi vprašanje postavil kar tukaj. Odločam se za nakup Nitra. Ogledana imam dva:
1. http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11019930&display=Dodge%20Nitro%202.8%2016V%20CRD%20SXT
2. http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11042042&display=Dodge%20Nitro%202.8%2016V%20CRD%20SXT
Oba sta slovenska in 2. lastnika.
1. mi je všečnejši zaradi barve + ima navigacija ter zaslon na dotik. Njegove pomanjkljivosti (laično mnenje) so precej dotrajane pnevmatike, leto starejši kot 2., sicer redni servisi na KMAG vendar nikoli menjano olje v menjalniku (ne vem ali je to potrebno pri teh kilometrih), niso menjani jermeni, vodna črpalka, zavorne ploščice. Avto je drugače brez prask in je na oko lep.
2. mi je manj všeč zaradi barve in ima nekaj več prask ter nima zaslona na dotik. Njegove prednosti da je leto mlajši kot predhodnik, ima menjano olje v menjalniku, menjane jermene, menjano vodno črpalko ter zavorne pološčice. Avto je tudi cca 2000€ cenejši.
Moje vprašanje je ali kdo konkretno pozna ta dva prodajalca? Kdaj bi bilo potrebno realno omenjati olje v menjalniku, jermena, vodno črpalko...?
Če kdo pozna dober avto od preverjenega lastnika, ki namerava prodati avto naj tudi napiše
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 15 Jun 2016 00:25 Naslov sporočila: |
|
|
Pri teh kilometrih bi bilo že zelo dobro menjati olje v menjalniku. Za jermena ne vem, kaj to ima zobat jermen??
Leto mlajši avto ni nikakršna prednost in je brez pomena. Razen, če bi novejši imel kakšno uporabno novost ampak očitno jo v tem primeru nima. Je pa prednost, menjava olja v menjalniku, če je res menjano. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 15 Jun 2016 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
je pa prednost, menjava olja v menjalniku, če je res menjano. |
Ali pa tudi ne. Mogoče je začel menjalnik hecat, pa so menjali olje in ni nič boljše... pa se zato prodaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|