Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 29 Nov 2015 21:06 Naslov sporočila: Moja jeepa grand cherokee 5.2 v8 96" in cherokee 2.1td |
|
|
evo da predstavim se mojo zbirko americanov.
prvi je grand letnik 96. kupljen in ostaja registriran na hrvaskem (od bivsih specijalcev) seveda lpg powered.
nekaj je bilo tezav z njim ker ni hotel delat na bencin. Zamenjane obe lambde, prepucan rezervar goriva pumpa sobe in sedaj laufa kot more.
drugi pa traktor dobesedno cherokee 2.1td renojev motor. Do sedaj najbolj zanesljiv avto pri hisi. takoj ob nakupu bil na morju, laufa usak dan in dejansko laufa. zamenjal gume sprednje koncnike in sam vozim.
edini problem je bila vakum pumpa ampak smo tud to resili.
vec v slikah
[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 29 Nov 2015 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
2.1 ob nabavi
morje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 13:44 Naslov sporočila: |
|
|
pa smo po brezskrbnih 10kkm mal posodobil jeepa
zamenjal termostat, hladilnik vode, visko.
montiran bullbar
jutri naslednji spisek dela in nove posodobitve
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko ima porabo s temle 2.1 dizlom? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
poleti je blo med 7 in 8, zdej ko je zima okrog 9l |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 03:30 Naslov sporočila: |
|
|
Stari XJ Cherokee-ji so mi res noro všeč. Dvovratna različica izgleda pa še bolje. Sploh takole čez zimo me ima,da bi tudi jaz imel enega. Po porabi vidim,da je cel šparovc. Samo kaj ko jaz enostavno ne morem mimo tega, da bi bil dizel in da bi za povrhu imel še ročni menjalnik. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 03:59 Naslov sporočila: |
|
|
ja xj je res zakon. ampak ko gledas je terenc, terenc in bencina ne gresta skup. to je kako bi rekel delovni stroj in diesel mora bit. uca tud pogresam avtomatiko ampak, spet z druge strani je to stroj in rocni te le resi v kakih situacijah.
res da veliko negativnih stvari pisanih o teh 2.1 motorjih ampak boljsa izbira kot taljanski vm 2.5td, re ni mocen ampak premika e vec kot solidno, visnjegorca premaga brez izgube hitrosti, poraba res minimalna dela pa kot delovni stroj vrti se do 2300 obratov potem je konc zgodbe. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
deedko je napisal/a: |
terenc in bencina ne gresta skup. to je kako bi rekel delovni stroj in diesel mora bit. uca tud pogresam avtomatiko ampak, spet z druge strani je to stroj in rocni te le resi v kakih situacijah.
|
Kje si pa to slišal, da bencin in teren ne gresta skupaj? Problem je samo, če je motor prešvoh.
Enako velja za avtomatiko - če je menjalnik dober in kombiniran z dobrim motorjem ter ostalimi deli (reduktor itd), ne bo težav.
Itak je pri večini offroad avtov omejitev na strani voznikovega znanja, ne zmogljivosti hardvera. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 16:26 Naslov sporočila: |
|
|
iz lastnih izkusenj vem bencinarja moras naterat na obrate za kak hujsi offroad, diesel ma pa moc pri niskih obratih in pri terenu prav pride. sicer se z njim ne grem nek hud offroad ampak je opazna razlika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 16:35 Naslov sporočila: |
|
|
Tapravi terenci so vsi bencinarji V8 dizel je za njivo orat,tam rabiš navor _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 18:11 Naslov sporočila: |
|
|
deedko je napisal/a: |
iz lastnih izkusenj vem bencinarja moras naterat na obrate za kak hujsi offroad, diesel ma pa moc pri niskih obratih in pri terenu prav pride. sicer se z njim ne grem nek hud offroad ampak je opazna razlika. |
Ah pravi in dovolj velik bencinar ima prav tako veliko navora pri nizkih obratih in prav tako čez celotno območje vrtljajev. Z avtomatiko je pa to itak zmagovalna kombinacija. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 18:14 Naslov sporočila: |
|
|
to usekakor sam registracija pretehta svoje mel sem frontero 2.0 bencinarko in sej je ql v terenu ce gas nabijas do konca. normalno ce mas ti v8 z ogromno navora da je bols za v teren kot 4cyl diesel.
nazaj on v8 po dveh mescih sraufarije na oddihu
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
deedko
Pridružen/-a: 20.05. 2012, 09:27 Prispevkov: 36 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
haha vem sej tud 2.1 ni nevem kaj ampak sluzi svojemu namenu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 12 Dec 2015 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
deedko je napisal/a: |
to usekakor sam registracija pretehta svoje mel sem frontero 2.0 bencinarko |
Ajoj. Glej saj štekam problem s stroški registracije, ampak bencinska tehnologija ni kriva za prfuknjene slovenske (in tudi sicer EU) tarife za normalne motorje. Tako da delno (ampak res samo delno) imaš prav ob upoštevanju okoliščin (blesava Evropa), zaradi katerih je žal bolj verjetno, da bo v avtu primeren stroj, če je izbran dizel...
2-litrski bencinar brez turbine pač ni primerna izbira za terensko vozilo, ki se počasi približuje 2 tonam, kar Frontera verjetno je. Tak mlinček je dovolj kvečjemu za manjše avte, npr Passat in podobne evropske 'limuzine', in to po lepem asfaltu za vozit.
Kot so ti že rekli, treba je pač imeti ustrezno velik motor (če ne V8, pa recimo, ko je že beseda o Jeepih, legendarni 4-litrski šestvaljnik), pa bo tudi navora dovolj.
Sicer pa fora ni samo v navoru, temveč tudi v razponu uporabnih obratov in boljši odzivnosti motorja. Prednosti dizla se bolj pokažejo pri vleki težjih prikolic, ne na terenu.
Še nekaj glede avtomatike: pri klasični avtomatiki (btw, pri offroadu bi bil itak skrajno skeptičen glede DSG in podobnih čarovnij) je tudi na terenu gotovo v pomoč, da imaš namesto sklopke pretvornik navora... Saj s sklopko imaš res več nadzora nad "vklopom pogona", ampak kdaj pa to sploh zares rabiš. Itak med premikanjem verjetno ne smeš šariti po sklopki, razen če si si zaželel njene predčasne zamenjave.
Da ne govorimo, kako ziher ni praktično, da se med zahtevnimi offroad manevri dodatno ukvarjaš še s tretjim pedalom, najbrž je dovolj dela z dvema... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|