V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




PT Cruiser 2.0 bencin A/T Problemi

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Cruiser140



Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33
Prispevkov: 59

PrispevekObjavljeno: 25 Nov 2015 17:58    Naslov sporočila: PT Cruiser 2.0 bencin A/T Problemi Odgovori s citatom

Ekola sem sem prestavil poste okoli problemov s tem vozilom.

Citiram:
Ekola imam problem na PT ju, da mi na vsake kvarte posveti lučka za pritisk olja a samo, ko je zelo ogreto in na minimum. Spredaj pa je namesto pokrovčka na lončku za hlape iz motrorja samo neka guma skup zvezana. Verjetno ima original pokrov lončka kak ventil za pline spuščat??? Okoli motorja in vozila nikoli nič ne smrdi po zažganem olju?! Jutri bom zadevo snel pa očistil, ker sumim, da je mogoče sistem cevi zapacan.

Jah, če ti sveti-utripa lučka za olje, potem imaš problem s tlakom olja.

Upaj, da je samo slabo olje ali pa napaka na tipalu za pritisk olja.
Menjaj olje, daj notri takega, kot je predpisano, pa boš videl.

Če ni to, potem je motor zluftan v ležajih in ne bo več dolgo zdržal. Wink
Citiram:
Olje imam 10-40W ali pa v 5-30W. Bom menjal za 5-30W in še vžigalne svečke. Včeraj je prepeljal 2300km v moji lasti od 3 oktobra letos. Z opozorrilom je bilo do LJ OK tam sem stal cca 30minut trgovina, odpeljal do NG po AC in na tempomat cca 100kmh klanec do 120kmh po AC. V NG se pa ni hotel več ugasnit na minimumu, sem ustavil na 5torlu in pogledal olje in okol vsega dovlj. Je pa masten pokrov pogonskega jermena mogoče je semering na odmični gredi znucan?! Laughing Ima baje samo 180 tkm + mojih 2300km.

Kar se tiče tlaka olja, bo bolje, če maš not 10-40. 5-30 olje je redkejše in hitreje odteče iz ležajev.

Če ti bo pri 5-40 blinkala lučka za pritisk olja, boš moral nujno ukrepat:

- preveriti stikalo za pritisk olja
- lahko je oljna pumpa slaba
- lahko je problem v ležajih motorja

Citiram:
Tako! Danes sem se začel zanimati kje opraviti servis olja za tega PT ja, ker mi je včeraj že ves večer težil, da je premalo pritiska a olja je dovolj, sem pogledal po USA forumih in je v 90% potrebna samo menjava olja in motnja izgine. je pa funkcija tega senzorja samo pritisk olja!!! Mora pa biti vse original MOPAR!!! V ostalih pa še oljni senzor pritiska. Torej prvo mejam olje, baje se menja vsaj v US na 3k do 4k milje na 2.4 non turbo Confused Shocked Kar je prepogosto cca 3 mesece pri mojih potrebah Evil or Very Mad Bomo videli.

Ni kaj! Že 20 dni ti (občasno) sveti kontrolna lučka za prenizek pritisk olja, ti pa bluziš po forumih in se (več ali manj) veselo voziš naokoli. Kapo dol!
Dokler res 100% ne pozna morebitnega drugega vzroka za svetenje te lučke, se pameten šofer ne vozi s prižgano opozorilno lučko za prenizek pritisk olja. Niti nima prižganega motorja!
Pritisk olja ni zato, da gori ali pa ne gori kontrolna lučka, ampak zato, da olje porine do vseh delov motorja, ki jih je treba mazati. In tudi pri zvrhanem nivoju olja brez pritiska ni ustreznega mazanja!
Miran
Citiram:
Cool a je še tale pritisk olja mučna zadeva na 4cilinder motorju, kaj bo šele HEMI V8 Shocked A jih je v SLO sploh od 20 do 30 vozil?
Glede PT sem ga menjal za Sharana 1.8T 2001, ki je kljub 314500km bil motor ODLIČEN na ta mlinček od Amerikancev Evil or Very Mad Vozim se pa zato, ker sem vozilo menjal zato, da se VOZIM Wink ne pa popravljam Rolling Eyes

Jah, pa glih tega PT Looserja si najdu potem za kupit. Mislim.....

Sorry, lahko si užaljen če hočeš, ampak tale meni je ta avto kr nekej, že od nekdaj, čist sfaljen poskus Chryslerja, da bi naredu nekaj retro. Isto kot un Chevy, ki mu je tud malo podoben.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Cruiser140



Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33
Prispevkov: 59

PrispevekObjavljeno: 25 Nov 2015 18:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ah sej ni panike, ga bom rihtal, da bo peljal vsaj do enih 210tkm okvirno do marec / april 16. Ima tudi ena gospa tukaj v Idriji podobnega PT vedno ima neke problemčke Wink Ako pa kupim zimsko vozilo bom tega itak samo zaparkiral do marca, bolje, da ga porihtam in, da se vozi, ker je udoben in ohranjen.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Cruiser140



Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33
Prispevkov: 59

PrispevekObjavljeno: 03 Dec 2015 10:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po menjavi olja nič novega Very Happy sem pa dobil ta info glede senzorja.
Citiram:
Senzor pritiska olja odvijte, v to odprtino privijte manometer za pritisk olja, v koliko kaže bar/rpm 1.7-5.5/3000 je senzor zanič. Če manometer pokaže 1.5bar ali manj pri prostem teku, je lahko zamašeno sito ali se poslavlja oljna črpalka. V koliko pa manometer pokaže pod 1bar, so zanič ležaji na glavni gredi. V tem primeru, se jih tudi že sliši.
Niste edini s tem problemom, največkrat se to začne kazati pri toplem olju ( pri hladnem je vse OK ) ...................... razlog je, da ima olje Mopar dodane adative, ki jih druga olja operejo. Največ takšnih težav so imeli lastniki JEEP Cherokee in Voyager-jev.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miran



Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50
Prispevkov: 241
Kraj: Gocan

PrispevekObjavljeno: 03 Dec 2015 12:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

In od koga si dobil to informacijo?
Miran
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Cruiser140



Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33
Prispevkov: 59

PrispevekObjavljeno: 07 Dec 2015 13:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uporabnik FUN na Automobilizem.com Forum. Tudi naš mehanik pravi, da bomo odvili senzor pa videli kak zgleda, je imel njegov sin enake fore, Seat Cordoba 1.4, pa je bila ena luknja oziroma prehod zapacan... na oljnem senzorju. Bom napisal in še slike dal, ko zadevo rešim.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miran



Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50
Prispevkov: 241
Kraj: Gocan

PrispevekObjavljeno: 07 Dec 2015 13:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala!
Mene je predvsem zanimal vir (in zanesljivost) informacij o edinstvenosti Mopar olja.
Verjetno nisem edini, ki bi za svoj avto rad nabavil original Mopar olje - ker takega pač zahteva proizvajalec avtomobila - pa ga ne dobim. In vsaka kvalitetna informacija o tem bi bila dobrodošla.
A to ne paše več v to temo.
Miran
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.