|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 09 Feb 2013 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, super hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 11 Feb 2013 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
Kljub temu, da imaš ročni menalnik, predlagam da menjaš olje. 99% menjalnik ne bo več trd pri teh temperaturah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 11 Feb 2013 18:57 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
Redline MTL |
Kje se to da kupit? V vsaki trgovini z avtodeli? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 11 Feb 2013 20:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas ga verjetno ne boš našel, jaz sem ga iz UK naročil takrat, ker ga je priporočal Jay Leno ko ga je dal v svojega Challengerja k je mel probleme z menjalnikom. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 08 Apr 2013 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
...
Nazadnje urejal/a Zlatko 18 Apr 2016 21:58; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 08 Apr 2013 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Probaj samo prezračit,za začetek. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 08 Apr 2013 23:15 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 10 Apr 2013 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
Sem skoraj siguren da bo olje treba zamenjat.
Kakšno olje gre tja?? Zavorno?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 27 Apr 2013 21:44 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem se igral z nastavitvami amortizerjev. Opazil sem, da sprednji levi in sprednji desni nista bila enako trda. Zaradi tega mi je volan obračalo kadar sem se vozil čez luknje, ter avto zdrsaval z ceste kadar sem v ovinkih naletel na luknje.
Včeraj me je JFK peljal z njegovo C4. On ima dosti mehkejše amortizerje, sicer nisva vedela na kateri nastavitvi je mel ker mu ride controll ne dela. Predvidevam da je bilo na najmehkejši.
V glavnem, moja najmehkejša nastavitev je dosti trša kakor njegova. Kadar smo nesli obnovit amortizerje je tisti stric iz Udin povedal, da jih je nastavil na trše kot je originalno.
Sprednje sem nastavil na najtrše, zadnji pa so na najmehkejše. Razlika je OGROMNA med trdimi in mehkimi nastavitvami.
Sedaj ko so sprednji na najtršem je občutek v avtu kot da bi se peljal z gokardom, ko grem čez luknjo mi pa strese vse kosti. Važno pa je da avto ne poleti na vsaki luknji. Zadnji so na najmehkejšem in tako naj tudi ostane, čene bo vožnja preveč utrudljiva.
Škoda je, da se lahko štima samo "Compression Damping" in "Rebound Damping" skupaj. Če bi se dalo vsakega posebaj bi bilo bolj zabavno. Z nastavitvami amortizerjev sem se ukvarjal že na moje DH kolesu. Amortizerje je treba prilagodit terenu. Od nastavitev je odvisno kako hitro lahko greš po določenem terenu.
Od nastavitev, sprednji trši, zadnji mehkejši in obratno vpliva tudi na to kateri konec prej spusti, ali je avto "tail happy" ali ne...
Moj ride controll še vedno ne dela, škoda ker se tam lahko nastavlja samo vse 4 skupaj, a ne sprednje in zadnje posebaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 29 Apr 2013 23:25 Naslov sporočila: |
|
|
...
Nazadnje urejal/a Zlatko 18 Apr 2016 21:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 30 Apr 2013 09:33 Naslov sporočila: |
|
|
Sklopka popravljena, premalo olja je bilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
V8.iD
Pridružen/-a: 13.06. 2011, 00:46 Prispevkov: 209
|
Objavljeno: 30 Apr 2013 14:20 Naslov sporočila: |
|
|
To imaš ti doma v garaži? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 30 Apr 2013 14:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, ne, ta je od soseda |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 30 Apr 2013 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Zlatko je napisal/a: |
Prihaja obljubljeno, razlika med Ferrarijem 348 in corvetto je majhna...
|
Kako majhna................a ti maš motor zadi in se kvari stalno _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlatko
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51 Prispevkov: 285
|
Objavljeno: 02 Jun 2013 16:45 Naslov sporočila: |
|
|
Z enim bivšim rally voznikom, sva šla en krog in mi je povedal da spredaj trdo zadaj mehko = nestabilen zadek.
Torej, vsi 4 amortizerji so nastavljeni enako, na najtrše. Sprednji desni je bil slabo obnovljen, zato je bila lega na cesti taka nestabilna. Seba mi je posodil njegove sprednje amortizerje ki so pribl. enako trdi kot moji kadar so na trdo. Zdaj avto končno leži na cesti tako kot se za ta avto spodobi... vsaj vem kje je bil problem...
To da so spredaj 285 gume sploh ne moti...
Avto ne leti po luftu, čeprav je zelo trd, ampak se drži ceste. Požira luknje.
Na corvetti po 9 mesecih odkar jo imam končno vse dela tako kot je treba...
Razen ride controlla, ki vem kako ga popravit pa abs - asr ne delata, je treba konektorje zamenjat in tisti master cylinder pušča, ga je treba zamenjat... Ampak to ni tak problem ker se ve kje so napake.
Vse ostalo tip top... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|