|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jfk
Pridružen/-a: 06.02. 2010, 16:27 Prispevkov: 154
|
Objavljeno: 09 Feb 2013 21:38 Naslov sporočila: Izkušnje z Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD |
|
|
Podzravljeni.
Malo firbcam, pa me zanima ali ima kdo kakšne izkušnje s primerljivim avtomobilom.
Npr. : http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6939086&show=1
A je avto zanesljiv ? Ima kakšne probleme ?
Na kaj moraš biti pozoren ?
Sicer nisem pistaš diesel avtomobilov. ( Nisem imel še nobenega ..... )
So kakšni problemi s tem dizelskim motorjem?
Hvala za info. _________________ JFK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 09 Feb 2013 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
To mislim, da je Mercedesova mašina kar je vsekakor bolje, kot italjanske VM, ki so jih tudi vgrajevali v Jeepe in niso prav nič na dobrem glasu. Kaj več pa ne vem. Verjetno je v redu za dizela pač . Osebno pa itak veš kaj si mislim o tem. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jfk
Pridružen/-a: 06.02. 2010, 16:27 Prispevkov: 154
|
Objavljeno: 09 Feb 2013 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala.
Itak, da tud men diesel kadarkoli ni bila nikoli prva izbira. Malo firbcam.
Če bo ratal pa grem jutri enga Cadillaca SRX gledat.
Lahko pol zvečer v Gasu kakšno rečemo. _________________ JFK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zsoru
Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13 Prispevkov: 320 Kraj: Laško
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 11 Feb 2013 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
To mislim, da je Mercedesova mašina kar je vsekakor bolje, kot italjanske VM, ki so jih tudi vgrajevali v Jeepe in niso prav nič na dobrem glasu. Kaj več pa ne vem. Verjetno je v redu za dizela pač . Osebno pa itak veš kaj si mislim o tem. |
Ja, 2.7 so Mercedezove mašine, o njih ne vem kaj dosti, večkrat pa sem slišal, da se pojavljajo težave s tesnenjem injektorjev. Če bi kupoval avto s tem motorjem bi se o tem prej prepričal, če je res kaj na tem in kaj to pomeni s stroškovnega vidika.
Medtem ko sta 2.5 CRD in 2.8 CRD pa Italijanski VM, ki pa nikakor nista slaba motorja, tu moram popravit cruiserja. Slabo luč na VM motorje so vrgli predvsem starejši TD motorji, ker so jim zaradi zgrešenega načina hlajenja glav te rade pokale in so tako res pristali na zelo slabem glasu in bi se jih jaz osebno na veliko izogibal. Ampak to več ne velja za 2.5 CRD in 2.8 CRD, ki so povsem druga zgodba. Slednji so precej preizkušeni in zanesljivi motorji in oba dva sta se vgrajevala tudi v cherokee-je (kot zanimivost, tudi v London Taxi International, kar bi naj bil pokazatelj da gre za motor, kjer se pričakuje dolgo življensko dobo v smislu kilometrine in nizke stroške servisiranja). Sam imam 2.8 CRD v voygerju in lahko povem, da je to edina stvar (poleg avt. menjalnika), ki na avtu deluje brezhibno že 8 let. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jfk
Pridružen/-a: 06.02. 2010, 16:27 Prispevkov: 154
|
Objavljeno: 11 Feb 2013 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, sem prebral.
Hvala tudi za ostale informacije. _________________ JFK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 12 Feb 2013 08:26 Naslov sporočila: |
|
|
Uros je napisal/a: |
cruiser je napisal/a: |
To mislim, da je Mercedesova mašina kar je vsekakor bolje, kot italjanske VM, ki so jih tudi vgrajevali v Jeepe in niso prav nič na dobrem glasu. Kaj več pa ne vem. Verjetno je v redu za dizela pač . Osebno pa itak veš kaj si mislim o tem. |
Ja, 2.7 so Mercedezove mašine, o njih ne vem kaj dosti, večkrat pa sem slišal, da se pojavljajo težave s tesnenjem injektorjev. Če bi kupoval avto s tem motorjem bi se o tem prej prepričal, če je res kaj na tem in kaj to pomeni s stroškovnega vidika.
Medtem ko sta 2.5 CRD in 2.8 CRD pa Italijanski VM, ki pa nikakor nista slaba motorja, tu moram popravit cruiserja. Slabo luč na VM motorje so vrgli predvsem starejši TD motorji, ker so jim zaradi zgrešenega načina hlajenja glav te rade pokale in so tako res pristali na zelo slabem glasu in bi se jih jaz osebno na veliko izogibal. Ampak to več ne velja za 2.5 CRD in 2.8 CRD, ki so povsem druga zgodba. Slednji so precej preizkušeni in zanesljivi motorji in oba dva sta se vgrajevala tudi v cherokee-je (kot zanimivost, tudi v London Taxi International, kar bi naj bil pokazatelj da gre za motor, kjer se pričakuje dolgo življensko dobo v smislu kilometrine in nizke stroške servisiranja). Sam imam 2.8 CRD v voygerju in lahko povem, da je to edina stvar (poleg avt. menjalnika), ki na avtu deluje brezhibno že 8 let. |
Kakšni so pa novejši 3.0 CRD, ki so v Jeepih in 300 C? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 12 Feb 2013 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
starc je napisal/a: |
Kakšni so pa novejši 3.0 CRD, ki so v Jeepih in 300 C? |
Ne vem, nimam izkušenj z njimi.
Mislim pa, da je 3.0 CRD, ki je v Jeepih in 300 C lahko ali Mercedezov (OM642) ali pa od VM (A 630 DOHC), ker kolikor vem, so se vgrajevali oboji, odvisno od letnika avtomobila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zsoru
Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13 Prispevkov: 320 Kraj: Laško
|
Objavljeno: 12 Feb 2013 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Uros je napisal/a: |
starc je napisal/a: |
Kakšni so pa novejši 3.0 CRD, ki so v Jeepih in 300 C? |
Ne vem, nimam izkušenj z njimi.
Mislim pa, da je 3.0 CRD, ki je v Jeepih in 300 C lahko ali Mercedezov (OM642) ali pa od VM (A 630 DOHC), ker kolikor vem, so se vgrajevali oboji, odvisno od letnika avtomobila. |
A 630 DOHC
A 3.0 L (2,987 cc or 182.3 cu in) double overhead camshaft V6, featuring four valves-per-cylinder and common-rail direct fuel injection.
Applications:
2011 Jeep Grand Cherokee
power 241 PS (177 kW), torque 406 lb·ft (550 N m)
2012 Chrysler 300 /Lancia Thema (Europe)
power 190 PS (140 kW; 190 hp) @ 4000 rpm, torque 440 N·m (320 lb·ft) @ 1600-2800 rpm
power 239 PS (176 kW; 236 hp) @ 4000 rpm, torque 550 N·m (410 lb·ft) @ 1800-2800 rpm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 13 Feb 2013 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
3.0l je mercedes, 3.1 pa VM. |
ja 3.1 je VM, je nadgradnja motorja 2.5 VM.
3.1 ima 5 cilindrov, 2.5 pa 4.
oba imata težave s pregrevanjem in pokanjem glav. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|