|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Gajsek
Pridružen/-a: 12.03. 2010, 17:40 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 25 Feb 2012 19:57 Naslov sporočila: Vprašanje glede motorjev |
|
|
Ker se (žal) precej malo spoznam na te stvari vas sprašujem naslednje:
Kako težko, oziroma s kako veliko dela je možno spraviti moč motorja, ki je bil spremenjen zaradi emisijskih regulacij(v večini primerov po letu 1970).
Na primer: leta 1970 je 455 cui motor v Buicku GS imel 350 "konjev", v letu 1971 pa je isti motor zaradi spremembe imel le še 315bhp.
Ne mislim "izgube" moči, ki je nastala zaradi drugačnega merjenja v 70ih letih, ampak sprememba zaradi emisijskih regulacij(prehod na malo osvinčen bencin).
Torej: kako težko je tak motor(novejši, spremenjen) predelati, da bo imel takšno moč, kot pred regulacijami? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 25 Feb 2012 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
Shortblock je večalimanj isti, razlika je v intakeu in glavah.
Se pravi treba je dat gor al tastare glave al pa kakšne aftermarket in pri tem tudi tudi ponavadi odpade vso tisto sranje z EGRi in podobna navlaka okrog motorja. Po pa pomaga še vergaser, headersi in seveda ena fajn odmična gred. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gajsek
Pridružen/-a: 12.03. 2010, 17:40 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 25 Feb 2012 23:57 Naslov sporočila: |
|
|
Če prav razumem je torej tko, da je vseeno, s katerim motorjem začneš, če hočeš par dodatnih konjev iz njega stisnit... Da so bol ali manj isti deli, če je isti blok?
Kul, sem upal, da je tko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 01 Mar 2012 00:33 Naslov sporočila: |
|
|
kot je že bandit povedal, shortblock je približno enak. ampak to ne pomeni da je vseeno s katerim motorjem začneš.
več konjev kot je v originalu, majn $$$ boš porabil za približno enake performanse. po mojem se ti splača čim novejši motor dobit, ker so jih z leti izboljševali.
je pa to itak odvisno o katerem motorju se govori, težko je nekaj na splošno pravit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
V8.iD
Pridružen/-a: 13.06. 2011, 00:46 Prispevkov: 209
|
Objavljeno: 01 Mar 2012 01:08 Naslov sporočila: |
|
|
z lt1 al pa s kšnim ls, ne moreš falit.. carburetor upgrade seveda, razen če hočeš kšn liter prišparat.
meni osebno so sicer old school big block daleč najbolj simpatični.. vprašanje pa če ne bom en dan spremenil mnenja.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gajsek
Pridružen/-a: 12.03. 2010, 17:40 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 01 Mar 2012 03:09 Naslov sporočila: |
|
|
V mislih sem imel točno ta motor, ki sem ga napisal
Mislil sem pa v smislu, da je skoraj vseeno s kterim od teh dveh oz treh motorjev ('70,'71,'72) začneš.
Sicer pa hvala za info
V glavnem, kakorkoli že, če(ko) bom kej kupoval itak ne bo še en čas pol denarja za igrat se z motorjem performance-wise, pol bom pa že vidu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|