Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 11:38 Naslov sporočila: menjava ojničnih ležajev |
|
|
marsikaj sem že v prešraufal, ampak kaj takega pe še nisem videl..
menjal sem ojnične ležaje na motorju Renault 1.9 DCI.
ojnice so obdelane takole, kot se vidi na spodnjih slikah.
očitno je že fabriško tako narejeno, da je ojnica iz enega kosa, potem je pa zlomljena na dva kosa.
ko sem to prvič videl mi ni bilo nič jasno.
v čem je fora?
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
Renault power
To je najnovejše v nano tehnologiji, to je šele lani začela Nasa razvijat, renault pa že kar nekaj let dela na tem _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 12:04 Naslov sporočila: |
|
|
se da to sploh pravilno zatisnit? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
ja lepo se zložijo skupaj, brez problema.
če bi jih pa zamešal med sabo, al pa če bi jih samo narobe obrnil bi bil pa polom _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
ja sej pomešat ne smeš nobenih. še vedno pa nevem zakaj ne enostavno prežagajo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Drgač je to prva liga in tud amerikanci to uporabljajo za race sceno.
Fora je v tem, da če zadevo lepo naravnost razrežeš narazen, tam ne drži nič, le toliko, kolikor stiska šravf. Če pa je zadeva nepravilno lomljena, kot je tale, potem pa s tem full povečaš naležno površino in če le samo malo stisneš skupaj, se ne more več premaknit, ko pa zategneš na kile, pa ni boga, da bo to premaknil. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 13:20 Naslov sporočila: |
|
|
zanimivo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 13:34 Naslov sporočila: |
|
|
Fractured Rods
Fractured rods are a fairly new phenomena. Ford was one of the first on the automotive side to use a fractured rod in the 4.0L engine, which was one of its first new generation engines in 1990. The fracture method has proven to be less expensive for manufacturers and it produces better quality because it is forged in one piece and then 'cracked' at the rod cap.
"Before fractured rods were invented, conventional rods were two components," says Dave Hagen of the Engine Rebuilders Association (AERA). "You would have one piece, which was the cap and another that was the beam. The two pieces were close enough to bolt together; then you would have to do several machining operations to get the center-to-center distances correct. The fractured rod, on the other hand, is a powdered metal rod that allows the manufacturer to pop it out like an egg with very little machining to make the size exactly right. It comes out essentially the final size and then is broken at a scored line that is part of the design. Once it's broken or 'cracked,' it's done. It can be manufactured for far less cost than a traditional rod and it's a more durable component." _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 14:07 Naslov sporočila: |
|
|
Renault powah. Se mi je zdelo, da niso to tako zanič vozički.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo zanimivo. Prvič vidim.
Še dobro, da te imamo BANDIT _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
Isto mam jaz v cadillacu narejeno k sem zadnjič podru drugi motor in ima isto narejeno.tut če ti ker nepridiprav mal pomeša ojnice ni panike ker najdeš pravo ki gre skupaj brez problema. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
zanimivo, bolj kot češko zgleda bolj je high tech take stvari se mi dopadejo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 30 Nov 2011 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
No zdaj ko je Bandit razložil je zadeva popolnoma logična!Hvala.
Zup daj pokliči da poravnava dolg-nimam tvoje službene tel! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|