|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
rakec
Pridružen/-a: 25.10. 2010, 09:37 Prispevkov: 223 Kraj: Maribor, Šoštanj
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 09:51 Naslov sporočila: Nakup Stratusa |
|
|
Lep pozdrav.
odločam se za nakup stratusa do 1000eur, pa me malo zanima kaj menite o avtu na linku. sem prebral topic o stratusu, pa ni nič kaj omenjeno kakšne hibe kaj ima, kaj rado crkne?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4165901&show=1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
kaj več o avtomobilu ti bo znal povedati kdo od lastnikov... jih je tudi tukaj na forumu nekaj.
jaz bi ti položil na srce, da raje razmisli o 2.5 V6 z avtomatskim menjalnikom.
to pravim zato, ker imam Le Barona z ročnim menjalnikom....
če se pa kaj pokvari pa popraviš in gremo dalje.
poišči čimboljšega in ne razmišljaj kaj se lahko pokvari in kakšne so hibe... ker potem je verjetnost da ga nikoli ne boš imel! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rakec
Pridružen/-a: 25.10. 2010, 09:37 Prispevkov: 223 Kraj: Maribor, Šoštanj
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 11:47 Naslov sporočila: |
|
|
pa ni rečeno da se naj bi izogibali nakupa avta z avt menjalnikom če ma prek 200k prevoženih? ker naj bi avt menjalnik do 200k bil ok, pol pa kliče po zamenjavi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 11:48 Naslov sporočila: |
|
|
rakec je napisal/a: |
pa ni rečeno da se naj bi izogibali nakupa avta z avt menjalnikom če ma prek 200k prevoženih? |
NE, ni rečeno _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
devnull
Pridružen/-a: 08.09. 2008, 19:04 Prispevkov: 215
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 14:36 Naslov sporočila: |
|
|
Jst mam V6 2.5 avtomatik in sem ravno peljal čez 300000km in vse dela super. Upam, da bo še dolgo tako ostalo, ker mi je zelo všeč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rakec
Pridružen/-a: 25.10. 2010, 09:37 Prispevkov: 223 Kraj: Maribor, Šoštanj
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 23:07 Naslov sporočila: |
|
|
Na kaj pa je potrebno bit pozorn pri nakupu? recimo, nikoli še nisem vozil avtomatika. je kak haklc, da se da videt da kaj ne dela OK? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 23:48 Naslov sporočila: |
|
|
Olje v menjalniku mora biti malo bolj svetlo rdeče (skoraj, kot cviček ) in čisto. Nikakor ne sme biti umazano ali celo črno. Prestavlajti mora gladko brez kakšnega neprijetnega cukanja. Probaš vse pozicije D in R, če se v teh dveh pozicijah avto brez kakršnegakoli problema premakne, kot se premakne avto z ročnim menjalnikom v prvi prestavi in rikvercu potem je menjalnik dober. Zapelješ se še kakšen večji krog, da vidiš, če prestavlja v vse prestave navzgor 1,2,3..kolikor jih pač ima.
To je v glavnem to, na hitro. Nobena posebna znanost. Saj imaš verjetno občutek kako naj bi nekaj delovalo?
Morda še opozorilo.
Kakršno koli nakladanje prodajalca, da naprimer menjalnik cuka dokler je hladen in, da je to normalno ali pa kakšne traparije, da moraš speljevati v poziciji 1 in potem prestaviti v D in še kaj podobno sumljivega je to znak, da nekaj ni v redu! Kot rečeno, pozicija D in avto mora šibat, menjalnik pa lepo prestavljati! _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
yaxo11
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 19:27 Prispevkov: 126
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
jest mam tut stratusa, vsak čas bo 290.000km in za zdej vse OK, moj je 2.5 V6 z tiptronic menjlanikom 120KW, motor ima veselje do obratov, pravo moč dobi šele pri 4000obr/min in lepo vleče prav do blokade pri 6700obr/min. kar se porabe tiče imam 12.5 litrov vendar naredim 3/4 rezervarja po mestu. Avto je bomba za avtocesto, malo manj primeren za ovinke ker je premehak in sedeži nimajo nič bočnega oprijema. Ker je ravno zima pred vrati, lahko povem da stratus z v6 motorjem gre po snegu kamr češ.
Kar se hib tiče kokr vem sta problem jermenica glavne gredi in kompresor klime.
Cruiser je nekaj omenjal cukanje, ko je v avtomatskem načinu ne sme cukat, ko pa imaš v ročnem načinu potem pa avto kar dobro rukne ko prešaltaš, ampak se to čuti kot pospešek ne kot da avtu zmanjka moči.
Ko probavaš menjalnik daš v 1. gas in hitro šaltaš do 4. ne sme mu zmanjkovat moči avto mora vleči brez cukanja. Vozil sem 3 stratuse pri vseh je enako. Velja pa to za 4 stopenjske tiptronic menjalnike, drugih nisem imel prilike probat. Aja še to pri 130Kmh ima 2800obr/min, ne vem mogoče pomenben podatek
Avto mislim da je imel probleme samo iz kompresorjem klime in jermenico glavne gredi, kompresor je drag ko žafran in če zariba ti obrne še jermenico in si ob 1000e.
Rezervne dele ni problem dobit, pa tut cene niso previsoke, mogoče moraš kak specialen kos kak klic več naredit kot če kupuješ kose za cliota
Tut jaz bi priporočal V6 motor, cestnina je itak enaka, zavarovanje pa je par evrov dražje, poraba liter višja, vendar za 1.5 tonsko vozilo je 2.0 z 135 konjev malce prešvoh
Če si kje bliz logatca ti z veseljem pokažem avto, da vidiš kako pa kaj. _________________ Če kdo rabi kaj za Bicikle, PM me ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rakec
Pridružen/-a: 25.10. 2010, 09:37 Prispevkov: 223 Kraj: Maribor, Šoštanj
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
yaxo11 je napisal/a: |
jest mam tut stratusa, vsak čas bo 290.000km in za zdej vse OK, moj je 2.5 V6 z tiptronic menjlanikom 120KW, motor ima veselje do obratov, pravo moč dobi šele pri 4000obr/min in lepo vleče prav do blokade pri 6700obr/min. kar se porabe tiče imam 12.5 litrov vendar naredim 3/4 rezervarja po mestu. Avto je bomba za avtocesto, malo manj primeren za ovinke ker je premehak in sedeži nimajo nič bočnega oprijema. Ker je ravno zima pred vrati, lahko povem da stratus z v6 motorjem gre po snegu kamr češ.
Kar se hib tiče kokr vem sta problem jermenica glavne gredi in kompresor klime.
Cruiser je nekaj omenjal cukanje, ko je v avtomatskem načinu ne sme cukat, ko pa imaš v ročnem načinu potem pa avto kar dobro rukne ko prešaltaš, ampak se to čuti kot pospešek ne kot da avtu zmanjka moči.
Ko probavaš menjalnik daš v 1. gas in hitro šaltaš do 4. ne sme mu zmanjkovat moči avto mora vleči brez cukanja. Vozil sem 3 stratuse pri vseh je enako. Velja pa to za 4 stopenjske tiptronic menjalnike, drugih nisem imel prilike probat. Aja še to pri 130Kmh ima 2800obr/min, ne vem mogoče pomenben podatek
Tut jaz bi priporočal V6 motor, cestnina je itak enaka, zavarovanje pa je par evrov dražje, poraba liter višja, vendar za 1.5 tonsko vozilo je 2.0 z 135 konjev malce prešvoh
Če si kje bliz logatca ti z veseljem pokažem avto, da vidiš kako pa kaj. |
pa majo stratusi letnik 95-99 tudi avt z tiptonicom? ker kok gledam po avto.net, nisem tega zasledil. ma me prav zanima kk bo tole šlo z avtomatiko. imam enga sicer nagledanega, http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4112512&show=1
sam ta verjetno ni tiptronic.
kok pa kej pride en servis, recimo da menjajo jermene? olje in pa filtre bi že sam, v jermene se pa nebi spuščal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rakec
Pridružen/-a: 25.10. 2010, 09:37 Prispevkov: 223 Kraj: Maribor, Šoštanj
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
aja, sem pa iz maribora, tk da škoda za vpogled v tvojega stratusa |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 21:13 Naslov sporočila: |
|
|
99 letnik ima tiptronic, zato se raje osredotoči na ta letnik, saj ti tudi usnje kaj pomeni in ogrevani sedeži, voznikov tudi električno nastavljiv.
Pa alu platišča so tudi serijska pri tem letniku ( 2,5 LX ).
Sprednja maska ima tudi boljši izgled pri tem letniku, pa še kaj se najde.
Mogoče še to, zadnja klop se podre in se prtljažni prostor velikoooo poveča... _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rakec
Pridružen/-a: 25.10. 2010, 09:37 Prispevkov: 223 Kraj: Maribor, Šoštanj
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
Škripy je napisal/a: |
99 letnik ima tiptronic, zato se raje osredotoči na ta letnik, saj ti tudi usnje kaj pomeni in ogrevani sedeži, voznikov tudi električno nastavljiv.
Pa alu platišča so tudi serijska pri tem letniku ( 2,5 LX ).
Sprednja maska ima tudi boljši izgled pri tem letniku, pa še kaj se najde.
Mogoče še to, zadnja klop se podre in se prtljažni prostor velikoooo poveča... |
na avto.net ga že ni, eden je 99, pa je ročni, 2.0 motor.
sicer pa mam budget do max 1200eur |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
rakec
Pridružen/-a: 25.10. 2010, 09:37 Prispevkov: 223 Kraj: Maribor, Šoštanj
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 21:34 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Zakaj pa je tako pomebno, da je prav tiptronic?? |
men je vseen,al je al ni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 22:30 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Zakaj pa je tako pomebno, da je prav tiptronic?? |
ni pomembno, samo vsi V6 2,5 z LX opremo ga imajo.... vse je not. _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|