|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sweller3
Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35 Prispevkov: 259
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 02 Okt 2010 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
kej zdej imaš limited slip al sploh nič? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sweller3
Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35 Prispevkov: 259
|
Objavljeno: 03 Okt 2010 01:02 Naslov sporočila: |
|
|
Nič nimam... limited slip bi bila najlaža rešitev, vendar pri vlkih obremenitvah nima zadostne zapore (samo predvidevam po videnem na youtube). Se pa za limited slip in open diff uporablja ista aksa in isto ohišje... Tako da sklepam da nebi smelo bit problema... razen pri ABS merilniku ki je vezan na glavni zobnik zadnjega differenciala, ampak to je vrjetno tak upoštevano da gre nazaj gor pri upgreadu... _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 03 Okt 2010 15:45 Naslov sporočila: |
|
|
najbolše je če če zašvasaš dife |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 03 Okt 2010 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
Arb in še kdo dela diff lockerje, ki jih zapreš mehansko, zračno ali električno. Enostavno on ali off, po želji, mora biti na netu ogromno tega sploh na jeep straneh , Jeep in Ram pa sta si brata. Samo potem ne jokat, ko se bodo lomile akse, vsaj tako je pri jeepu...
LP _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sweller3
Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35 Prispevkov: 259
|
Objavljeno: 03 Okt 2010 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Aha, no bom še pogledu po netu...
Akse se lomijo zaradi bedarij kot so ovinkanje pri full lock? ali tudi pri samem plezanju čez grbine ko se pelješ naravnost?
Sej ne rečem, akse res niso bohve kak močne... Sam upam da vsaj težo zdržijo... _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 04 Okt 2010 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
Akse so prirejene za avtomatik, kar pomeni da ni nenadnih obremenitev. Ko boš imel diff lock se izogibaj hitrim obremenitvam, cukanjem in imej kolesa poravnana, če bo tudi prednji diff blokiran. _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sweller3
Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35 Prispevkov: 259
|
Objavljeno: 04 Okt 2010 15:44 Naslov sporočila: |
|
|
Škripy je napisal/a: |
Akse so prirejene za avtomatik, kar pomeni da ni nenadnih obremenitev. Ko boš imel diff lock se izogibaj hitrim obremenitvam, cukanjem in imej kolesa poravnana, če bo tudi prednji diff blokiran. |
Aha, dobr to vedet, kar je sicer logično, a pomisliš na to šele ko se kej zlomi
_BANDIT_ je napisal/a: |
Dej si mal oglej tole: http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc
Kar sem prebral forumov, vsi hvalijo tole. Ampak jaz sem bral bolj drag race forume tako da ne morem trdit, da je dober tudi za offroad. |
No mislim da bo res to za MOJ primer najbolše, namreč za kake hardcore offroaderja vrjetno nebi blo, za mene je pa ql kr počasi konstantno, sodeč po video ki si mi ga prilepil, premika navor na kolo z največ oprijema in ni sunkovitega premikanja... Ko pa kolo zgubi oprijem pa dodaš malce ročne pa spet počasi vleče... Kr če bom, bom to uporabu v zelo zelo počasni vožnji z veliko mero previdnosti... _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 05 Okt 2010 07:21 Naslov sporočila: |
|
|
Kar si slišal od detroitu in podobnimi "klackalicami" kot jim pravimo v offroadu je res, ampak to velja bolj za resni off road, za tebe ko ga boš uporabljal samo 3 na leto da boš prišel iz kakšnega travnika ven je pa detroit locker čisto ok, Problem je pri teh avtomatskih lockerjih naprimer pri bočni vožnji na drsečem terenu, npr. mokri travnik ali kaj podobnega, ker tam so idealni pogoji in je blokada vklopljena, kar povzroči bočno drsenje po klancu dol, ker imajo vsa 4 kolesa pogon.
Je pa vsekakor boljše imet ARB oziroma podobne, kjer imaš kontrolo za vklop ti. Je pa tudi popularno da dajejo zadaj vklopljivo kot je ARB, spredaj pa avtomatsko kot je detroit.
Jaz bi vsekakor montiral, 100% vklopljive, čeprav po moje jih ne rabiš, ker avta ne uporabljaš za teren dosti časa, za 3 krat na leto vklopit blokado, pa za to plačat ~2000EUR je pa zelo veliko vsaj za mene. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sweller3
Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35 Prispevkov: 259
|
Objavljeno: 05 Okt 2010 11:15 Naslov sporočila: |
|
|
Hmm, vrjetno bom mogu tole še fejst razmislt kaj bom naredu, kr denarja je dejansko veliko in bom mogu celo to svojo fantazijo požret...
Glede bočnega drsenja maš prav, isto je tudi pri snegu... in znam več sranja kot pa koristi nardit (že za normalno vožnjo po cesti).
Kako je pa z glasnostjo teh zadev? Eni pravjo da je truelock (helical) precej glasn...
Drgač pa mislim da si bom js mogu enga fejst poceni jeepa prav za offroad nardit, pa bom pol tam to preizkušu
Fantje, dejansko ste me ornk razsvetlili in me mal na realna tla spravili
No sej js to govorim v roku parih let, tak da nagruntam še lahko ogromno stvari, tale tema mi je pa potešila firbčnost. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|