V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Eaton Detroit Truetrac limited slip - Dodge Ram 1500

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Sweller3



Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35
Prispevkov: 259

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2010 01:08    Naslov sporočila: Eaton Detroit Truetrac limited slip - Dodge Ram 1500 Odgovori s citatom

Evo, da mal povprašam kaj mislite o tej zadevi... v temi VARILOK sem zasledil da naj to nebi blo čist vredu kr enkrat prime (ko ne rabiš), ko pa rabiš bi pa naj ostal odprt...

Zatorej vas vprašam če obstaja kej bolšega da bi odprt diff spremenil v zaprtega v željenem trenutku (spredaj in zadaj eno kolo v zraku). Gre se za vozilo Dodge Ram 1500 9.25" axsa z 3.55 zobnikom.

Video predstavitev: http://www.youtube.com/watch?v=q-rQTHMVAuw&feature=related

Problem je tudi ker je na predstavitvi model "Detroit Locker Differential" - http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsServices/PerformanceProducts/Products/Differentials/DetroitLocker/index.htm in ne "Detroit Truetrac Differential" - http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsServices/PerformanceProducts/Products/Differentials/DetroitTruetrac/index.htm ki je bil uporabljen pri tej predelavi:http://www.4wheeloffroad.com/projectbuild/131_1003_2009_dodge_ram_1500_project_black_sheep_part_4/index.html


Torej zanima me če ima kdo izkušnje z "torsen/quaife/DetroitTruetrac" in jih lahko primerja z tipom "DetroitLocker"...

Če se prav spomnem quaife diff deluje zaporno samo če ima kolo z majn oprijema vsaj malo trakcije, če je v zraku je isto sranje kot odprt diff? Če bi dodal malo ročne zavore, bi se moral navor porazdeliti in avto potegniti iz zagate...

DetroitLocker pa tako sam zazna...

No, mnenja prosim Very Happy

Pa ne mi govorit da tega ne rabim kr ko bom enkrat šou čez tako grbino da mi bo zavrtel v prazno, bom poslal vse v tri... khm Laughing Pa še po možnosti z bivalnikom na kripi Razz

Rad bi da pelje tako brez znoja: http://www.youtube.com/watch?v=9MSw1CgkxhI


Hvala! Very Happy

LP, Rok
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2010 22:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kej zdej imaš limited slip al sploh nič?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Sweller3



Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35
Prispevkov: 259

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2010 01:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nič nimam... limited slip bi bila najlaža rešitev, vendar pri vlkih obremenitvah nima zadostne zapore (samo predvidevam po videnem na youtube). Se pa za limited slip in open diff uporablja ista aksa in isto ohišje... Tako da sklepam da nebi smelo bit problema... razen pri ABS merilniku ki je vezan na glavni zobnik zadnjega differenciala, ampak to je vrjetno tak upoštevano da gre nazaj gor pri upgreadu...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2010 15:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

najbolše je če če zašvasaš dife Twisted Evil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2010 20:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Arb in še kdo dela diff lockerje, ki jih zapreš mehansko, zračno ali električno. Enostavno on ali off, po želji, mora biti na netu ogromno tega sploh na jeep straneh , Jeep in Ram pa sta si brata. Samo potem ne jokat, ko se bodo lomile akse, vsaj tako je pri jeepu...

LP
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Sweller3



Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35
Prispevkov: 259

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2010 20:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha, no bom še pogledu po netu...

Akse se lomijo zaradi bedarij kot so ovinkanje pri full lock? ali tudi pri samem plezanju čez grbine ko se pelješ naravnost? Shocked

Sej ne rečem, akse res niso bohve kak močne... Sam upam da vsaj težo zdržijo...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2010 10:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Akse so prirejene za avtomatik, kar pomeni da ni nenadnih obremenitev. Ko boš imel diff lock se izogibaj hitrim obremenitvam, cukanjem in imej kolesa poravnana, če bo tudi prednji diff blokiran.
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2010 11:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dej si mal oglej tole: http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc

Kar sem prebral forumov, vsi hvalijo tole. Ampak jaz sem bral bolj drag race forume tako da ne morem trdit, da je dober tudi za offroad.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Sweller3



Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35
Prispevkov: 259

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2010 15:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Škripy je napisal/a:
Akse so prirejene za avtomatik, kar pomeni da ni nenadnih obremenitev. Ko boš imel diff lock se izogibaj hitrim obremenitvam, cukanjem in imej kolesa poravnana, če bo tudi prednji diff blokiran.


Aha, dobr to vedet, kar je sicer logično, a pomisliš na to šele ko se kej zlomi Smile

_BANDIT_ je napisal/a:
Dej si mal oglej tole: http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc

Kar sem prebral forumov, vsi hvalijo tole. Ampak jaz sem bral bolj drag race forume tako da ne morem trdit, da je dober tudi za offroad.


No mislim da bo res to za MOJ primer najbolše, namreč za kake hardcore offroaderja vrjetno nebi blo, za mene je pa ql kr počasi konstantno, sodeč po video ki si mi ga prilepil, premika navor na kolo z največ oprijema in ni sunkovitega premikanja... Ko pa kolo zgubi oprijem pa dodaš malce ročne pa spet počasi vleče... Kr če bom, bom to uporabu v zelo zelo počasni vožnji z veliko mero previdnosti...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 05 Okt 2010 07:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kar si slišal od detroitu in podobnimi "klackalicami" kot jim pravimo v offroadu je res, ampak to velja bolj za resni off road, za tebe ko ga boš uporabljal samo 3 na leto da boš prišel iz kakšnega travnika ven je pa detroit locker čisto ok, Problem je pri teh avtomatskih lockerjih naprimer pri bočni vožnji na drsečem terenu, npr. mokri travnik ali kaj podobnega, ker tam so idealni pogoji in je blokada vklopljena, kar povzroči bočno drsenje po klancu dol, ker imajo vsa 4 kolesa pogon.
Je pa vsekakor boljše imet ARB oziroma podobne, kjer imaš kontrolo za vklop ti. Je pa tudi popularno da dajejo zadaj vklopljivo kot je ARB, spredaj pa avtomatsko kot je detroit.
Jaz bi vsekakor montiral, 100% vklopljive, čeprav po moje jih ne rabiš, ker avta ne uporabljaš za teren dosti časa, za 3 krat na leto vklopit blokado, pa za to plačat ~2000EUR je pa zelo veliko vsaj za mene.
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sweller3



Pridružen/-a: 20.10. 2009, 17:35
Prispevkov: 259

PrispevekObjavljeno: 05 Okt 2010 11:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Feelsick je napisal/a:
.


Hmm, vrjetno bom mogu tole še fejst razmislt kaj bom naredu, kr denarja je dejansko veliko in bom mogu celo to svojo fantazijo požret...

Glede bočnega drsenja maš prav, isto je tudi pri snegu... in znam več sranja kot pa koristi nardit (že za normalno vožnjo po cesti).

Kako je pa z glasnostjo teh zadev? Eni pravjo da je truelock (helical) precej glasn...


Drgač pa mislim da si bom js mogu enga fejst poceni jeepa prav za offroad nardit, pa bom pol tam to preizkušu Smile

Fantje, dejansko ste me ornk razsvetlili in me mal na realna tla spravili Very Happy

No sej js to govorim v roku parih let, tak da nagruntam še lahko ogromno stvari, tale tema mi je pa potešila firbčnost. Embarassed
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.