V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Vžigalni kabli, rotor, kapa, cinšpula

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alfaromeo



Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10
Prispevkov: 1790

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2010 11:48    Naslov sporočila: Vžigalni kabli, rotor, kapa, cinšpula Odgovori s citatom

Pozdrav.

Počasi bo potrebno na GCju zamenjati kable, rotor, kapo.
ko gledam po eabyju me čudi kako nekatri proizvajalci reklamirajo nizko upornost vžigalnih kablov, da je nevem kolikorat nižja od originalnih. Je to res ali so to bučke. Napalil sem se na Taylor cable 8.2mm 50 ohm per foot. Confused Question Confused Kje je fora. Večja oddzivnost...?

Nekaj stvari sem našel na summit racingu.
http://www.summitracing.com/parts/DUI-35200RD/
http://www.summitracing.com/parts/SMP-UF198/
http://www.summitracing.com/parts/ACC-9023/
http://www.summitracing.com/parts/TAY-74676/
http://www.summitracing.com/parts/TAY-84276/
http://www.summitracing.com/parts/DCC-4876255AB/
http://www.summitracing.com/parts/ACC-140021/

Zanima me, če ima smisel dajati te zadeve na motor ali je čisto ok tisto navadno.
Torej rotor in kapa mopar performance ali david unified ignittion? Zakaj?
Cinšpula accel ali navadna?
Kabli..

hvala za odg. na mogoče butasta vprašanja Embarassed
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2010 12:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če boš pri summitu naročeval bi lahko kej skombinirala če si za to!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2010 12:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri kompresiji od granda je popolnoma vseeno, niti 8,2 ne rabiš dajat, lahko daš navadne 7mm.

Imaš nizko kompresijo, serijski vžig in serijsko špulo in zato nima smisla dajat not neke super duper vžigalne kable, ampak ker je pa cena za 8,2 ista ali nižja, kot za serijske pa res čisto nič ne škodi če so malo boljši, ampak sigurno pa s tem ne boš dobil kakih 10 konjev ker pač nimaš honde, tam bi se poznalo sigurno Twisted Evil
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2010 14:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, če boš kupoval pri summitu, bi se še jest prislinil zraven za par malenkosti....
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.