Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 25 Jan 2007 11:39 Naslov sporočila: Mustang 69, Mach 1 |
|
|
1969 Mustang Mach 1, motor 1974 302 (150KM), FMX avtomatski menjalnik, zadnji most ford 8.8
Original motor naj bi bil 351-290KM
Trenutno popolnoma razstavljen in čaka na obnovo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jeri
Pridružen/-a: 22.12. 2006, 23:12 Prispevkov: 440
|
Objavljeno: 25 Jan 2007 15:47 Naslov sporočila: |
|
|
ooooooooo...edn izmed mojih sanjskih avtov Res pošten avto! no mogoč res škoda d ni orginalen motor...kr leta 69 je biv Mustang prav muscle, leta 74 se je pa že neki prpravlal na naftno krizo pa so delal manj močnejše motorje...ka bo septmebra u LJ na srečanju? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 26 Jan 2007 08:10 Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno še ne, nič pa ni nemogoče. Sej še mamo kak drug avto za na srečanje ni problema |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janozr1
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 20:02 Prispevkov: 95
|
Objavljeno: 26 Jan 2007 14:26 Naslov sporočila: |
|
|
Evo .....TO DAJ NOT.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 26 Jan 2007 15:59 Naslov sporočila: |
|
|
A je le pršla v Slovenijo
Hudo lepo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jeri
Pridružen/-a: 22.12. 2006, 23:12 Prispevkov: 440
|
Objavljeno: 26 Jan 2007 16:13 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
Verjetno še ne, nič pa ni nemogoče. Sej še mamo kak drug avto za na srečanje ni problema |
kot naprimer?
aja pa tist motor...u ker avto gre? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DAYTONA
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 18:19 Prispevkov: 38 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 31 Jan 2007 08:45 Naslov sporočila: Dost blizu |
|
|
Tole je pa zelo blizu Elenor.
Boš še kaj naredu na zunanjosti?, Pa barva?
Komaj čakam na nove slike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 31 Jan 2007 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
Barvo sm mislu original, (temno plava metalik) ampak me čedalje bolj vleče na elenor barve, siva s črnimi črtami metalik seveda z veliko laka in vse skupaj polirano, ampak imam mal problem dobit ličarja ki bi to naredil, črte namreč. Ampak do takrat ko bo avto pripravljen za barvanje se bo tut ličar najdu )
Drugače pa bi rad dobil motor 5.8 kot je bil original, pa gor nov kolektor edelbrock performer rpm ali kej podobnega, 4bbl vplinjač (~600 cfm), povečat kanale na glavah in po možnosti malo večje ventile, malo bolj agresivna odmična gred in seveda izpušne kolektorje 4 v 1 z dvojnim izpuhom nekje premera 2,5 incha.
Kar pa seveda potegne za sabo obnovo menjalnika z nadgradnjo za 1 ali 2 stopnji, ki bo te konje zdržal, tako da denarja za zapravljat še rabim kr nekaj
Nazadnje urejal/a Feelsick 01 Feb 2007 08:11; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jeri
Pridružen/-a: 22.12. 2006, 23:12 Prispevkov: 440
|
Objavljeno: 31 Jan 2007 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
tale zamisel z eleanorjem niti ni tak slaba...ful dobr bi zgledal
pa upam d dobiš original motor...K je vlka razlika med tem k je zj not pa med originalnem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 01 Feb 2007 08:14 Naslov sporočila: |
|
|
Ma tole niti ni tak hudo zastavljeno, vsaj kar se motorja tiče, ker se da za zlo mal denarjve vse skup nardit, bolj me pa mika da bi nardil strokerja, ampak tak kit je pa potem že kej čez 1000$, sicer se jih absolutno splača porabit, če jih bi res imel viška, ampak zaenkrat bomo ostali kr na tem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Feb 2007 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
Toli si si pa kr dobr zastavu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 08 Feb 2007 02:28 Naslov sporočila: |
|
|
351 blok je kr fajn ja. Sem mel 302 ford (5.0), pa je to res čist mrtvo.
Kakšnega strokerja pa si mel v mislih? Če zadeve ne misliš met za dirkanje, potem ti strokerja ne priporočam. Stroker potegne za sabo precej problemov kot naprimer, da moraš potem res zelo pazit pri izbiti odmične, da ti slučajno ne udari skupaj z ojnicami itd itd..
Edelbrock perfomer RPM je dober, še boljši je AirGap. V bistvu je to najboljši dual plane, ki ga lahko kupiš. Če misliš kdaj furat nitro, potem rajši vzemi single plane, magari nekaj iz victor serije. Dual plane variante niso ok za nitro.
600 cfm je veliko rpemalo za 351 blok, še posebej, če bi rad mel kako malo boljšo odmično, da stvar malo bolje zadiha. Rabiš nekaj med 750 in 850 cfm.
Vedeti pa moraš, da tako navijanje potegne za sabo ne samo menjalnik ampak tudi še cel kup drugih stvari. Preveč za pisat.
Aja, pa tud z $1000 ne boš prišel nikamor. To je ravno za začetek. Če misliš vložiti $1000 v motor, potem rajši sploh ne začenjaj, ker ne boš dokončal projekta.
l.p. ZUP _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janozr1
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 20:02 Prispevkov: 95
|
Objavljeno: 08 Feb 2007 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
moje skromno mnenje : nabavi komplet mašino od Z06 z menjalnikom
predelaj prenose in elektroniko (nimaš air bagov) in imel boš 400 hp brez
kakršnega posebnega vzdrževanja......in uživaj....avto je za uživat NE pa
nonstop šraufat - razen če ne uživaš ko šraufaš..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 08 Feb 2007 13:06 Naslov sporočila: |
|
|
Kolkr jest vem ima Z06 menjalnik zadaj na zadnji aksi.
To spravit v enga mustanga bi bil pa res PROJEKT z veliko
Tud glede štroma zadeva ni tko enostavna.
Če bi se že šel kakšen tak podoben projekt, potem bo verjetno boljša varianta uporabit motor in menjlanik of F150 lightning, 5 litrov s kompresorjem. Zadeva bi trgala gate, pa še istega porekla je kot mustang
Al pa mogoče od navadnega tanovega mustanga.
Pa še tukaj se potem pojavijo taki nepredvideni stroški, da glava peče (nosilci, hladilniki, kardan, računalnik,...)
Drugače pa se tud pr nas da dobit recimo 351 motor za male pare (na vergaser - ni problemov s štromom), ga vtaknit not na obstoječi menjalnik in zadeva bo špilala. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|