Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
skrimo
Pridružen/-a: 12.08. 2009, 19:45 Prispevkov: 918
|
Objavljeno: 03 Sep 2009 10:01 Naslov sporočila: "stroker" - oz. kako do takega zvoka? |
|
|
Pozdravljeni ..
ker sem pač nekako generacija interneta in ker valda ni bolšega kot zvok V8 "stroker" motorja, me zanima sledeča stvar ..
Kaj pravzaprav naredijo da ima motor ta "nenormalni lomljajoči počasni" zvok .. kot da bi se nekaj lomilo po cilindrih .. dejansko neznam razložit .. sam vrjetno veste kaj mislim .. berem malo tu pa tam pa to ampak NIKJER pa ne najdem neke pametne info kaj pravzaprav je potrebno nardit da dosežeš tak zvok ..
seveda me še neki zanima .. kaj vse bi recimo mogu jest nardit na svojmu 5.0 V8 mustangu da bi dosegel tak "stroker" zvok motorja .. in pa seveda ali je to sploh mogoče na "small-block" motorju .. no predvidem da je možno, saj recimo na www.youtube.com ima skoraj vsak 5.0 V8 mustang tak zvok .. ne iščem nekih performansou .. pač samo to da bi avto pod "štangasom" imau ta nori zvok ...
Lp, Peter _________________ 1985 Ford MUSTANG GT 5.0
.. V8 engine - the furthest route to destination ..
Nazadnje urejal/a skrimo 03 Sep 2009 20:15; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 03 Sep 2009 11:25 Naslov sporočila: |
|
|
Pri zvoku je tako, da več kot je prostornine lepši je, po drugi strani pa je odvisno tudi od kompresije motorja, zelo velik vpliv ima tudi odmična gred, ki da pri zelo naspidiranih motorjih tisti neenakomeren zvok na nizkih obratih kot da je vse razštelano.
Razlika je tudi od števila cilindrov predvsem pa od rasporeditve, kar lahko vidiš naprimer čisto svoj zvok ima subaru ali alfa z bokser motorji, linijski motorji pa so bolj uglajeni.
ameriški motorji so pač idealni, V konfiguracija in vseh 8 cilindrov
Tudi iz 5.0 se da dobiti zelo lep zvok ven. daš gor lonec npr. flowmaster 40 ali kaj podobnega pa bo zvok zelo lep. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 03 Sep 2009 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
Stroker izraz pomeni to, da nek motor predelaš tako, da mu povečaš hod bata pri isti vrtini cilindra. To pomeni recimo za chevy 350 motor, da ima original 350 cui ali 570ccm, ko pa ga predelaš v strokerja, pa pomeni, da mu povečaš hod bata in se potem ta motor spremeni iz 350 v 383 cui, kar potem 6300 ccm. Se pravi, nisi povrtal blok ampak si povečal hod bata, da si dobil večjo kubaturo. Če hočeš narest stroker, je treba menjat glavno gred, ojnice in pa bate. Prav tako je treba pofrezat blok, da glavna gred ali ojnice na zadanejo v blok.
Stroker nima kakšnega posebnega zvoka in ga ne moreš ločit od navadnega motorja.
Tisto, kar sliš ti in ti je dbest, je produkt drugih predelav, kot je že rekel Feelsick. Največ narediš z odmično gredjo (dobiš strgan zvok - večji overlap in lobe separation ima odmična, bolj je zvok strgan na štandgasu), povečana kompresija, glave, pot in hitrost izpušnih plinov itd itd.
Bolj je motor navit, bolj strgan in agresiven zvok ima ponavadi, ker so ponavadi taki motorji narejeni tako, da se vrtijo v višje obrate in so tam najbolj efektivni, spodaj pa lavfajo čist mem. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
yaxo11
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 19:27 Prispevkov: 126
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fortis
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 17:13 Prispevkov: 37 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hemi_Inside
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 12:10 Prispevkov: 428 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: 01 Dec 2009 17:46 Naslov sporočila: |
|
|
Super zvok ja.
Se opravičujem, ker bom šel malo v offtopic ampak kako se imenuje in po kakem principu deluje vzmetenje, ki ga ima tale nova na zadnji aksi... To sem že velikokrat videl pa še nikoli nism pogledal za kaj se sploh gre...
A je to samo kaka špecialna verzija listnatega vzmetenja al nekaj čisto drugega?
V tem videu z novo se pa lepo vidi na 9 sekundi ali pa proti koncu ko kamero spet postavi pod avto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Dec 2009 17:53 Naslov sporočila: |
|
|
To se imenuje traction bar, ki pripomore k temu, da se med pospeševanjem fedri in z njimi diff ne zvrača preveč nazaj.
Dgač je pa najhujši del tega posnetka 43 in 44 sec, ko se en res hud stroj pripelje mimo.... _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Dec 2009 19:21 Naslov sporočila: |
|
|
Fajn tole prede.Bandit predvidevam da je bil tisto kakšen camaro k si to napisu ker je posnetek bol tko tko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|