|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 28 Nov 2006 20:27 Naslov sporočila: pomoč |
|
|
Ali kdo ve kakšni so kej jeep grand cheroke 4.o v6 letnik 1993.Avto je še stari model z kvadratnimi lučmi in ravno prednjo masko.Avto ima vso opremo kar je sploh možno in ima čisto nove gume in prednje zavore z diski in je zelo dobro ohranjen ima pa tudi 144000 prevoženih kilometrov.Zanima me koliko to kej požge in približno koliko je sploh to še vredno (cenovno).Če kdo kaj ve.HVALA |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 29 Nov 2006 08:18 Naslov sporočila: |
|
|
ni V6 ampak ima vrstni motor 6 cilindrov. drugače je to zelo vzdržljiv motor.
sam sem nekajkrat vozil cherokee z ročnim menjalnikom in je bila poraba okol 12 litrov.
grand cherokee z avtomatskim menjalnikom pa pije okol 16l. (bo več povedal president, tak avto je imel doma) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 29 Nov 2006 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
Avto je zelo dober, sploh glede na ceno, za katero se prodaja. Terenske lastnosti so ok za normalne uporabnike, za kej bolj extremnega, pa je potrebno še kaj vložit v njega (lift kit, vitla, gume). Vožnja po cesti je prav tako udobna.
Motor ni V6 ampak je linijska 6-ka. Motor je zelo dober, mi ga imamo na tekmovalnem wranglerju, pa je že doživel veliko hudega v življenju, pa ni bilo nikoli nobenih problemov.
Poraba????? Nekje od 11 naprej, kar pa je odvisno kot vedno od načina vožnje.
Moči je v motorju dovolj za pogon tega avtomobila, edina stvar, ki jo človek pri tem motorju pogreša, je rohnenje V8 motorja, čeprav ima z odprtim izpušnim sistemom prav prijeten in malo že hudoben zvok.
Cena: Mislim da se začne nekje pri 300.000 SIT naprej, če imaš srečo že mogoče manj, s tem da boš seveda dobil avto ceni primeren. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 29 Nov 2006 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
ja za motor sem narobe napisu da je v6.Avto se prodaja za okrog sedemsto jurjov stem da so samo gume čisto nove gor ki so vredne okoli dvasto čukov,se pa še pogajamo mal za ceno.Avto je bil last vlade kot spremljevalno vozilo je pa zelo dobro ohranjen.Kupuje ga drugač moj foter k ae stalno voz po rovtah.ZAENKRAT HVALA ZA ODGOVORE. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 30 Nov 2006 08:16 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo meli doma cheeroke-ja 4.0 z avtomatiko, pred njim pa dve ladi nivim, sicer še z starim motorjem 1.6.
Bilo je veliko vožnje po planinah (lov), pa je bila povprečna poraba manjša kot pri njivi, s tem da voznih lastnosti, moč in ostale stvari sploh ne primerjamo.
Drugače pa mislim da je 16l povprečene porabe preveč za ta avto, edin če bi ga gonil po cesti in bi bil večino časa po planinah, kjer ga prav tako nebi šparal.
Drugač pa gume niso vse, poglej malo podvozje, kardani, križi, končniki, probaj malo reduktor. Ni pa tut panike, ker deli niso tako dragi, samo ne smeš nikakor it na original servis iskat dele.
Če boš rabil kakšen del za njega mi piši na PM in ti pošljem številko moža, ki prodaja dele za jeep-e, tudi dodatno opremo.
Drugače pa cena kr ok, če je avto res tak kot praviš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 30 Nov 2006 09:26 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje, kako pa mate vi kej rešeno s kardani itd...
Jest bom verjetno arbil en kardan s precej močnimi križi, oz kardan lahko ponucam obstoječi, le križe bi rad dal gor ene hude. A mate kake fajne rešitve za take primere al je to isto kot pri meni -> avtoobnova v lj ? _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 30 Nov 2006 12:56 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Fantje, kako pa mate vi kej rešeno s kardani itd...
Jest bom verjetno arbil en kardan s precej močnimi križi, oz kardan lahko ponucam obstoječi, le križe bi rad dal gor ene hude. A mate kake fajne rešitve za take primere al je to isto kot pri meni -> avtoobnova v lj ? |
v tvojem primeru bi se jaz obrnil na podjetje FD avtodeli v LJ.
Obnavljajo polosovine in zihr ti bojo znali svetovati tudi o kardanskem križu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 30 Nov 2006 15:49 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo na wranglerju naredili kardane kr sami, kombinacija 10t iveco, pa mal traktorskih križev, neki wranglerja in je ratalo. Je pa ena stvar da pri tem avtu ni tako pomembna natančnost kot moč, ker je hitrost avta relativno majhna (nekje do 80 km/h), pri avtu za drag race, pa mora bit kardan ornk narejen in centriran seveda, ker so hitrosti in moči zelo velike.
Avtoobnova v ljubljani mi je krajšala kardane za dodge-a. čakal sem en mesec, plačal 30.000 sit za krajšanje in centriranje 3 kardanov, pa niso niti mal spreja dali gor. če pa je sploh narejeno ok, pa bom videl ko se bom z avtom peljal vsaj ene 80km/h, skratka ne delujejo profesionalno in me niso prepričali.
Menda pa obstoja en privatnik nekje okol Novega mesta, ki se ukvarja s tem, ne vem pa kako dela. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 30 Nov 2006 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
30k za 3 kardane je kr dost poceni. Meni so tolk uzeli za enga, če se prov spomnim. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 02 Apr 2007 15:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ali kdo ve kakšen motor je ta CHRYSLER HT/413/686 star je tam nekje okoli 30 let.Zanima me koliko je to sploh kubični in koliko ima konjev je pa to V8 bencinski motor na frgazar. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 02 Apr 2007 16:56 Naslov sporočila: |
|
|
Rekel bi, da je to 413 cui (6800 ccm), ki je bil v avtih:
NEWPORT, IMPERIAL, TOWN & COUNTRY, NEW YORKER, 300
in to v letih 1959-1965.
Za konje je pa težko rečt, nekje med 190 pa 350 ameriških PS ma to, odvisno od tega, kera varianta motorja je. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 02 Apr 2007 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
Nimam pojma ker motor je sam na tablici piše model TH/413/686 in pa serijska številka.Drugače je bil motor kot stabilni za pomoč pogonu gondole na krvavcu ce bi slučajno zmanjkalo toka.In ga še sploh nism probou če dela ker je stal kakih 6-7 let je pa kompleten.Ko bo cajt ga bom probu če bo kresnu in zarohnel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 03 Apr 2007 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
Ja jaz se strinjam z banditom. To je ziher 413 cid (6800). _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 03 Apr 2007 15:28 Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to kako to rohniiiiii mora bit zverina k mi je ze zalaufu po dobri uri dela čeprav je stal v kotu sedem dolgih let.Sam neki me frgazar še muči k ne zapre vedno bencina in kr teče v kolektorje drug pa je zaenkrat vidt ok.Montiran pa je bil leta 1973 samo noben ne ve ali je bil nov al star,ćeprav mislm da je bil verjetno montiran nov k je blo vse takrat narejen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|