Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 19 Jan 2009 13:57 Naslov sporočila: |
|
|
Off:
Roadrunner je razstavljen. Čaka ga še ličarija in nekaj malenkosti. _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 19 Jan 2009 18:11 Naslov sporočila: |
|
|
Super stroj zgleda tole. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cowboy
Pridružen/-a: 28.07. 2008, 22:56 Prispevkov: 230 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 19 Jan 2009 21:37 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ja, ja, ... kako hudo, ... kako lepo!
Svaka cast! Komaj cakam, da ga vidim v zivo!
Bravo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 19 Jan 2009 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
Ne me j....t, saj ne morem verjet..................., to ni res,.........!......
Že iščem volan!
p.s. Real rods dont shine! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hemi_Inside
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 12:10 Prispevkov: 428 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: 20 Jan 2009 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da vam uspe tkole zrihtat k zgleda res zakon!
Kar se pa tiče roadrunnerja, a imate mogoče kake slikce kako poteka obnova? Ne bi bilo slabo še eno temo zanj nardit, ker me ta muscle res zanima! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 20 Jan 2009 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
sam sem sicer pristaš obnavljanja avtov kot so bli v originalu, samo tudi ta choptop zgleda hudo! veliko sreče pri projektu! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mirnič
Pridružen/-a: 13.10. 2006, 16:36 Prispevkov: 697
|
Objavljeno: 20 Jan 2009 23:54 Naslov sporočila: |
|
|
K T |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 21 Jan 2009 03:12 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 je napisal/a: |
sam sem sicer pristaš obnavljanja avtov kot so bli v originalu, |
Res??
Vrniti avto v popolnoma originalno stanje je živ dolgčas še posebej taki letniki, kot je ta oldsmobile ter vsi ostali tam od letnika 23 do 59! To je sam za hot rode in ekstremne kustom predelave v redu !! Za kaj drugega je škoda cajta! Če se že spraviš nekaj rihtat potem moraš obvezno kaj drugače izpeljat ! No, vsaj jaz tako mislim _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 21 Jan 2009 19:05 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi ga pa kar v oriđinal spravil ..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 21 Jan 2009 21:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ah kje original. Jaz sem tudi pristaš, da gre v rat roda ali street machine.
Naš bo nekaj vmes z priokusom rat roda. _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
thinc
Pridružen/-a: 02.01. 2008, 16:00 Prispevkov: 38 Kraj: kamnik
|
Objavljeno: 22 Jan 2009 14:18 Naslov sporočila: |
|
|
Edino pravilno original je mogoče vredu sam za kakšne stare fotre |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 22 Jan 2009 14:35 Naslov sporočila: |
|
|
že v zdajšnem stanju je tako hudo strupen, da ni važno kako bo predelan... v vsakem primeru bo zgledal odlično! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 22 Jan 2009 14:59 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
že v zdajšnem stanju je tako hudo strupen, da ni važno kako bo predelan... |
Res je, res! Kot sem že rekel ali pustiti takega kot je z nekaj popravki, vendar nikakor kakšni lepotni in barvanje! Ali pa predelava! _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|