V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Oldsmobile 88 1949
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 11:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

snake je napisal/a:
_BANDIT_ je napisal/a:
Se pravi, ga je prej zalivalo.

Zdej bo šel bolje in pokuril manj. Smile


Saj da ga zaliva sem že lani v LJ reku.Ampak še vedno pokadi črno........če bencinar pokadi črno je preveč bencina,no vsaj tako je teoretično.



verjetno so preveliki špruci in igle, ker kar je blo zunanjih nastavitev se mi zdi da je trenutno kar optimalno. predvžig smo tudi pogledali in avto najlepše laufa na 0 stopinj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 11:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To pa težko verjamem. Kolk stopinj pa ima predpisano tovarniško?

Pomoje bi moral met vsaj ene 4-5 stopinj. Bi tud šel precej bolje s tem.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 12:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
To pa težko verjamem. Kolk stopinj pa ima predpisano tovarniško?

Pomoje bi moral met vsaj ene 4-5 stopinj. Bi tud šel precej bolje s tem.


nevem kolko ima. ko smo obračali kapo,je opazno slabše delalo če je imelo več predvžiga in tudi užigal je težje. tako da na nizkih obratih gvišno najlepše dela s takim predvžigom, drag racinga pa ta avto itak nebo videl
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 12:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lahko je problem tudi v sprednjem balanserju. Balanser je dvodelen in vmes je guma in zunanji del se lahko glede na notranjega zamakne, kar pomeni da če gledaš vžig na takem balanserju nimaš pravega kota predvžiga. In glede na to da tega nikoli nobeden ne menja se to velikokrat naredi.
Na 360 moparju sem dal bat v najvišjo pozicijo, kar je 0-la in je bil kot predvžiga zamaknjen skoraj za 15 stopinj na balanserju. Je pa res da imajo nekateri motorju tudi serijsko kot 0-4 stopinje ampak ponavadi se motorji najbolje počutijo med 6-10, pač odvisno od motorja.
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 12:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

??

Pa sej ma verjetno kajlo na glavni gredi.

Al misliš, da se je zavrtel na tisti gumi, ki blaži vibracije? Mislim, da bi potem tud razpadel, če bi že tam spustilo.

Ene odmične imajo šanso, da jih za par stopinj zamakneš na zobniku, tja do 4 ja. Dvomi, da je mel to že ta buick.

Bi blo treba original nastavitve pogledat.

Sej, če bi nastavil predvžig na recimo -5 stopinj in še enkrat nastavil vergaser, da bi šlo še bolje.

Drgač pa za kruzanje je tud tkole dobro.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 12:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no uglavnem predvžig smo nastavili tako, kot so ga v tistih časih ko še ni blo strobota: da avto najlepše laufa Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 14:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zavrti ga na gumici, ki absorbira in na zunaj je zgledal čisto ok, sem pa šel potem malo na net gledat in je to čisto normalna zadeva da se premakne po določenih kilometrih, zato je boljše dat kakega malo dražjega not, po možnosti fluid varjanto, potem je pa res mir.
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dodgemeister



Pridružen/-a: 16.03. 2008, 18:03
Prispevkov: 171
Kraj: Laibach

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 14:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

abajc3 je napisal/a:
no uglavnem predvžig smo nastavili tako, kot so ga v tistih časih ko še ni blo strobota: da avto najlepše laufa Very Happy
...vrjem bajc ,vse so imel.

TM9-1808A, Year 1943:
h. Adljust Ignition Timing (fig. 23). Connect one lead from the
timing light to number one spark plug and the other lead to a convenient
ground. Place a chalk mark on crankshaft pulley at desired setting (par.
25 g) and run engine at idling speed. Loosen the major adjustment lock
screw and rotate distributor body clockwise to retard and counterclockwise
to advance ignition timing. Point the neon light at the pointer over
pulley. The neon light should flash when the chalk mark is opposite
pointer over pulley, indicating correct setting of ignition timing (position
of piston when firing occurs). To make a minor change in ignition
timing, loosen the minor adjustment lock....

Stran 55-56:
http://www.scribd.com/doc/17322203/1943-TM-91808A-Ordnance-Maintenance-Power-Plant-Clutch-and-Electrical-System-for-Basic-Vehicles-34-Ton-4X4-and-12-Ton-6X6-Dodge
_________________
St.Pauli im blut...


Nazadnje urejal/a Dodgemeister 21 Jun 2011 15:10; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2011 15:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dodgemeister je napisal/a:
abajc3 je napisal/a:
no uglavnem predvžig smo nastavili tako, kot so ga v tistih časih ko še ni blo strobota: da avto najlepše laufa Very Happy
...vrjem bajc ,vse so imel.

TM9-1808A, Year 1943:
h. Adljust Ignition Timing (fig. 23). Connect one lead from the
timing light to number one spark plug and the other lead to a convenient
ground. Place a chalk mark on crankshaft pulley at desired setting (par.
25 g) and run engine at idling speed. Loosen the major adjustment lock
screw and rotate distributor body clockwise to retard and counterclockwise
to advance ignition timing. Point the neon light at the pointer over
pulley. The neon light should flash when the chalk mark is opposite
pointer over pulley, indicating correct setting of ignition timing (position
of piston when firing occurs). To make a minor change in ignition
timing, loosen the minor adjustment lock...

Stran 55-56:
http://www.scribd.com/doc/17322203/1943-TM-91808A-Ordnance-Maintenance-Power-Plant-Clutch-and-Electrical-System-for-Basic-Vehicles-34-Ton-4X4-and-12-Ton-6X6-Dodge


uau Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 29 Sep 2011 10:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rja in praske oldsmobilu rat rod le poudarijo značaj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Haderach



Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15
Prispevkov: 560

PrispevekObjavljeno: 29 Sep 2011 11:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fajn prispevek in krasne fotke ... Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2012 10:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nič ne poveste,da je šel............... Crying or Very sad
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
alfaromeo



Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10
Prispevkov: 1790

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2012 10:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

snake je napisal/a:
Nič ne poveste,da je šel............... Crying or Very sad

kam?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2012 13:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Res? Crying or Very sad

Res je bil prava starešina, poglavar naših US avtomobilov...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2012 17:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kdo je šel kam??????????? Question Question
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
Stran 9 od 10

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.