|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
_BANDIT_ je napisal/a: |
Se pravi, ga je prej zalivalo.
Zdej bo šel bolje in pokuril manj. |
Saj da ga zaliva sem že lani v LJ reku.Ampak še vedno pokadi črno........če bencinar pokadi črno je preveč bencina,no vsaj tako je teoretično. |
verjetno so preveliki špruci in igle, ker kar je blo zunanjih nastavitev se mi zdi da je trenutno kar optimalno. predvžig smo tudi pogledali in avto najlepše laufa na 0 stopinj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
To pa težko verjamem. Kolk stopinj pa ima predpisano tovarniško?
Pomoje bi moral met vsaj ene 4-5 stopinj. Bi tud šel precej bolje s tem. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 12:03 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
To pa težko verjamem. Kolk stopinj pa ima predpisano tovarniško?
Pomoje bi moral met vsaj ene 4-5 stopinj. Bi tud šel precej bolje s tem. |
nevem kolko ima. ko smo obračali kapo,je opazno slabše delalo če je imelo več predvžiga in tudi užigal je težje. tako da na nizkih obratih gvišno najlepše dela s takim predvžigom, drag racinga pa ta avto itak nebo videl |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 12:16 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je problem tudi v sprednjem balanserju. Balanser je dvodelen in vmes je guma in zunanji del se lahko glede na notranjega zamakne, kar pomeni da če gledaš vžig na takem balanserju nimaš pravega kota predvžiga. In glede na to da tega nikoli nobeden ne menja se to velikokrat naredi.
Na 360 moparju sem dal bat v najvišjo pozicijo, kar je 0-la in je bil kot predvžiga zamaknjen skoraj za 15 stopinj na balanserju. Je pa res da imajo nekateri motorju tudi serijsko kot 0-4 stopinje ampak ponavadi se motorji najbolje počutijo med 6-10, pač odvisno od motorja. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
??
Pa sej ma verjetno kajlo na glavni gredi.
Al misliš, da se je zavrtel na tisti gumi, ki blaži vibracije? Mislim, da bi potem tud razpadel, če bi že tam spustilo.
Ene odmične imajo šanso, da jih za par stopinj zamakneš na zobniku, tja do 4 ja. Dvomi, da je mel to že ta buick.
Bi blo treba original nastavitve pogledat.
Sej, če bi nastavil predvžig na recimo -5 stopinj in še enkrat nastavil vergaser, da bi šlo še bolje.
Drgač pa za kruzanje je tud tkole dobro. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
no uglavnem predvžig smo nastavili tako, kot so ga v tistih časih ko še ni blo strobota: da avto najlepše laufa |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 14:01 Naslov sporočila: |
|
|
Zavrti ga na gumici, ki absorbira in na zunaj je zgledal čisto ok, sem pa šel potem malo na net gledat in je to čisto normalna zadeva da se premakne po določenih kilometrih, zato je boljše dat kakega malo dražjega not, po možnosti fluid varjanto, potem je pa res mir. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dodgemeister
Pridružen/-a: 16.03. 2008, 18:03 Prispevkov: 171 Kraj: Laibach
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 je napisal/a: |
no uglavnem predvžig smo nastavili tako, kot so ga v tistih časih ko še ni blo strobota: da avto najlepše laufa |
...vrjem bajc ,vse so imel.
TM9-1808A, Year 1943:
h. Adljust Ignition Timing (fig. 23). Connect one lead from the
timing light to number one spark plug and the other lead to a convenient
ground. Place a chalk mark on crankshaft pulley at desired setting (par.
25 g) and run engine at idling speed. Loosen the major adjustment lock
screw and rotate distributor body clockwise to retard and counterclockwise
to advance ignition timing. Point the neon light at the pointer over
pulley. The neon light should flash when the chalk mark is opposite
pointer over pulley, indicating correct setting of ignition timing (position
of piston when firing occurs). To make a minor change in ignition
timing, loosen the minor adjustment lock....
Stran 55-56:
http://www.scribd.com/doc/17322203/1943-TM-91808A-Ordnance-Maintenance-Power-Plant-Clutch-and-Electrical-System-for-Basic-Vehicles-34-Ton-4X4-and-12-Ton-6X6-Dodge _________________ St.Pauli im blut...
Nazadnje urejal/a Dodgemeister 21 Jun 2011 15:10; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 21 Jun 2011 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Dodgemeister je napisal/a: |
abajc3 je napisal/a: |
no uglavnem predvžig smo nastavili tako, kot so ga v tistih časih ko še ni blo strobota: da avto najlepše laufa |
...vrjem bajc ,vse so imel.
TM9-1808A, Year 1943:
h. Adljust Ignition Timing (fig. 23). Connect one lead from the
timing light to number one spark plug and the other lead to a convenient
ground. Place a chalk mark on crankshaft pulley at desired setting (par.
25 g) and run engine at idling speed. Loosen the major adjustment lock
screw and rotate distributor body clockwise to retard and counterclockwise
to advance ignition timing. Point the neon light at the pointer over
pulley. The neon light should flash when the chalk mark is opposite
pointer over pulley, indicating correct setting of ignition timing (position
of piston when firing occurs). To make a minor change in ignition
timing, loosen the minor adjustment lock...
Stran 55-56:
http://www.scribd.com/doc/17322203/1943-TM-91808A-Ordnance-Maintenance-Power-Plant-Clutch-and-Electrical-System-for-Basic-Vehicles-34-Ton-4X4-and-12-Ton-6X6-Dodge |
uau |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Haderach
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15 Prispevkov: 560
|
Objavljeno: 29 Sep 2011 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
Fajn prispevek in krasne fotke ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 10:29 Naslov sporočila: |
|
|
Nič ne poveste,da je šel............... _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
Nič ne poveste,da je šel............... |
kam? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
Res?
Res je bil prava starešina, poglavar naših US avtomobilov... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 17:17 Naslov sporočila: |
|
|
Kdo je šel kam??????????? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
V8club forum Seznam forumov
-> Predstavi svoj ameriški avto |
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja
|
Stran 9 od 10 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|