Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 08:28 Naslov sporočila: Dizel težko vžge |
|
|
nečesa ne razumem in ne znam popravit.
gre za mamin Peugeot 307 2,0 HDI.
kadar je mraz avto težko vžge ali sploh ne vžge.
sem si mislil, seveda, kakšna grelna svečka je zanič, razstavim, probam, vse 4 so v redu.
gledam pol kako je s štromom, ki gre na svečke in ugotovim nekaj zanimivega.
daš kontakt in počakaš, da una spirala na armaturi ugasne, pol pa vžgeš avto. v tistem cajtu vmes, ko spirala gori na armaturi naj bi se segrele grelne svečke, ampak pri HDI očitno ni tako.
ko pa avto vžge se vklopi še en rele, ki da štrom na svečke in grejejo takrat ko avto že laufa.
sem mislil da je to nekaj narobe, in sem primerjal s Xsaro z istim motorjem pa deluje enako.
meni ni nič jasno in me ful zanima ena zadeva:
kaj se dogaja takrat, ko daš kontakt, pa do takrat dokler na armaturi ne ugasne lučka?
se kje kaj drugega segreje, da avto vžge al kaj?
hvala za odgovore _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
Tu pa skor ne verjemem. Sigurno more tudi prej gret. Sam, če si s Xsaro primerjal... _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 08:55 Naslov sporočila: |
|
|
primerjal se s xsaro, ki ima isti motor pa dobro vžiga tud pozimi _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 09:12 Naslov sporočila: |
|
|
Kako si pa probal svečke?
Mi smo jih dali na štrom in so zažarele "normalno", in smo misli da so dobre, ampak ko smo dali potem vseeno nove not, je začel pa avto vžigat. (mitsubishi pajer-starejši) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
prvič slišim za kaj takega.
po moje svečka dela ali ne dela, dvomim, da lahko slabo dela. ne vem no, sem probal, pa so žarele normalno _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 10:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ma ne vem, pr nas je blo to tako.
Pri hummerju se svečke segrevajo takrat ko gori lučka, ker kar lučke zabrlijo tolk štroma potegne.
Saj veš da se ne zanimal za diesel, tako da boš mogu kakšnega majstra vprašat. Sicer pa svečke tako niso tako drage. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 10:20 Naslov sporočila: |
|
|
Pri grelnih svečkah je tko da dela ali ne dela.Veliko pa je tudi kje imaš priklopljen kabel na svečke,ker če ga imaš na prvi ali zadnji ti do zadnje na koncu linije že pride manj toka ker ga ostale že poberejo.To je pri starejših dizlih,pri novih je pa že drugač ker ima že ponavadi vsaka svojo linijo.Tud glede tega da naj bi se grelne svečke začele greti takoj ko daš kontakt je prav.Na to kar ti praviš pa da jih greje šele ko avto že laufa pa poj nima smisla razen da motor ne trokira.Točen sistem kako to dela pri tvojih avtih pa še izveš.Za te nove tipe kot so HDI in DCI pa so deli nesramno dragi vsaj nekateri in po vrhu vsega so pa še slabi motorji vsaj pri renoju 2.2 dci so velik problem glave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
pontiac je napisal/a: |
.Tud glede tega da naj bi se grelne svečke začele greti takoj ko daš kontakt je prav. |
to je men tud logično, da bi moral bit tako, vsaj pri starih dizlih je blo tko.
očitno je pri HDI nekaj drugače.
no me prav zanima kako je _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem je nekaj narobe s prvim relejem ali celo varovalko.
Moj prastar audi (isti motor kot golf 2 samo en cilinder več ), najprej ogreva sveče za vžig. Ko pa motor teče, pa jih greje z manj štroma ( vidim po voltmetru v kabini ). In šele ko je motor kolikor toiko topel se čisto ugasne.
Sem sam izvajal predelavo iz bencinarja v dizelna, zato sem se malo posvetil tej zadevi glede ogrevanja sveč ( sem pa imel originalno kablovje od dizelna) . _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 13:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ej, glih danes gre sveče en sodelavec kupit in sicer za Peugeot Partner (isti motor) ima isti problem k tvoja mati! V motomatu je ena 19EUR. Original je 24EUR. Kupi pa zamenaj pa bo vžgal. _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 13:45 Naslov sporočila: |
|
|
ne verjamem, ker delajo
problem je da jih ne zagreje pred startom _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
Če menjaš grelne svečke obvezno menjaj vse ne samo tiste ki je zanič. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 12 Jan 2009 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
Ni panike lahko menjaš samo eno samo poj se kar priprav da ti bojo po vsej verjetnosti crknile še ostale.Vsaka rabljena sveča potegne različen tok in tako ena dobi veliko toka druga spet manj in se vse to tepe.Tudi če kupiš originalne ni vedno nujno da jih zanje dela isti proizvajalec kar je problem glede porabe toka na svečah različnih proizvajalcev.Jaz vedno če jih komu menjam obvezno menjam vse komplet.Je pa to stvar vsakega posameznika kaj da noter. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 14 Jan 2009 12:48 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Škripy je napisal/a: |
Sem sam izvajal predelavo iz bencinarja v dizelna |
Kako, prosim Zakaj že |
Bil originalen 2,2 turbo z zlomljenim vijakom za kolektor, ga ugodno prodal in še bolj ugodno kupil 2,0 TD z GENERALNO, novo sklopko, turbino itd. Trenutna poraba 8 lit nafte pri quattro pogonu in 225*17 gumami. Bencinar pa bi mi pil okoli 14 - 15. Poudariti je treba, da pri menjavi motorja ni problemov, ker gre vse skupaj, kot ata na mamo. Edina stvar, ki je nedorečena je vakum, ki ga TD nima in ga potrebujem za klimo, ter zadnjo špero.
Mi pa mi je bilo žal po menjavi, ko me je na dolenjki prehitevala črna veta z NM registracijo. _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|