V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Dizel težko vžge

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Ostale stvari-Other things
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 08:28    Naslov sporočila: Dizel težko vžge Odgovori s citatom

nečesa ne razumem in ne znam popravit.

gre za mamin Peugeot 307 2,0 HDI.
kadar je mraz avto težko vžge ali sploh ne vžge.
sem si mislil, seveda, kakšna grelna svečka je zanič, razstavim, probam, vse 4 so v redu.
gledam pol kako je s štromom, ki gre na svečke in ugotovim nekaj zanimivega.

daš kontakt in počakaš, da una spirala na armaturi ugasne, pol pa vžgeš avto. v tistem cajtu vmes, ko spirala gori na armaturi naj bi se segrele grelne svečke, ampak pri HDI očitno ni tako.
ko pa avto vžge se vklopi še en rele, ki da štrom na svečke in grejejo takrat ko avto že laufa.

sem mislil da je to nekaj narobe, in sem primerjal s Xsaro z istim motorjem pa deluje enako.

meni ni nič jasno in me ful zanima ena zadeva:
kaj se dogaja takrat, ko daš kontakt, pa do takrat dokler na armaturi ne ugasne lučka?
se kje kaj drugega segreje, da avto vžge al kaj?

hvala za odgovore
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
president
Administrator foruma


Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35
Prispevkov: 1165

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 08:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tu pa skor ne verjemem. Shocked Sigurno more tudi prej gret. Sam, če si s Xsaro primerjal... Rolling Eyes
_________________
RUST IS NOT A CRIME!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 08:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

primerjal se s xsaro, ki ima isti motor pa dobro vžiga tud pozimi
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 09:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kako si pa probal svečke?
Mi smo jih dali na štrom in so zažarele "normalno", in smo misli da so dobre, ampak ko smo dali potem vseeno nove not, je začel pa avto vžigat. (mitsubishi pajer-starejši)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 09:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

prvič slišim za kaj takega.
po moje svečka dela ali ne dela, dvomim, da lahko slabo dela. ne vem no, sem probal, pa so žarele normalno
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 10:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ma ne vem, pr nas je blo to tako.
Pri hummerju se svečke segrevajo takrat ko gori lučka, ker kar lučke zabrlijo tolk štroma potegne. Shocked
Saj veš da se ne zanimal za diesel, tako da boš mogu kakšnega majstra vprašat. Sicer pa svečke tako niso tako drage.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pontiac



Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03
Prispevkov: 1502
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 10:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri grelnih svečkah je tko da dela ali ne dela.Veliko pa je tudi kje imaš priklopljen kabel na svečke,ker če ga imaš na prvi ali zadnji ti do zadnje na koncu linije že pride manj toka ker ga ostale že poberejo.To je pri starejših dizlih,pri novih je pa že drugač ker ima že ponavadi vsaka svojo linijo.Tud glede tega da naj bi se grelne svečke začele greti takoj ko daš kontakt je prav.Na to kar ti praviš pa da jih greje šele ko avto že laufa pa poj nima smisla razen da motor ne trokira.Točen sistem kako to dela pri tvojih avtih pa še izveš.Za te nove tipe kot so HDI in DCI pa so deli nesramno dragi vsaj nekateri in po vrhu vsega so pa še slabi motorji vsaj pri renoju 2.2 dci so velik problem glave.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 10:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pontiac je napisal/a:
.Tud glede tega da naj bi se grelne svečke začele greti takoj ko daš kontakt je prav.


to je men tud logično, da bi moral bit tako, vsaj pri starih dizlih je blo tko.
očitno je pri HDI nekaj drugače.
no me prav zanima kako je
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 12:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po mojem je nekaj narobe s prvim relejem ali celo varovalko.

Moj prastar audi (isti motor kot golf 2 samo en cilinder več ), najprej ogreva sveče za vžig. Ko pa motor teče, pa jih greje z manj štroma ( vidim po voltmetru v kabini ). In šele ko je motor kolikor toiko topel se čisto ugasne.

Sem sam izvajal predelavo iz bencinarja v dizelna, zato sem se malo posvetil tej zadevi glede ogrevanja sveč ( sem pa imel originalno kablovje od dizelna) .
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
president
Administrator foruma


Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35
Prispevkov: 1165

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 13:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ej, glih danes gre sveče en sodelavec kupit in sicer za Peugeot Partner (isti motor) ima isti problem k tvoja mati! V motomatu je ena 19EUR. Original je 24EUR. Kupi pa zamenaj pa bo vžgal.
_________________
RUST IS NOT A CRIME!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 13:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ne verjamem, ker delajo
problem je da jih ne zagreje pred startom
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pontiac



Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03
Prispevkov: 1502
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 15:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če menjaš grelne svečke obvezno menjaj vse ne samo tiste ki je zanič. Exclamation
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 17:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Škripy je napisal/a:

Sem sam izvajal predelavo iz bencinarja v dizelna


Kako, prosim Shocked Question Exclamation Zakaj že Question
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pontiac



Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03
Prispevkov: 1502
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 18:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni panike lahko menjaš samo eno samo poj se kar priprav da ti bojo po vsej verjetnosti crknile še ostale.Vsaka rabljena sveča potegne različen tok in tako ena dobi veliko toka druga spet manj in se vse to tepe.Tudi če kupiš originalne ni vedno nujno da jih zanje dela isti proizvajalec kar je problem glede porabe toka na svečah različnih proizvajalcev.Jaz vedno če jih komu menjam obvezno menjam vse komplet.Je pa to stvar vsakega posameznika kaj da noter.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2009 12:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

cruiser je napisal/a:
Škripy je napisal/a:

Sem sam izvajal predelavo iz bencinarja v dizelna


Kako, prosim Shocked Question Exclamation Zakaj že Question


Bil originalen 2,2 turbo z zlomljenim vijakom za kolektor, ga ugodno prodal in še bolj ugodno kupil 2,0 TD z GENERALNO, novo sklopko, turbino itd. Trenutna poraba 8 lit nafte pri quattro pogonu in 225*17 gumami. Bencinar pa bi mi pil okoli 14 - 15. Poudariti je treba, da pri menjavi motorja ni problemov, ker gre vse skupaj, kot ata na mamo. Edina stvar, ki je nedorečena je vakum, ki ga TD nima in ga potrebujem za klimo, ter zadnjo špero.
Mi pa mi je bilo žal po menjavi, ko me je na dolenjki prehitevala črna veta z NM registracijo.
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Ostale stvari-Other things Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.