|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Taubi
Pridružen/-a: 07.09. 2006, 22:41 Prispevkov: 636 Kraj: Mozirje
|
Objavljeno: 28 Sep 2008 23:01 Naslov sporočila: Holley |
|
|
Imam ene par vprašanj glede fergazerja.
http://holley.com/data/Products/Technical/199R9934-3.pdf
1. Kam priklopit cev od vakuma na sliki 6A (timed spark vacuum sourse) ?
2. Kam priklopit cev od vakuma na sliki 7 (full manifold vacuum port) ?
Hvala za odgovor. A ma kdo knjigo mogoče od holleya?
LP Taubi _________________ Chevy - Monza V8
Chevy - Camaro V8
Jeep - CJ3
Doodge - Nitro
GMC - Vandura |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dodgemeister
Pridružen/-a: 16.03. 2008, 18:03 Prispevkov: 171 Kraj: Laibach
|
Objavljeno: 28 Sep 2008 23:41 Naslov sporočila: |
|
|
Kot piše v manualu:
A. The full manifold vacuum source in the front of the throttle body provides vacuum for proper operation of the air
cleaner, the pump diverter valve (if equipped), AC/Cruise, and/or the temperature sensing valve. If vacuum for more
than one component is needed, use small plastic vacuum “T”s (available at most automotive stores).
povežeš na:
1.filter zraka(npr. če preveč zraka vleče),
2.pump diverter valve(če ga imaš - ustvari boljše izgorevanje v izpuhu),
3. AC/cruise če to potrebuje
4.temperaturni ventil-če ga imaš omejuje gorivo ali zrak
B. The timed spark fitting in the choke side of the primary metering block provides vacuum for the operation of the
distributor vacuum advance. Connect the hose to the distributor, spark delay valve, and/or temperature sensing valve
as originally connected. Again use “T”s as necessary. If any questions arise about the hose connections, consult the
proper service manual.
kle maš stran - to ti bo razložil kaj je:
http://www.stoveboltengineco.com/howto/vac.htm
Vse to našteto je ubistvu fejkanje elektronskega vbrizga za boljšo ekonomičnost. Normalno nimajo race motorji tega mogoče le za air cleaner.
Upam da sem ti pomagu - sicer pa še sam preveri za vsak slučaj. _________________ St.Pauli im blut... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 29 Sep 2008 08:24 Naslov sporočila: |
|
|
Full vacuum priklopiš na tavelko cev, ki je pod spodnjimi loputami oz lahko je tudi na sesalnem kolektorju. To je full vacuum, ki ga uporabljaš za servo ojačevalnik za bremze.
Pol maš pa na boku še 2 mala priklopa za vacuum. Eden je vacuum, na katerega vpliva odpiranje lopute, ta je za vacuum advance na vergaserju.
Drugi je pa spet direct vacuum, ki se ga uporablja za diagnostiko itd. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|