Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MX&Jeep
Pridružen/-a: 08.11. 2020, 09:27 Prispevkov: 2 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 08 Nov 2020 09:47 Naslov sporočila: Generalka V8 |
|
|
Pozdravljeni, na forumu sem nov, a kot lastnik V8 nikakor, imam Jeep WJ že 6let. Sedaj je čas za konkretno prenovo res vse od podvozja, karoserije in motor z menjalnikom. Sicer je moj avto lepo ohranjen nima velikih felerjev sploh mašina in menjalnik sta BP ampak nekako je čas ker tu in tam nekaj solzi in kaplja, malo ga rja na vratih spodaj začenja grizti ipd. Skratka avto sem že enkrat skoraj prodal in HVALA BOGU ga nisem ker sem še vedo kot mali otrok vsakič ko ga pogledam. Skratka ta bo z mano do konca zato se ne bom finančno preveč omejeval čeravno to ne pomeni da bom sipal naokoli € ko tele. Pred časom sem bil v kontaktu z g. Kogovškom iz Griž pa me zanima ali je kdo tu tak da bil pri njemu. Tudi me zelo zanima Malot mnenje iz Lok, sicer vem da je on ekspert za Jeep predelave ampak a tudi motorje podira ipd? Hvaležen bom za mnenja in nasvete morda koga ki je že šel skozi ta proces.. hvala vnaprej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 09 Nov 2020 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
kolk mas budget? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MX&Jeep
Pridružen/-a: 08.11. 2020, 09:27 Prispevkov: 2 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 09 Nov 2020 22:48 Naslov sporočila: |
|
|
Cca 6/7k. Sedaj raziskujem opcijo HO iz ZDA motorja narejena generalka pa nimam tu dilem pa se motor bo močnejši. Iščem opcije bi rad kak feedback dobil od folka tle.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 10 Nov 2020 15:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ker motor solzi, ni potrebna generalka... Če menjalnik prestavjla lepo in je olje OK jaz ne bi menjal nič edino le olje in filter...
Koliko ima motor kilometrov ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 12 Nov 2020 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
na tem motorju je treba naredit po 250k generalno sicer utrga verigo.
6-7k bi znalo bit dovolj za vse. generalka pride okoli 1000e -1200e material iz usa. (inektori, verige, šponerji, pumpe ,skratka komplet vse)..
liftkit 1500
gume, feltne 1500
kak vitel 500-1000
eventuelno 1000e za obrobe..
ter nekomu jurja do dva da ga zloži |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 12 Nov 2020 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
RTX je napisal/a: |
na tem motorju je treba naredit po 250k generalno sicer utrga verigo. |
OK ne štekam. Veriga je v motorju ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 12 Nov 2020 22:17 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ne samo ena..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 13 Nov 2020 11:31 Naslov sporočila: |
|
|
In teh verig ni moč zamenjati, če ne snameš glave menjaš ventilov, obročkov in ležajev pa še batov zraven ?!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
interceptor
Pridružen/-a: 05.10. 2017, 12:25 Prispevkov: 125
|
Objavljeno: 13 Nov 2020 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
Ne ga basat. Veriga in zobnika bi se morala menjati vsakih 35tisoc milj. Problem je v tem, da bati in ventili nimajo veliko prostora in se pocasi zacnejo pogovarjat. Prav tako so pomembni servisni intervali, velika obremenitev bsakih 3500milj in normalna obremenitev vsakih 5000milj menjava olja in oljnega filtra, olje obvezno 5w-30 dexos2. Tesnilo glave je pametno preventivno menjat, vse ostalo je bullet proof. Veliko jih ima prevozenih preko 300tisoc milj brez odpiranja motorja.
Ce te zanimajo predelave imas Startech v nemciji, povrtajo na 5,5l in 285 konjev |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 13 Nov 2020 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
alfaromeo je napisal/a: |
In teh verig ni moč zamenjati, če ne snameš glave menjaš ventilov, obročkov in ležajev pa še batov zraven ?!? |
A si ti že kdaj videl motor od znotraj? Ti je jasno delovanje? Po napisanem sodeč nimaš pojma.
Vse se da naredit od spredaj. Tukej so šle obe glave na ravnanje, slika je pač ko je bila sneta samo ena.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 13 Nov 2020 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
interceptor je napisal/a: |
Ne ga basat. Veriga in zobnika bi se morala menjati vsakih 35tisoc milj. Problem je v tem, da bati in ventili nimajo veliko prostora in se pocasi zacnejo pogovarjat. Prav tako so pomembni servisni intervali, velika obremenitev bsakih 3500milj in normalna obremenitev vsakih 5000milj menjava olja in oljnega filtra, olje obvezno 5w-30 dexos2. Tesnilo glave je pametno preventivno menjat, vse ostalo je bullet proof. Veliko jih ima prevozenih preko 300tisoc milj brez odpiranja motorja.
Ce te zanimajo predelave imas Startech v nemciji, povrtajo na 5,5l in 285 konjev |
Naj bi se, ampak ga ni junaka kateri dela to.. Dobro je samo to, če nisi gluh da pravi čas slišiš verigo in zamenjaš preden naredi škodo.. 4.7 ni tolk bulletproof kot stari 5.2 ali 5.9.. je boljši in močnejši ampak zanesljiv pa po mojem ne tolk.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
interceptor
Pridružen/-a: 05.10. 2017, 12:25 Prispevkov: 125
|
Objavljeno: 13 Nov 2020 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Na RAMu menjam na 3500m ker vlacim prikolico z njim, Durango 5000m.
Letno naredim 6 servisov. Najvecji problem je ko ljudje poljube ventilov in batov preprecujejo z gostejsim oljem potem pa gre rakom zvizgat in posledicno je za kurc motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 14 Nov 2020 11:39 Naslov sporočila: |
|
|
Sej zato pa imaš cel kup zaribanih powertechov na voljo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 15 Nov 2020 12:20 Naslov sporočila: |
|
|
interceptor je napisal/a: |
Na RAMu menjam na 3500m ker vlacim prikolico z njim, Durango 5000m.
Letno naredim 6 servisov. Najvecji problem je ko ljudje poljube ventilov in batov preprecujejo z gostejsim oljem potem pa gre rakom zvizgat in posledicno je za kurc motor. |
Servisni intervali ko za Yugo 45 in Z750 _________________ Enomestna poraba je za mevže
4.0 L °O|||||||O° |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 15 Nov 2020 19:57 Naslov sporočila: |
|
|
RTX je napisal/a: |
alfaromeo je napisal/a: |
In teh verig ni moč zamenjati, če ne snameš glave menjaš ventilov, obročkov in ležajev pa še batov zraven ?!? |
A si ti že kdaj videl motor od znotraj? Ti je jasno delovanje? Po napisanem sodeč nimaš pojma.
Vse se da naredit od spredaj. Tukej so šle obe glave na ravnanje, slika je pač ko je bila sneta samo ena.. |
Ne nisem videl.
Vem da ima motor batzajlo, pa aspuhlagerji lahko nekaj tolčejo.
Debata se je začela o generalki.
Ali je menjava verige generalka, enako kot menjava zobatega jermena = generalka?
Oziroma kaj je sploh generalka ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|