V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




PCV vs breathers

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2018 16:43    Naslov sporočila: PCV vs breathers Odgovori s citatom

A je kaka bistvena razlika v življenju motorja med eno ali pa drugo opcijo?

Se pravi...ali da uporabljaš dva breatherja na vsakem pokrovu ventilov enega, ali da uporabljaš en breather in na drugem pokrovu PCV ventil vezan na fergazer.

Vem kako zadeva deluje, samo na internetu je ful različnih mnenj in me zanima kaj vi mislte.

Trenutno imam na mojem 350 chevy nov PCV ventil in nov breather...sem pa pri naročilu dobil dva breatherja.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Gorenski



Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03
Prispevkov: 624
Kraj: Zreče

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2018 19:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi mene tole zanima...zdaj imam stock sistem, se pravi na eni strani cev iz pokrovčka za olje, na drugem pokrovu ventilov je pa PCV ventil in potem sta obe cevi združeni v eno in se priključita na fergazer ali sesalni kolektor. Zdaj razmišljam da bi dal na pokrovček za olje breather, cev iz PCVja pa priklopil na fergazer....bi blo to OK ali je bolje kar oba breatherja?


_________________
1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2018 20:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa saj PCV ventil imaš na pokrovčku za olje. Pri moje Fordu gre iz PCv-ja cev kar direk ta sesalni kolektor pod fergazerjem. Na nasprotnem pokrovu ventilov je pa breather, ki je ponavadi v originalnem ohišju zračnega filtra.
Jaz bi pustil kar originalno.
Meni se zdi slabše, da si dal gor tole Edelbrock ohišje zračnega filta. Ne izgleda slabo. Samo motorju pa nič ne koristi, ker zajema ves topli zrak okoli. Glede na to, da ima avto plinski sistem, original ohišja zračnega filtra tako nisi dobil zraven? Ta letnik bi že znal imet ohišje zračnega filtra z zajemom zraka kje bolj od spredaj.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Gorenski



Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03
Prispevkov: 624
Kraj: Zreče

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2018 00:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

PCV ventil ni na pokrovčku za olje, je na drugi strani in cev nataknjena direktno nanj..... tu na pokrovčku za olje je samo votlo koleno....Kot si napisal ja, originalnega filtra nisem dobil zraven, ampak kot malo gledam imajo skoraj vsi take filtre. Res pa je da je bolje da zajema bolj hladnejši zrak....
_________________
1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.