|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Miha22
Pridružen/-a: 27.07. 2017, 15:13 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 27 Jul 2017 15:21 Naslov sporočila: Voyager problem z bremzami |
|
|
Zdravo, imam voyagerja letnik 2000 2.5 td Vm motor.
Avto je stal nekaj casa in sedaj imam problem z zadnjimi zavorami, ko mocno bremzam ostanejo zadnje bremze zataknjene. Razdrl sem zavorne cilindre 2x vse spucal nazaj sestavil menjal ploscice, postruzil robcek z diskov vendar se problem sevedno pojavlja ko zabremzam ostanejo diski zataknjeni in se segrejejo in tudi zazarijo, ko se vse skupaj ohladi deluje normalno do naslednjega bremzanja, pakne od rocne sem vzel ven torej rocna ni problem. Kolega je mocno pritisnil bremzo in potem sem odprl odusnik zadnjih celjusti kjer ni bilo pritiska olje je le pocasi zacelo kapljati ven. Ali je ze kdo imel podoben problem? Nimam vec idej kaj bi lahko bilo narobe. Sprednje bremze delujejo kot morajo, pedal je zelo visok in precej trd, avto drugace bremza odlicno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 27 Jul 2017 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjaj une gumjaste bremz cevi na zavorni čeljusti pa bo.... Sem že mel na par avtih tak primer ko so bremze štekale.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
eentox
Pridružen/-a: 05.04. 2011, 09:53 Prispevkov: 123 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 27 Jul 2017 20:18 Naslov sporočila: |
|
|
kot zgleda ti zadnji batki v čeljusti ostanejo zunaj in držijo ploščico ob disk. običajno ima chrysler tega letnika bakelitne batke in ali razpokajo ali "zarjavijo" in včasih tudi čiščenje ne pomaga. Menim da ko boš zamenjal z novimi batki+tesnilo+mast bi moralo biti ok. Bi pa jaz menjal tudi zavorne cevi če olje le kaplja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
Objavljeno: 27 Jul 2017 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjaj gumjaste zavorne cevi, pa tekocino zamenjaj ce je ze dolgo nisi.
Preveri se regulator zavornega pritiska in s kompresorjem prepihaj
zavorni sistem do cilindrov.
Bati se lepo vracajo v cilinder po spuscanju pedala?
Sem ze slisal da bi naj ti #keramicni# bati delali probleme. _________________ Thank the Lord for the Big Block Ford |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|