|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 01 Jun 2017 17:36 Naslov sporočila: Misterij servo volana |
|
|
No torej že odkar mam mojga IROCa se butam s tem volanom in z njim povezanimi problemi.
Ob nakupu je avto nenormalno plesal po cesti zaradi lufta v steering boxu(polž) in volan se ni vračal v center.
Začel sem z menjavo centerlinka, ki je avto naredu veliko bolj voznega in predvidljivega a luft je bil še vedno...zato sem naročil obnovljen steering box od firme Lares(made in USA).
No zraven sem naročil še novo Lares servo pumpo, ker mi je tastara že mal gulila in puščala iz stika rezervar-pumpa.
No tle se pa začne zgodba.
Vse lepo zamenjam, natočim novo ATF dex 3 olje v sistem(ker pri nas se druzga za servo ne dobi), vžgem avto odzračim sistem in vidim da teče iz pumpe pri priključku high pressure cevi... Dam cev narazen pa vidim da imam star tip priključka na konus, na novi pumpi pa je priključek za o-ring. Ok ni blema vzamem fitting od stare pumpe da vse zmontiram skupi in še enkrat odzračim...En problem rešen.
Potem se je pa nadaljevalo...
Lufta v volanu ni več, a je ta precej trd...občutno bolj v levo... Berem po netu in pravjo, da naj zamenjam pressure ventil v pumpi pa še enkrat odzračim...Probam to, probam če jermen drsi, probam drugo jermenico, drugač jermen obrnit...nč od nč.
Trenutno dela servo sam če avto daš na obrate, na minmumu ga sploh ni...pumpa ne spušča nobenih glasov, jermen ne drsi...vse tiho dela k da ni nič...a servo volana ni.
Pravtako med vožnjo čutiš ob zavijanju v levo d gre neki na težje in feeling ni taprav, volan se tudi v center ne vrača...
Neki sem probal tud steering box odtisnit, dobil sem luft a volan je isto trd...
Naročil sem drugo servo pumpo na rockauto tokrat eno pocensko od cardone glih da vidm če je to to...
Ideje?
Hvala _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 01 Jun 2017 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
1. pumpe in verjetno tudi steering gear od Laresa so zaenqurc
2. v pumpo servovolana je treba natočit ne ATF, temveč namensko tekočino (GM steering fluid, če imaš avto od GM; Ford in Mopar imata verjetno kaj svojega)
Jaz sem pred 2 letoma menjal pumpo servovolana - mehanik Srečko (Lucky) je ugotovil da mi stara pušča; naročil sem novo od Lares (ker je bila najbolj poceni, a tudi kvaliteta je temu primerna; žal tudi ni čisto pravega tipa ker za moj avto bi morala biti z EVO, torej da je pri manjši hitrosti bolj okrepljena); Lucky je potem noter nalil ATF (tedaj še nisem vedel da to ni pravilno).
V glavnem, končni rezultat: takoj po menjavi sem opazil, da volan ni enako mehak kot prej.
Pomojem če kupuješ tovrstne dele, je najbolje vzeti čim bolj kvalitetne (recimo da naj bi bili AC Delco ponavadi najboljša izbira za GM). _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 07:02 Naslov sporočila: |
|
|
Atf al pa namensko to je isti kurc vsaj pr Gmu. Drugac Lares je med drazjimi in cenjenimi sm dost forumov prebral predn sm sel narocat... Ac delco je vec al manj kitajska roba in vsaj na rockauto cenejsi od laresa. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 08:31 Naslov sporočila: |
|
|
Dobrodošel v klubu! Jaz imam tudi na vsakem avtu kakšen tak "misterij".
Določeni letniki Fordov imajo za servo tekočini predpisan atf type F.
Ravno včeraj sem primerjal specifikacije med type F in dexronom.
Po številkah je razlika, če se pa to pozna v praksi pa.... bo potrebno preizkusiti. Po forumih vsak svoje zagovarja. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 08:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ma dobro zarad atf olja bi moral servo lih tko delat normalno. Za saaba je tud neka specifika napisana in vsi oh in sploh kako bo atf zjebal tesnila...potm pa malo gledas kje je se ta volanska letev od saaba v uporabi in ugotovis, da ma daewoo lanos prow isto in ima predpisan obicen atf... _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
Občutliivost na servo tekočino kakršno omenjaš naj bi veljala tudi za Chryslerje.
Tak način kako se lotevaš iskanja napake je edino malo drag. Vem pa, da včasih ne gre drugače, ker ti enostavno noben ne zna pomagat.
Mam en tak jeben problem zdaj na New Yorkerju.
Pa lansko poletje je bilo podobno ko sem veselo kupoval senzorje... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 10:15 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
Atf al pa namensko to je isti kurc vsaj pr Gmu. |
Ma ni isti kurc. Saj tudi z ATF dela, ampak nekako ne čisto enako dobro.
Sicer pa vsakemu svoje, ampak če bi vedel bi jaz takrat ob menjavi servopumpe priskrbel namensko tekočino.
Oziroma bom to storil enkrat letos, ko bom nabavil tapravo pumpo z EVO ventilom in dal zamenjat. Skratka bo na voljo malo rabljena pumpa servovolana (pa boš lahko še to probal _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 10:24 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
Atf al pa namensko to je isti kurc vsaj pr Gmu. Drugac Lares je med drazjimi in cenjenimi sm dost forumov prebral predn sm sel narocat... Ac delco je vec al manj kitajska roba in vsaj na rockauto cenejsi od laresa. |
Ne se čudit rezultatu. Ni to vse isto, še od daleč ne. Ker imaš GMov avto, jaz na tvojem mestu ne bi dal noter drugega kot AC delco-po mojih izkušnjah so ravno njihovi deli daleč najbolj kvalitetni, tako novi ( proffesional linija ) kot obnovljeni.
Pri obnovljenih kosih pa je potrebno biti previden. Jaz sem imel z eno volansko letvijo ( obnovljeno ) od Cardona, še slabše rezultate, kot s staro, torej smeti od smeti. AC delco obnovljena? Brez pripomb.
Cena pa ni pokazatelj kvalitete, daleč od tega. Cena ne laže, laže pa tisti, ki je to rekel.
Kar se tekočin tiče, je pa prava mala znanost nalit pravo, a verjemi, izplača se. Če bi bilo vse isto, čemu bi se potem proizvajalec mučil z drugačno? Verjemi, oni so prvi, ki jim paše, da imajo vse poenoteno, pa ni tako.
Poišči specifikacijo, ki jo servo sistem v tvojem avtu zahteva, sistem dodobra preplahni in nalij pravo olje.
Zavedaj se, da če narediš vse tako, kot predvideva proizvajalec, po specifikaciji in zadeve ne delujejo, potem lažje najdeš krivca, ker veš, kaj vse je ok.
Američani imajo rek: do it right the first time. Na koncu je ceneje in rezultat boljši. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 11:25 Naslov sporočila: |
|
|
Kje pa dobiš sploh novo pumpo saj so vse obnovljene?
In kaka je razlika, če jo obnovi Lares(made in USA) ali pa če jo obnovijo mehičani al kitajci od AC Delco?
Moje mnenje je al da sm neki narobe naredu al pa naletel na slabo pumpo...ATF dvomim, da ma kak slab efekt na vse skupaj, ker sploh če tko gledaš pri nas v trgovinah drugega ne dobiš za servo volan...pa se noben ne pritožuje... _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, večinoma so obnovljene (remanufactured), ne nove. Recimo če grem za svoj avto gledat na Rockauto, so ponujene servopumpe vse obnovljene, razen od Cardone je na voljo tudi ena povsem nova.
Sem pa že slišal, da kar se tovrstnih delov izdeluje povsem na novo, so dostikrat bolj zaenkurc; menda je boljša kvaliteta če vzameš "dobro staro", a kakovostno obnovljeno.
Pa če ne poslušaš mene, poslušaj vsaj DonAndrinota, je odlično napisal. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 12:15 Naslov sporočila: |
|
|
Ne da ne poslušam samo, ker te debate o oljih pa znamkah so tko brezveze...in ratam kr živčn.
Na third gen forumu so mi odsvetovali AC delco zaradi vprašljive kvalitete in priporočil Lares, tuki pa da je Lares v kurcu...tko da nikol ne veš pr čem si.
Isto s temi olji, sto forumov sto mnenj...in še manj ti je jasno k na začetku.
Saj to sem nekako pričakoval s to temo, čeprow sm upal da bom dobil kak pameten nasvet kaj še probat...firma nima veze in olje tud ne to sm 100%. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 12:19 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
Ne da ne poslušam samo, ker te debate o oljih pa znamkah so tko brezveze...in ratam kr živčn.
Na third gen forumu so mi odsvetovali AC delco zaradi vprašljive kvalitete in priporočil Lares, tuki pa da je Lares v kurcu...tko da nikol ne veš pr čem si.
Isto s temi olji, sto forumov sto mnenj...in še manj ti je jasno k na začetku. |
Tukaj ne mislimo na znamko olja. Gre se za ustrezno specifikacijo.
Govorim na pamet.... GM ps fluid je x specifikacije, katere klasičen atf ne podpira.... pa saj razumeš. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
OK in kje sploh dobiš ta namenski PS fluid? Kaka je razlika med ATFom in tem?
Zakaj 90% folka toči not ATF vsaj na third gen forumu?
Citiram: |
ATF is a hydraulic fluid, as is PS fluid. The big difference between PS fluid and ATF is trans fluid has detergents and friction modifiers. These detergents help keep gunk that may work its way into your power steering system from tearing apart your pump and the hyraulic valves inside the steering rack. The friction modifiers help control heat build up as the pump and valves operate (hydraulic systems make a lot of heat without being next to an internal combustion engine). |
_________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 12:30 Naslov sporočila: |
|
|
večina ameriških avtov pri nas fura servo na atf, ker je tako najbolj praktično in ugodno. Pa servo pumpe ne crkujejo oz z njimi ni nekih težav. Moji avti imajo vsi atf v pumpah, ni pripomb.
tvoja težava je drugje, definitivno ne v olju.
kako si odzračil pumpo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 02 Jun 2017 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
O Bajc poslan, da rešiš situacijo
Ok odzračil sem pa tkole...
Natočil rezervar do konca.
Dvignil avto spredaj na obeh straneh in najprej z ugasnjenim avtom ene 10x obrnil volan levo-desno.
Potem sem ga vžgal na idle in obračal počasi levo-desno lock-to-lock dokler vsi mehurčki niso izginili, sproti sem pa dolival olje... _________________ Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazadnje urejal/a Heminside 02 Jun 2017 12:32; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|