V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Misterij servo volana
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2017 17:36    Naslov sporočila: Misterij servo volana Odgovori s citatom

No torej že odkar mam mojga IROCa se butam s tem volanom in z njim povezanimi problemi.

Ob nakupu je avto nenormalno plesal po cesti zaradi lufta v steering boxu(polž) in volan se ni vračal v center.

Začel sem z menjavo centerlinka, ki je avto naredu veliko bolj voznega in predvidljivega a luft je bil še vedno...zato sem naročil obnovljen steering box od firme Lares(made in USA).

No zraven sem naročil še novo Lares servo pumpo, ker mi je tastara že mal gulila in puščala iz stika rezervar-pumpa.

No tle se pa začne zgodba.

Vse lepo zamenjam, natočim novo ATF dex 3 olje v sistem(ker pri nas se druzga za servo ne dobi), vžgem avto odzračim sistem in vidim da teče iz pumpe pri priključku high pressure cevi... Dam cev narazen pa vidim da imam star tip priključka na konus, na novi pumpi pa je priključek za o-ring. Ok ni blema vzamem fitting od stare pumpe da vse zmontiram skupi in še enkrat odzračim...En problem rešen.

Potem se je pa nadaljevalo...

Lufta v volanu ni več, a je ta precej trd...občutno bolj v levo... Berem po netu in pravjo, da naj zamenjam pressure ventil v pumpi pa še enkrat odzračim...Probam to, probam če jermen drsi, probam drugo jermenico, drugač jermen obrnit...nč od nč.

Trenutno dela servo sam če avto daš na obrate, na minmumu ga sploh ni...pumpa ne spušča nobenih glasov, jermen ne drsi...vse tiho dela k da ni nič...a servo volana ni.

Pravtako med vožnjo čutiš ob zavijanju v levo d gre neki na težje in feeling ni taprav, volan se tudi v center ne vrača...

Neki sem probal tud steering box odtisnit, dobil sem luft a volan je isto trd...

Naročil sem drugo servo pumpo na rockauto tokrat eno pocensko od cardone glih da vidm če je to to...

Ideje?

Hvala
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2017 21:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

1. pumpe in verjetno tudi steering gear od Laresa so zaenqurc
2. v pumpo servovolana je treba natočit ne ATF, temveč namensko tekočino (GM steering fluid, če imaš avto od GM; Ford in Mopar imata verjetno kaj svojega)

Jaz sem pred 2 letoma menjal pumpo servovolana - mehanik Srečko (Lucky) je ugotovil da mi stara pušča; naročil sem novo od Lares (ker je bila najbolj poceni, a tudi kvaliteta je temu primerna; žal tudi ni čisto pravega tipa ker za moj avto bi morala biti z EVO, torej da je pri manjši hitrosti bolj okrepljena); Lucky je potem noter nalil ATF (tedaj še nisem vedel da to ni pravilno).
V glavnem, končni rezultat: takoj po menjavi sem opazil, da volan ni enako mehak kot prej.

Pomojem če kupuješ tovrstne dele, je najbolje vzeti čim bolj kvalitetne (recimo da naj bi bili AC Delco ponavadi najboljša izbira za GM).
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 07:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Atf al pa namensko to je isti kurc vsaj pr Gmu. Drugac Lares je med drazjimi in cenjenimi sm dost forumov prebral predn sm sel narocat... Ac delco je vec al manj kitajska roba in vsaj na rockauto cenejsi od laresa.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 08:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dobrodošel v klubu! Jaz imam tudi na vsakem avtu kakšen tak "misterij".

Določeni letniki Fordov imajo za servo tekočini predpisan atf type F.
Ravno včeraj sem primerjal specifikacije med type F in dexronom.
Po številkah je razlika, če se pa to pozna v praksi pa.... bo potrebno preizkusiti. Po forumih vsak svoje zagovarja.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 08:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ma dobro zarad atf olja bi moral servo lih tko delat normalno. Za saaba je tud neka specifika napisana in vsi oh in sploh kako bo atf zjebal tesnila...potm pa malo gledas kje je se ta volanska letev od saaba v uporabi in ugotovis, da ma daewoo lanos prow isto in ima predpisan obicen atf...
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 09:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Občutliivost na servo tekočino kakršno omenjaš naj bi veljala tudi za Chryslerje.

Tak način kako se lotevaš iskanja napake je edino malo drag. Vem pa, da včasih ne gre drugače, ker ti enostavno noben ne zna pomagat.
Mam en tak jeben problem zdaj na New Yorkerju.
Pa lansko poletje je bilo podobno ko sem veselo kupoval senzorje...
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 10:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Heminside je napisal/a:
Atf al pa namensko to je isti kurc vsaj pr Gmu.


Ma ni isti kurc. Saj tudi z ATF dela, ampak nekako ne čisto enako dobro.

Sicer pa vsakemu svoje, ampak če bi vedel bi jaz takrat ob menjavi servopumpe priskrbel namensko tekočino.
Oziroma bom to storil enkrat letos, ko bom nabavil tapravo pumpo z EVO ventilom in dal zamenjat. Skratka bo na voljo malo rabljena pumpa servovolana (pa boš lahko še to probal Smile
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 10:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Heminside je napisal/a:
Atf al pa namensko to je isti kurc vsaj pr Gmu. Drugac Lares je med drazjimi in cenjenimi sm dost forumov prebral predn sm sel narocat... Ac delco je vec al manj kitajska roba in vsaj na rockauto cenejsi od laresa.


Ne se čudit rezultatu. Ni to vse isto, še od daleč ne. Ker imaš GMov avto, jaz na tvojem mestu ne bi dal noter drugega kot AC delco-po mojih izkušnjah so ravno njihovi deli daleč najbolj kvalitetni, tako novi ( proffesional linija ) kot obnovljeni.
Pri obnovljenih kosih pa je potrebno biti previden. Jaz sem imel z eno volansko letvijo ( obnovljeno ) od Cardona, še slabše rezultate, kot s staro, torej smeti od smeti. AC delco obnovljena? Brez pripomb.

Cena pa ni pokazatelj kvalitete, daleč od tega. Cena ne laže, laže pa tisti, ki je to rekel.

Kar se tekočin tiče, je pa prava mala znanost nalit pravo, a verjemi, izplača se. Če bi bilo vse isto, čemu bi se potem proizvajalec mučil z drugačno? Verjemi, oni so prvi, ki jim paše, da imajo vse poenoteno, pa ni tako.
Poišči specifikacijo, ki jo servo sistem v tvojem avtu zahteva, sistem dodobra preplahni in nalij pravo olje.

Zavedaj se, da če narediš vse tako, kot predvideva proizvajalec, po specifikaciji in zadeve ne delujejo, potem lažje najdeš krivca, ker veš, kaj vse je ok.
Američani imajo rek: do it right the first time. Na koncu je ceneje in rezultat boljši.
_________________
Ne V8 forum, V8 furam! Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 11:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kje pa dobiš sploh novo pumpo saj so vse obnovljene?

In kaka je razlika, če jo obnovi Lares(made in USA) ali pa če jo obnovijo mehičani al kitajci od AC Delco?

Moje mnenje je al da sm neki narobe naredu al pa naletel na slabo pumpo...ATF dvomim, da ma kak slab efekt na vse skupaj, ker sploh če tko gledaš pri nas v trgovinah drugega ne dobiš za servo volan...pa se noben ne pritožuje...
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 11:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, večinoma so obnovljene (remanufactured), ne nove. Recimo če grem za svoj avto gledat na Rockauto, so ponujene servopumpe vse obnovljene, razen od Cardone je na voljo tudi ena povsem nova.
Sem pa že slišal, da kar se tovrstnih delov izdeluje povsem na novo, so dostikrat bolj zaenkurc; menda je boljša kvaliteta če vzameš "dobro staro", a kakovostno obnovljeno.

Pa če ne poslušaš mene, poslušaj vsaj DonAndrinota, je odlično napisal.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 12:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne da ne poslušam samo, ker te debate o oljih pa znamkah so tko brezveze...in ratam kr živčn.

Na third gen forumu so mi odsvetovali AC delco zaradi vprašljive kvalitete in priporočil Lares, tuki pa da je Lares v kurcu...tko da nikol ne veš pr čem si.

Isto s temi olji, sto forumov sto mnenj...in še manj ti je jasno k na začetku.

Saj to sem nekako pričakoval s to temo, čeprow sm upal da bom dobil kak pameten nasvet kaj še probat...firma nima veze in olje tud ne to sm 100%.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Heminside je napisal/a:
Ne da ne poslušam samo, ker te debate o oljih pa znamkah so tko brezveze...in ratam kr živčn.

Na third gen forumu so mi odsvetovali AC delco zaradi vprašljive kvalitete in priporočil Lares, tuki pa da je Lares v kurcu...tko da nikol ne veš pr čem si.

Isto s temi olji, sto forumov sto mnenj...in še manj ti je jasno k na začetku.


Tukaj ne mislimo na znamko olja. Gre se za ustrezno specifikacijo.
Govorim na pamet.... GM ps fluid je x specifikacije, katere klasičen atf ne podpira.... pa saj razumeš.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 12:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

OK in kje sploh dobiš ta namenski PS fluid? Kaka je razlika med ATFom in tem?

Zakaj 90% folka toči not ATF vsaj na third gen forumu?

Citiram:
ATF is a hydraulic fluid, as is PS fluid. The big difference between PS fluid and ATF is trans fluid has detergents and friction modifiers. These detergents help keep gunk that may work its way into your power steering system from tearing apart your pump and the hyraulic valves inside the steering rack. The friction modifiers help control heat build up as the pump and valves operate (hydraulic systems make a lot of heat without being next to an internal combustion engine).

_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 12:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

večina ameriških avtov pri nas fura servo na atf, ker je tako najbolj praktično in ugodno. Pa servo pumpe ne crkujejo oz z njimi ni nekih težav. Moji avti imajo vsi atf v pumpah, ni pripomb.

tvoja težava je drugje, definitivno ne v olju.

kako si odzračil pumpo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2017 12:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

O Bajc poslan, da rešiš situacijo Very Happy

Ok odzračil sem pa tkole...

Natočil rezervar do konca.

Dvignil avto spredaj na obeh straneh in najprej z ugasnjenim avtom ene 10x obrnil volan levo-desno.

Potem sem ga vžgal na idle in obračal počasi levo-desno lock-to-lock dokler vsi mehurčki niso izginili, sproti sem pa dolival olje...
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.


Nazadnje urejal/a Heminside 02 Jun 2017 12:32; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.