|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 30 Mar 2017 21:36 Naslov sporočila: ATF Dexron, GM power steering fluid, MAF sensor cleaner |
|
|
Enkrat kmalu bom zamenjal olje in filter v menjalniku (4L60E).
Kje najlažje dobim ugodno in dobro ATF tekočino? (verjetno bom moral kupiti kar nekaj litrov)
Za ta menjalnik se zahteva standard Dexron III, vidim pa da imajo pogosto v prodaji Dexron VI, ki naj bi bila "backwards compatible" - ima kdo izkušnje s šestico?
Druga stvar ki jo rabim je tekočina za pumpo servovolana - majster Lucky mi je pred 2 letoma menjal pumpo, pa je noter nalil kar ATF. Sedaj ugotavljam, da za GM to ni v redu, rabi "GM power steering fluid" - kje bi to dobil?
Nazadnje pa iščem čistilo za MAF sensor - a ima kdo to oz. kje bi dobil (preden grem na ebay naročat)? _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 30 Mar 2017 22:44 Naslov sporočila: Re: ATF Dexron, GM power steering fluid, MAF sensor cleaner |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Za ta menjalnik se zahteva standard Dexron III, vidim pa da imajo pogosto v prodaji Dexron VI, ki naj bi bila "backwards compatible" - ima kdo izkušnje s šestico?
|
Ja, za nazaj velja. Itak se sploh več ne dobi nižjih številk. Še celo Mercon in Dexron sta zdaj kompatibilna. Pred leti sta bila to dva različna tipa olj.
Mimogrede, jaz ATF vedno kupim pri "oljarju" v BTCju hala A. Ne vem ali je najcenejš, zagotovo pa ni predrag. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 31 Mar 2017 05:45 Naslov sporočila: |
|
|
ne boš rabil tolk dosti, nekje 6-7l. ne vem kje vi olja kupujete, ampak meni se zdi da je tega dx3 povsod dosti. če ne ga imam pa tudi jaz na zalogi vedno, če boš rabil povej.
kar se tiče servo pumpe, še vedno so mi vse delale na atf. če je to zdej noter pol tako pusti, raje kot da mešaš.
čistilo tudi mislim da imam eno liqui molyjevo doma, bom pogledal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 31 Mar 2017 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Servo pumpa sicer seveda dela, ampak prejšnja se mi je zdela precej boljša (bolj mehko, boljši občutek na volanu). Kolikor sem preštudiral, bi morala biti namenska tekočina in zato še vedno iščem. Vem pa tudi da se ne sme mešat, bo treba nardit flush.
A bi mi lahko posodil maf cleaner, prideš jutri na open season? _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 31 Mar 2017 14:11 Naslov sporočila: |
|
|
Nekateri Evropski avtombili imajo DX3 olje za servo volane.
Prvič ko sem spraševal še na CJI za tekočino servo sistema sem dobil namensko tekočino. Naslednjič pa ATF.
Tudi jaz sem opazil bolj trd volan po menjavi olja. Je pa res da sem obnovil tudi glavo volana, ki je imela kar precej zračnosti. Tako da je posledica tršega volana lahko tudi obnovljena glava volana.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bulldog_501
Pridružen/-a: 29.08. 2014, 17:23 Prispevkov: 123 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 31 Mar 2017 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz dajem v Chevy-a z 4L60E in prav tako za servo volan - AGIP DEXRON III, ki sodi v specifikacijo GM Dexron IIIH. Zadeva deluje BP, menjalnik lepo dela, volan je ameriško mehek, ... skratka AGIP DEXRON III works, ... _________________ Chevrolet Chevy Van G20; 350, 5.7 V8 , 4L60E |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 31 Mar 2017 20:11 Naslov sporočila: |
|
|
Kje pa nabavljaš ta agip atf? _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 31 Mar 2017 23:44 Naslov sporočila: |
|
|
Gledal sem, kateri filter za menjalnik bom rabil in sta dve varianti - ali imaš plitev ali globok spodnji pokrov (deep vs shallow pan).
Sem šel gledat svoj avto in imam ta plitvo varianto.
Vmes ko sem te stvari raziskoval, sem ugotovil, da eni tudi zamenjajo pokrov in če so imeli shallow pan, nadomestijo z deep pan. Razlog - potem menjalnik drži kak liter-dva več ATF tekočine kot če imaš plitvo. Naj bi se potem manj pregreval. Ponavadi so aftermarket pokrovi iz aluminija in pogosto narebreni, za boljše odvajanje toplote (če to res deluje). Tak deep pan pride na ebayu od 150-200 USD naprej.
A se splača kaj v tej smeri razmišljat ali je to metanje denarja stran? _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bulldog_501
Pridružen/-a: 29.08. 2014, 17:23 Prispevkov: 123 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 01 Apr 2017 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
Agip se dobi pri http://www.eni-q5.com Q5-Trade d.o.o., Dunajska cesta 421, 1231 Ljubljana-Črnuče, T: 01/ 561 12 63 . _________________ Chevrolet Chevy Van G20; 350, 5.7 V8 , 4L60E |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bulldog_501
Pridružen/-a: 29.08. 2014, 17:23 Prispevkov: 123 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 01 Apr 2017 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam shallow pan, vendar kompenziram z dodatnim hladilnikom in nimam težav.
V FistroVanu vem, da ima deep pan + hladilnik, tako, da to je pa itak zmaga. Res, da gre nekaj litrov več notri, ampak do kakršnegakoli pregrevanja pa ne pride niti pod razno.
V Nemčiji (http://shop.cars-stripes.com) te pride:
- Filter + dihtunga: 22,50 € (http://shop.cars-stripes.com/epages/CarsStripes.sf/de_DE/?ObjectID=6692018&ViewAction=FacetedSearchProducts&SearchString=10-2482)
- Deep pan: trenutno ni na zalogi, vendar je bila cena cca 150 € iz aluminija
- Hladilnik (kit): 98,50 € (http://shop.cars-stripes.com/epages/CarsStripes.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/CarsStripes/Products/FL4116)
Drugače je pa vse odvisno koliko se voziš in kako voziš.
Vsekakor pa priporočam hladilnik, vsaj veš, da olje bolje kroži in se tudi ohlaja.
_________________ Chevrolet Chevy Van G20; 350, 5.7 V8 , 4L60E |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 22 Jun 2017 23:38 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala (sicer malo pozno) Bulldogu za nasvete glede hladilnika, bom v prihodnosti verjetno nabavil.
MAF senzor sem tudi že spucal.
Na vrsto pride menjava filtra in ATF. Vsak čas dobim od rockauto komplet filter + tesnilo pokrova.
Sem dobil ugodno kar nekaj litrov ATF (Aral ATF 55), ki ustreza Dexron III specifikaciji, verjetno bo OK.
Menjava ATF in filtra (če samo odviješ pan in ne delaš flush sistema) izgleda relativno enostavna, pomoje bi to lahko naredil sam (edino nimam nobene garaže/delavnice, sploh pa nimam variante da bi avto lahko dvignil, da bi se bolj udobno delalo):
https://www.youtube.com/watch?v=fxbjyt540wg
https://www.youtube.com/watch?v=TCY5S8f-ey8
A je to že kdo delal sam doma?
Na koncu še ena kost za debato - čeprav tokrat ne planiram narediti kompleten flush sistema, je spodaj opisan zanimiv postopek za "varen flush". Nekateri namreč svarijo, da s flushem izbezaš ven razne delce in potem marsikomu po flushu gre menjalnik po gobe (ponavadi sicer če delajo flush po prevoženih 200-300 kkm in vmes nikoli ni bilo čisto nič menjano). No, za opisani postopek tip piše "This is not a back-flush and will not dislodge any particles in the tranny." Skratka kaj pravite na to varianto:
http://www.gmfullsize.com/threads/how-to-4l60e-transmission-flush-filter-change.179148/ _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 23 Jun 2017 10:26 Naslov sporočila: |
|
|
to je povsem izvedljivo narest sam doma, lahko si ga dvigneš z navadno 2 tonsko dvigalko na ene klocne in je pol mal več prostora.
zavedat se moreš sam to da je to ena izmed večjih packarij kar jih lohk na avtu delaš (ker ponavadi ni čepa in teče čez cel rob karterja olje vn), od olja boš ti, tla pod avtom, orodje in še kaj
kar se tiče flusha, po moje je to nepotrebno kompliciranje. zamenjaš na 30-40 jurjev olje in filter, stroški so minimalni in olje bo teklo vn še rdeče. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 23 Jun 2017 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, glede flusha mislim da to res ni potrebno, verjetno bolje pogosteje delati 'mini menjavo' vsake toliko časa, kot praviš.
Sem pa že na teh videoposntkih videl, da je totalna pacarija, ja; ko zrahljajo karter, dobesedno dežuje ATF
Saj vsaj na enem se vidi da podložijo cca en meter široko plastično zadevo za lovit iztekli ATF. Morda ne bi bilo švoh enkrat nabavit nov pokrov s čepom... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 23 Jun 2017 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
Se vedno je packarija ko das dol karter in menjas filter. Takrat kaplja od povsod. Jo je pa obcutno manj.
Aluminijasti karterji so fajn, tudi boljse tesnijo ker se ne zvijajo. So pa nenormalno dragi, tako da je boljsa investicija dodatni hladilnik. Ce to dejansko rabis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|