|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cardinal
Pridružen/-a: 11.07. 2016, 17:18 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 11 Jul 2016 17:27 Naslov sporočila: Ročni menjalnik RAM1500, deli, mehanik |
|
|
Živjo!
Zanima me kakšen dober mehanik za menjalnike? Imam RAM1500 4x4, letnik 2007, ročni menjalnik. Vsakič ko daš v šesto, škrtne.
Brskam po internetu, pa je razne komplete (npr. ležaji + sinhroni) za obnovo tega menjalnika kar nemogoče dobiti. Od Avto Triglav še kar čakam odgovor. Na netu je polno stvari samo za avtomatike.
Ima kdo kakšno idejo kje naročiti stvari in če pozna kakšnega mehanika za američana? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cardinal
Pridružen/-a: 11.07. 2016, 17:18 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 12 Jul 2016 11:35 Naslov sporočila: |
|
|
Najlepša hvala za odgovor.
Izgleda pa sem ob vsem pisarjenju na razne mail naslove, pozabil napisati najbolj pomembno-tip motorja. Gre za bencin, 4.7V8 in menjalnik je Getrag G238, ki naj bi ustrezal še RAM Dakota.
Žal ni NV3550, NV5600 ali kaj podobnega, ker za te dobiš ful raznih kitov za obnovo in tudi obnovljenih menjalnikov za cca 1500-2000$. Preko luže sem našel eno samo firmo, ki ima kit za ta menjalnik: BK466WS, jih kontaktiral in... ga ne morejo dobaviti.
Ali mogoče kdo ve, če bi lahko tega G238 zamenjal za npr. NVxxxx serijo, tudi če je petstopenjski?
Definitivno pa bom pisal firmi Getrag. Tudi na menjalniku piše Getrag 'made in Germany'. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 13 Jul 2016 10:21 Naslov sporočila: |
|
|
Izbrskal sem tole:
http://www.manualtransmissionpart.com/G238.html
In pa obnovljen menjalnik, pošlješ svojega nazaj: http://zbag.com/t238d-56.html
Samo vprašanje, ali si olje v menjalniku kdaj menjal? Navadno 99% ljudi misli, da olja v ročnem menjalniku ni potrebno menjati, kar je popolnoma zmotno mišljenje. Sploh zobniška oz. menjalniška olja odlično blažijo sunke ( zobnikov ) in če je olje strošeno, menjalnik ne teče več gladko.
Kot primer ti navedem (tovornjaški) menjalnik, ki po slabih 300.000km skoraj ni več hotel v vzratno prestavo. Namenil sem mu MobilLube prave specifikacije in po prvi menjavi je tekel 80% bolje. Po 20.0000km sem mu ponovno zamenjal olje, ki je spet priteklo ven rjavo umazane barve (ker je pobralo še nečistoče od prej), ponovno nalil sveže olje in menjalnik, za katerega so mojstri trdili, da je zrel za obnovo, je tekel kot nov (vključno s škrtanji in slabo sinhronizacijo so vsi simptomi napačnega delovanja izginili).
Zamenjaj olje ( v kolikor tega nisi naredil ), izgubiš lahko kvečjem par deset eur, lahko pa bo mnogo bolje. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cardinal
Pridružen/-a: 11.07. 2016, 17:18 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 13 Jul 2016 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
Prodajalcu na prvem linku sem že pisal, in mi je odgovoril, da celotnega kompleta (ležaji+sinhroni) BK466WS nima na zalogi in ga tudi ne more dobaviti.
Ta drugemu pa bom definitivno pisal. Sem pa v tem vmesnem času dobil odgovor od firme KTS.DE, da mi lahko dobavijo sinhrona za 5-6 prestavo (cca 600€) in gred na vhodu v menjalnik (z ležaji 400€). Za to vhodno gred pa sem jih tudi spraševal, ker menjalnik v prostem teku proizvaja slišen ZZZZ zvok. Ta zvok naj bi se po besedah prejšnjega lastnika slišal že zadnjih 40000km. Če stisneš malo gasa, se frekvenca zvoka poviša, če stisneš sklopko v prostem teku, izgine. Verjetno se mi prejšnji lastnik ni zlagal, ker sem s tem avtom naredil cca 1500km (pripeljal iz tujine), pa se situacija ni bistveno poslabšala na poti. Zaradi zvoka sumim tudi ležaje/zobnike na vhodni gredi.
Olje naj bi bilo zamenjano (evidentirano) cca 40.000km nazaj, ampak sem včeraj poskusil odpreti zgornji čep na menjalniku in spustit kakšno žlico olja na karton. Olje je kar črno, polno nečistoč in ga bom definitivno zamenjal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 13 Jul 2016 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
Če mi še kaj pade na pamet, ti podam kakšen predlog. Vsekakor pa napiši (ko) boš zadevo rešil in kako. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 13 Jul 2016 23:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ni glih tebi v korist..................bolj za info.
Sedaj k sem razkopal Cobro sem seveda tudi menjalnik vzel ven,ker se mi neki rikverc zatika. Ko sem spustil olje iz menjalnika je teklo popolnoma črno,kot ,da bi ga spustil iz motorja. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|