V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Pontiac Trans Am 95 - težave z LT1 motorjem
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Tomozuki



Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 00:56    Naslov sporočila: Pontiac Trans Am 95 - težave z LT1 motorjem Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

imam omenjenega Pontiaca in očitno sem magnet za težave Smile Te se od nakupa še kar vrstijo in upam, da se kmalu nehajo, ker bi se že rad lotil kozmetične prenove, pa je reševanje motorja prioriteta...

Z diagnostiko so se pokazale naslednje težave:
Koda 15: senzor za temperaturo hladilne tekočine (rešeno)
Koda 32: EGR za zamenjat?
Koda 44: O2 senzor? Vrednosti skačejo od 0,100 do 0,900
Koda 55: nekaj v zvezi z gorivom

Kaj se dogaja? Zdelo se mi je, da je kar na lepem začel izgubljati moč. Ne nenadoma, ampak postopoma. Že 500 obratov na minuto v mirovanju se mi je zdelo vseeno malo premalo za LT1.

Zadnjič se peljem po obvoznici in na semaforju pritisnem gas. Poženem ga v obrate in dosežem 100km/h nekje v 10-ih sekundah (na palec). Včasih iz 3-tje sploh ne prestavi v 4-to. Kar vrti se do rdečega polja, potem spustiš gas in zamenja prestavo. Hm? Ko sem prišel na avtocesto sem ga želel spihat do konca, ampak je zelo počasi nabiral hitrost. Nad 180km/h nisem prišel in ko sem na odcepu začel bremzat, se mi je zdelo, kot da mi hoče ugasnit. Malo je pokašljeval vse dokler nisem prišel v naselje in peljal tistih 50km/h na 1300 obratih.

Vprašanje torej je; se je že komu dogajalo kaj podobnega na tem motorju? Verjetno Trans Am ni ravno specifika. Pomoje identična težava:

http://www.ls1lt1.com/forum/lt1-%7C-lt4-%7C-l99-engine-tech/69881-94-lt1-code-55-a.html

Spodaj prilagam slike iz programa:



Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 06:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Daj preveri varovalke. Ima dve varovalki za šobe.
Mislim, da je poleti ena pregorela. Avto ni imel nobene prave moči.
Se je zamenjalo pa je bil mir. Čeprav, če je spet kaj na tem, bo potrebno ugotoviti, zakaj varovalka pregoreva.
Poročaj.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
speci



Pridružen/-a: 30.08. 2010, 12:29
Prispevkov: 57

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 07:59    Naslov sporočila: Trans ampak 95 Odgovori s citatom

Dej me pokliči sem zamenjal telefon mislim da ti je kar Gašper odgovoril šla je varovalka in delajo samo 4 šobe
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tomozuki



Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 09:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Okej Smile Preverim in pokličem. Sem že pozabil, da si omenjal te varovalke. Prvič, ko sem jih pogledal, so bile še OK. Je pa tudi avto šel BP.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 09:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Banalno ampak večkrat videno: Preveri če so kleme dobro pričvrščene na akumulator. Ne bi bilo prvič, da bi elektrika nagajala in avto izpisoval napake, zaradi tako "nepomembnega" detajla. Sem tega že kar nekaj videl.
_________________
Ne V8 forum, V8 furam! Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
speci



Pridružen/-a: 30.08. 2010, 12:29
Prispevkov: 57

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 10:10    Naslov sporočila: Pontiac trans am95 Odgovori s citatom

Varovalke imaš pod haubo v črni škatlici na levi strani gledano iz šoferjevega sedeža
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 11:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

4L60 menjalnik, kot ga imaš ti, ne bi smel nikoli pod polnim gasom prestavit iz 3. v 4. To je varnostna funkcija, ker so lamele za 4. na tem menjalniku zelo švoh.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 11:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ahhh kok je lepo k maš fergazer gor pa nobenga senzorja nikjer sam gas...

Drugač pa ja preveri prvo akumulator, tudi mene je že zafrkavalo to da ni blo tapravga stika in so se raznorazne lučke pržigale.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 11:51    Naslov sporočila: Re: Pontiac Trans Am 95 - težave z LT1 motorjem Odgovori s citatom

Tomozuki je napisal/a:
ker bi se že rad lotil kozmetične prenove, pa je reševanje motorja prioriteta...


Pusti kozmetično prenovo za zimski čas. Raje za naslednjih 5-6 mesecev registriraj avto in ga dobro zvozi. Ker ta avto je v preteklih letih preveč stal.


Heminside je napisal/a:
Ahhh kok je lepo k maš fergazer gor pa nobenga senzorja nikjer sam gas...


Dokler vse deleju tako kot je treba je čisto vseeno ali je fergazar ali moderen vbrizg goriva.

Še nisi spoznal slabih lasnosti fergazarja. Takrat si boš še kako želel vbrizg...
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2016 12:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oja sem se že kr naigral s fergazerjem...sam je lepo k je vse mehansko pa sam malo logike in je. Če si šraufal mopede kr hitro pogruntaš kako pa kaj.

Drugač to je meni top...ta preprostost in točno to sm hotu k sm kupval muscle carsa...Te štromarije mam že dost pa teh check engine lučk jebenih.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tomozuki



Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 14 Maj 2016 10:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala vsem za odzivnost. V nedeljo, ko se vrnem, bom preveril varovalke, drugače pa bo treba verjetno kak EGR odpret. Registrirat ga zaenkrat še ne morem (zaradi finančnega stroška), si bom pa vsak mesec vzel 5 dnevno preizkušnjo. Če jih bom pri vsaki zvozil 400 do 500 km, bom do konca leta že naklepal nekaj kilometrine. Pa še po prognozi si bom izbral lepe dneve za vožnjo Smile

Fergazerji imajo svoje prednosti; vozim motor, ki jih še vedno ima. Je pa nastavljanje problem že za večino modernih mehanikov. Ti imajo raje elektroniko. Če ti diagnostika pokaže problem, se obseg ugibanj hitro zmanjša.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
speci



Pridružen/-a: 30.08. 2010, 12:29
Prispevkov: 57

PrispevekObjavljeno: 15 Maj 2016 12:40    Naslov sporočila: pontiac trans am 95 Odgovori s citatom

Si kaj rešil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tomozuki



Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2016 00:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pravkar sem pogledal varovalke in so vse OK. Tako, da bo težava očitno nekje drugje Smile Če mene vprašaš, je EGR. Ta teden bom sicer imel manj časa, da bi težavo dobro raziskal, ampak bom vseeno probal vzet zadevo dol in pogledat, če so moji sumi utemeljeni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tomozuki



Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 21 Maj 2016 21:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

UPDATE Smile Pol sem se spomnil, da EGR verjetno ne bo, če javlja tudi O2 napake in posumil, da bi lahko bil kriv vakuum, kar je tudi bil. Danes sem vzel dol sesalno cev in tam, kjer pride koleno na glavo, je bilo tesnilo povsem uničeno. Celo lepljeno s Tesa trakom. Ker je gumijasto koleno tudi del tesnila oziroma obratno, je treba kupit nov del.

Na Rockauto tega sploh nisem našel. Našel sem ga pa na Ebayu, vendar so cene originalnih rahlo zasoljene. Pod 70€ ne prideš skozi brez poštnine in dajatev. Tako, da sem začel študirat, da bi vzel kar en kit s športnim zračnim filtrom, vendar imam pomislek, ker se na originalno cev pripneta še dve gumijasti cevi. Ena pride nekje od spodaj, kjer je vodna pumpa (fi cca 3 cm), druga pa je bolj ovalne oblike (po premeru ovala cca 10 cm) in pride nekje z leve, kjer je radiator. Ta pride direktno v koleno sesalne cevi. Glej spodnjo povezavo:

http://www.ebay.com/itm/GM-OEM-Air-Cleaner-Outlet-Rear-Duct-25147210-93-94-Camaro-Firebird-LT1-/272109998899?hash=item3f5b051333:g:NOMAAOSwKtVWu2io&vxp=mtr

http://www.hawksmotorsports.com/camaro-firebird-93-97-lt1-air-intake-elbow-gm/

Kaj pa če vzamem športni kit? Nekaj v tem stilu?
http://www.ebay.com/itm/BCP-RED-1994-1995-1996-1997-Camaro-Z28-Firebird-5-7-V8-Cold-Air-Intake-Kit-/140847803588?fits=Make%3APontiac%7CModel%3AFirebird&hash=item20cb2eecc4:g:WWsAAOSwcBhWT8kN&vxp=mtr

Na slikah ni videt, da bi se ti dve gumijasti cevi lahko kam pripele? Sta potem odveč? Čemu sta sploh namenjeni?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 22 Maj 2016 06:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ta ovalna je resonator in v bistvu ne gre nikamor, tje je prikljucena taka ovalna plasticna cev, ki je na drugem koncu zaprta. Tamala cev pa vodi v pumpo za zrak, ki ti dovaja cist zrak v izpusni kolektor.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Naslednja
Stran 1 od 13

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.