V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




MOTORJI 383 440 426 HEMI 429 COBRA JET/THUNDERJET

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
U4i



Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56
Prispevkov: 61

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 12:11    Naslov sporočila: MOTORJI 383 440 426 HEMI 429 COBRA JET/THUNDERJET Odgovori s citatom

pozdravljeni!

rad bi odprl eno temo/debato o teh motorjih in si malo popredalčkal pa naučil neke stvari. malo gledam po netu videoposnetke pa je dosti govora o vsem tem, pa sem reko, ayde zakaj pa ne Wink

star gre takole:
zanima me v čem se te mašine razlikujejo, po delovanju? najbolj me zanima razlika ko vidim da so dali v mustanga notri cobra jet v thunderbirda pa thunder jet.zdaj koliko sem gledal je blok motorja v osnovi enak ampak se razlikujeta v glavi baje. če ve ido diste detalje kar jih ločuje (odmične gredi al ventili al kaj je različnega pa kako naj malo pove Wink )zdaj če ve kdo bolj natančno kak delujeta ti dve mašini npr: zakaj potemtakem nimata istega performansa...? 383 in 440 in 426 mam v mislih od dodge-a v cem se razlikujejo, in zakaj za vraga je tako tezko nekje najdit nek video dodge charger al pa challenger z originalnim hemijom noter v avtu, z rewievom (to namreč dosti gledam, in rad gledam) nekak se mi pa zdi da je 440 r/t bolj popularna kot 426 (mogoče ker jih ni hehe Very Happy ) zakaj pri cadilacu imajo velike masine pa mercury pa lincoln, ampak so to takorekoč počasne krave Wink
no malo bi rad chit-chat about these stuffs Wink

no zdaj pa me še zanima prenos od motorja na kardan pa diferencial do koles... ker več kje v kakšnih oglasih pri starejših avtih al pa novih pick-up-ih vidim da majo napisano kakšeh je diferencial, ampak jaz nimam blage veze kaj to pomeni Very Happy nevem zakaj je to tak, če ve kdo, prosim naj kaj več pove Wink
_________________
455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 12:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 21:52; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
U4i



Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56
Prispevkov: 61

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 13:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to mi je jasno glede prenosa, sam to nisem vedel glede teh cifer pri diferencialu, da višja kot je, več lahko vlečeš... vedno sem mislo da ima diferencial samo eno prestavno razmerje, npr. ford f150 ima 3,55 pa je to to... nisem si mislil da ima več možnih verzij (dokler nisem na njihovi spleni strani zasledil) Confused kak je pa potem z prenosom pri športnih avtih, se isto tretira ta številka? je kakšen standard, ali se določa od proivajalca do proizvajalca, npr. fordov f-150 3.55 je isto kot od dodge-a na Challenger ali ni...?
_________________
455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 15:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je čist simpl. Ta številka pomeni razmerje med številom vrtljajev kardana in številom vrtljajev kolesa.
Se pravi, če imaš 3.55 diff, pomeni, da se mora kardan zavrteti 3.55 obrata za 1 obrat kolesa.
Zdej pa računaj. Wink
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
U4i



Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56
Prispevkov: 61

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 15:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

koliko je potemtakem stevilka potrebna da spada med sportne diferenciale, oz. da se kupi da imas dobre pospeske glede na masino katera je vecja od 7000 ccm...?
_________________
455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 16:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jah to je pa odvisno od tega, kakšen razpon moči ima motor pa kakšen obseg gume voziš. Nekateri motorji vlečejo na nizkih obratih, drugi na visokih itd... Območje največjega navora mora biti usklajeno s prestavnimi razmerji menjalnika, difa in velikosti koles.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
U4i



Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56
Prispevkov: 61

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 18:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no a bi ti lahko mogoce kaj vec povedal o tem, glede na to da dirkas na drag races Smile kaj bi ti spremenil pri stock 429 thunderjet motorju z tremi prestavami... da bi se obnasal kot cobrajet 429 mustang npr. to mene zanima, take stvari...
_________________
455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 16 Apr 2016 19:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

O detajlih glede fordovih motorjev nimam pojma.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
U4i



Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56
Prispevkov: 61

PrispevekObjavljeno: 30 Nov 2016 20:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zdravo! spet jaz Very Happy a bi lahko povedal kaj več o motorju Oldsmobile rocket 455 cui? predvsem me zanima tole: zasledil sem da imajo isti tipi motorja razlicne konje... to stekam kak pa kaj. edino nevem kako dobjio različne konje na isti kubikaži.... glede na to da ni elektronskega krmiljenja, ampak fergazer...
_________________
455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 01 Dec 2016 02:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sedsj motorje čipirajo, ker je vse elektronsko in imajo različne moči....
Včasih so pa to dobili z razčičnimi vplinjači, različnimi nastavitvami vplinjačev, različnimi ventili, glavami, bati, itd.....vsaka komponenta nekaj pripomore....
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 01 Dec 2016 08:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 21:51; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
U4i



Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56
Prispevkov: 61

PrispevekObjavljeno: 02 Dec 2016 20:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zanimivo Cool tnx za info. a ves mogoče se kaj glede oldsmobile avtomatski menjalnik turbo hydra-matic m40 in turbo hydra-matic m38, v letniku 1972 oldsmobilu cutlas, so ta dva vgrajevali noter, a je taprvi samo močnejša verzija tadrugega, al je res kaj drugače?
_________________
455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.