Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
U4i
Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 16 Apr 2016 12:11 Naslov sporočila: MOTORJI 383 440 426 HEMI 429 COBRA JET/THUNDERJET |
|
|
pozdravljeni!
rad bi odprl eno temo/debato o teh motorjih in si malo popredalčkal pa naučil neke stvari. malo gledam po netu videoposnetke pa je dosti govora o vsem tem, pa sem reko, ayde zakaj pa ne
star gre takole:
zanima me v čem se te mašine razlikujejo, po delovanju? najbolj me zanima razlika ko vidim da so dali v mustanga notri cobra jet v thunderbirda pa thunder jet.zdaj koliko sem gledal je blok motorja v osnovi enak ampak se razlikujeta v glavi baje. če ve ido diste detalje kar jih ločuje (odmične gredi al ventili al kaj je različnega pa kako naj malo pove )zdaj če ve kdo bolj natančno kak delujeta ti dve mašini npr: zakaj potemtakem nimata istega performansa...? 383 in 440 in 426 mam v mislih od dodge-a v cem se razlikujejo, in zakaj za vraga je tako tezko nekje najdit nek video dodge charger al pa challenger z originalnim hemijom noter v avtu, z rewievom (to namreč dosti gledam, in rad gledam) nekak se mi pa zdi da je 440 r/t bolj popularna kot 426 (mogoče ker jih ni hehe ) zakaj pri cadilacu imajo velike masine pa mercury pa lincoln, ampak so to takorekoč počasne krave
no malo bi rad chit-chat about these stuffs
no zdaj pa me še zanima prenos od motorja na kardan pa diferencial do koles... ker več kje v kakšnih oglasih pri starejših avtih al pa novih pick-up-ih vidim da majo napisano kakšeh je diferencial, ampak jaz nimam blage veze kaj to pomeni nevem zakaj je to tak, če ve kdo, prosim naj kaj več pove _________________ 455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 16 Apr 2016 12:51 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 21:52; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
U4i
Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 16 Apr 2016 13:46 Naslov sporočila: |
|
|
to mi je jasno glede prenosa, sam to nisem vedel glede teh cifer pri diferencialu, da višja kot je, več lahko vlečeš... vedno sem mislo da ima diferencial samo eno prestavno razmerje, npr. ford f150 ima 3,55 pa je to to... nisem si mislil da ima več možnih verzij (dokler nisem na njihovi spleni strani zasledil) kak je pa potem z prenosom pri športnih avtih, se isto tretira ta številka? je kakšen standard, ali se določa od proivajalca do proizvajalca, npr. fordov f-150 3.55 je isto kot od dodge-a na Challenger ali ni...? _________________ 455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 16 Apr 2016 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
To je čist simpl. Ta številka pomeni razmerje med številom vrtljajev kardana in številom vrtljajev kolesa.
Se pravi, če imaš 3.55 diff, pomeni, da se mora kardan zavrteti 3.55 obrata za 1 obrat kolesa.
Zdej pa računaj. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
U4i
Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 16 Apr 2016 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
koliko je potemtakem stevilka potrebna da spada med sportne diferenciale, oz. da se kupi da imas dobre pospeske glede na masino katera je vecja od 7000 ccm...? _________________ 455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 16 Apr 2016 16:43 Naslov sporočila: |
|
|
Jah to je pa odvisno od tega, kakšen razpon moči ima motor pa kakšen obseg gume voziš. Nekateri motorji vlečejo na nizkih obratih, drugi na visokih itd... Območje največjega navora mora biti usklajeno s prestavnimi razmerji menjalnika, difa in velikosti koles. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
U4i
Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 16 Apr 2016 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
no a bi ti lahko mogoce kaj vec povedal o tem, glede na to da dirkas na drag races kaj bi ti spremenil pri stock 429 thunderjet motorju z tremi prestavami... da bi se obnasal kot cobrajet 429 mustang npr. to mene zanima, take stvari... _________________ 455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
U4i
Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 30 Nov 2016 20:06 Naslov sporočila: |
|
|
zdravo! spet jaz a bi lahko povedal kaj več o motorju Oldsmobile rocket 455 cui? predvsem me zanima tole: zasledil sem da imajo isti tipi motorja razlicne konje... to stekam kak pa kaj. edino nevem kako dobjio različne konje na isti kubikaži.... glede na to da ni elektronskega krmiljenja, ampak fergazer... _________________ 455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 01 Dec 2016 02:03 Naslov sporočila: |
|
|
Sedsj motorje čipirajo, ker je vse elektronsko in imajo različne moči....
Včasih so pa to dobili z razčičnimi vplinjači, različnimi nastavitvami vplinjačev, različnimi ventili, glavami, bati, itd.....vsaka komponenta nekaj pripomore.... _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 01 Dec 2016 08:47 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 21:51; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
U4i
Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 02 Dec 2016 20:09 Naslov sporočila: |
|
|
zanimivo tnx za info. a ves mogoče se kaj glede oldsmobile avtomatski menjalnik turbo hydra-matic m40 in turbo hydra-matic m38, v letniku 1972 oldsmobilu cutlas, so ta dva vgrajevali noter, a je taprvi samo močnejša verzija tadrugega, al je res kaj drugače? _________________ 455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|