|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 08 Mar 2016 12:01 Naslov sporočila: 5 Things You Should Never Do In An Automatic Transmission |
|
|
5 Things You Should Never Do In An Automatic Transmission Vehicle
https://www.youtube.com/watch?v=6zzEtxJkC7Y _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 08 Mar 2016 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala!
Nikoli več v N pred semaforjem - dokler mi ne pride tolčt po šipi histreričen šofer iz avta za menoj, ki mu gre moja štop luč na živce...
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 08 Mar 2016 13:10 Naslov sporočila: |
|
|
Če jest kej vem bi v vsakem primeru moral stati na bremzi v semaforju. Vsaj tako so nas učili v prejšnjem tisočletju. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 08 Mar 2016 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
miran je napisal/a: |
Nikoli več v N pred semaforjem |
Ja, sem že parkrat slišal, da je bolje za menjalnik, če pred semaforjem daš v N - no sedaj vemo da je to bullshit, so z argumenti razložili, da nima veze, torej mirno pustiti v D... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 08 Mar 2016 15:40 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
miran je napisal/a: |
Nikoli več v N pred semaforjem |
Ja, sem že parkrat slišal, da je bolje za menjalnik, če pred semaforjem daš v N - no sedaj vemo da je to bullshit, so z argumenti razložili, da nima veze, torej mirno pustiti v D... |
To je totalna blesarija, saj to smo tudi že na tem forumu govorili. Bistvo automatica je ravno to, da čim manj pretikaš in prestavljanje v N in nazaj v D na vsakem semaforju je res genaralna traparija. Zakaj bi to sploh hotel početi? In zakaj hudiča bi bilo to bolje za menjalnik? Me prav zanima katere brihtne buče so trdile, da je pretikanje bolje za menjalnik?
miran je napisal/a: |
Hvala!
Nikoli več v N pred semaforjem - dokler mi ne pride tolčt po šipi histreričen šofer iz avta za menoj, ki mu gre moja štop luč na živce...
Miran |
Ah, pa kaj še. Še nikoli nisem doživel, da bi mi zaradi tega kdo trkal po šipi _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 08 Mar 2016 16:48 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
sonicus je napisal/a: |
miran je napisal/a: |
Nikoli več v N pred semaforjem |
Ja, sem že parkrat slišal, da je bolje za menjalnik, če pred semaforjem daš v N - no sedaj vemo da je to bullshit, so z argumenti razložili, da nima veze, torej mirno pustiti v D... |
To je totalna blesarija, saj to smo tudi že na tem forumu govorili. Bistvo automatica je ravno to, da čim manj pretikaš in prestavljanje v N in nazaj v D na vsakem semaforju je res genaralna traparija. Zakaj bi to sploh hotel početi? In zakaj hudiča bi bilo to bolje za menjalnik? Me prav zanima katere brihtne buče so trdile, da je pretikanje bolje za menjalnik?
|
Važno da ne poslušamo takih bedarij in da delamo pravilno. Saj res ne vem zakaj bi dajal v N in nikoli tega ne delam, ampak eni lajnajo svoje.
Zato pa sem prilepil tole - morda bo kdo, ki bi ga lahko cepci napačno usmerili, videl kaj je pravilno. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 08 Mar 2016 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Itak, da je v D razen, ko je daljši sem. potem dam v P, če pa še ročno zategenem sem pa že prepočasen za speljevat Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 00:14 Naslov sporočila: |
|
|
Cruiser140 je napisal/a: |
Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! |
Normalno. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 02:37 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Cruiser140 je napisal/a: |
Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! |
Normalno. |
Se strinjam. Res najbolj primerna pozicija za prestavno ročico in to so vedeli že 80 let nazaj. Danes pa brihtoli odkrivajo ergonomijo v avtomobilih s katero bodo počasi zjebali vse resnično priročne in praktične stvari _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 09:44 Naslov sporočila: |
|
|
Cruiser140 je napisal/a: |
Itak, da je v D razen, ko je daljši sem. potem dam v P, če pa še ročno zategenem sem pa že prepočasen za speljevat Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! |
??? Ročno? A zajebavaš? _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 10:17 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Cruiser140 je napisal/a: |
Itak, da je v D razen, ko je daljši sem. potem dam v P, če pa še ročno zategenem sem pa že prepočasen za speljevat Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! |
??? Ročno? A zajebavaš? |
Zakaj pa misliš, da imajo avti z avtomatskimi menjalniki ročno zavoro? Za okras? Ali za zadostitev predpisom?
Nemalo semaforiziranih križišč ( sploh pa v tujini ) ima strme klance in naklone in ravno ročna zavora ščiti menjalnik pred poškodbami, če pretakneš v P in malomarno spustiš zavoro. Takrat se menjalnik grobo nasloni na zatič, ki se lahko poškoduje ali celo zablokira. In ja, nekje je mogoče čakati na semaforju tudi precej dlje kot minuto ( v klancu ), takrat ti pozicija P v in ročne zavore pride še kako prav. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
Lej, ročno sigurno nimajo zato, da jo boš vlekel v semaforju, pa tud če je to v klancu. V semaforju se čaka na D in na bremzi.
Na ravnem pa sploh ni treba ročne vlečt, če že pretikaš menjalnik, potem daš pač v P, da je avto na miru.
Ročno maš tam zato, če parkiraš na klancu in za vsak slučaj potegneš še ročno ja.
OK, mogoče je to fajn tudi za kajlo v menjalniku, če parkiraš v klancu ampak, če bi ti videl tisto kajlo tam not v menjalniku, bi vedel, da jo ne moreš kar tako zjebat.
Mam feeling da nekateri malo preveč ujčkate svoje amerikance, a mislite, da so narejeni iz plastelina al kwa? To je narejeno, da dela.
En kolega je enkrat med vožnjo nekaj drkal po šaltheblu in mu je uspelo med vožno pri ene 50 na uro vržt v P. Je samo zablokiralo zadnja kolesa za trenutek, dokler ni dal ven iz P in se peljal dalje. Tisti TH350 še danes dela bp. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
čudi me sploh da mu je zablokiralo ponavadi kar preskakuje.
pr večini starejših amerikancev ročna itak ne prime, tako da če bi blo to tolk kritično za menjalnik bi vsi štifte lomili
se strinjam, je pametno ko na kakem klancu parkiraš ročno dat. ni pa nujno.
pa tudi te stvari ki jih ta tukej razlaga niso tolk kritične da jih ne bi smel nikoli narest.
kar se tiče pretikanja iz D v N, kot komu paše. nič ni narobe s tem, dosežeš pa tudi ne nič |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 14:59 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Lej, ročno sigurno nimajo zato, da jo boš vlekel v semaforju, pa tud če je to v klancu. V semaforju se čaka na D in na bremzi.
Na ravnem pa sploh ni treba ročne vlečt, če že pretikaš menjalnik, potem daš pač v P, da je avto na miru.
Ročno maš tam zato, če parkiraš na klancu in za vsak slučaj potegneš še ročno ja.
OK, mogoče je to fajn tudi za kajlo v menjalniku, če parkiraš v klancu ampak, če bi ti videl tisto kajlo tam not v menjalniku, bi vedel, da jo ne moreš kar tako zjebat.
Mam feeling da nekateri malo preveč ujčkate svoje amerikance, a mislite, da so narejeni iz plastelina al kwa? To je narejeno, da dela.
|
Saj meni je vseeno, iz bogatih izkušenj pa vem, da je zatič pozicije P ( sploh pri modernejših menjalnikih ) pogosto uničen. In tega nisem videl enkrat. Prav zaradi malomarne uporabe (oz. neuporabe ročne zavore ). Zdaj, to se lahko zgodi pred semaforjem v klancu ( kjer toretično "parkiraš" ) za kratek čas, ali pa če parkiraš v najboljšem pomenu te besede.
Kar pa očitno ti poimuješ za "ujčkanje" je pa guess what, skrbna uporaba, ki ne stane nič, privarčuje pa ogromno ( težav ). Sicer pa, navadno v vseh navodilih za uporabo proizvajalci toplo priporočajo uporabo ročne zavore skupaj s pozicijo P. Verjetno ne zaradi tega, da se bo bandit temu posmehoval, kaj?
Pojdi kdaj v kako mesto ( recimo v Hrvaških obalnih mestih je teh priložnosti ogromno , kjer boš stal tudi po 5-10min v zamaških na klancih ) pa se boš lahko prepričal sam.
Se pa strinjam, da v klasični situaciji, ni nikakršne potrebe ne po poziciji P ne po uporabi ročne zavore pred semaforji, pa naj bodo na ravnem ali v krivini. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 09 Mar 2016 15:18 Naslov sporočila: |
|
|
No prov, če ti tko praviš.
Jest sem se sam že dosti prevozil z avtomatikom v vseh možni situacijah in RES ŠE NIKOLI nisem v nobenem semaforju ali kje drugje v prometu dajal v P, kaj šele vlekel ročno.
Vedno stojim na bremzi in v D. Tud speljevanje v klanec z avtomatikom je milina napram ročnemu, kjer je včasih res treba speljati iz ročne. Pri avtomatiku pa lepo spelješ brez telovadbe z ročno, ker ponavadi avto tud brez bremze na štandgasu "stoji" na konverterju. Mora biti že res full klanec, da stock stall converter ni dovolj in rabi malo več obratov za speljevanje.
Ročno vlečem samo če parkiram v klanec, pa še to ne zaradi kajle ampak zaradi varnosti, da se tudi po pomoti nebi mogel avto odpeljati kam.
Pretirano skrbna uporaba, pa menjanje olja na 6k pa take fore so pa men čist mem. Če v 6k km zjebaš olje, potem imaš nekaj narobe z motorjem, razen če ne vlivaš not kakšen drek od olja al pa če uporabljaš avto za to, da vlečeš hlode iz gmajne. Normalno povprečno olje, ki je predpisano za te motorje, mora zdržati 15-20k brez posledic. Verjamem pa, da ameri svetujejo menjavo na 6k ja, ker valjda velik del industrije živi od tega koliko olja se proda, bistvu ga gre na ta način 3x več, zdej pa računaj.
In ja, še noben motor do danes mi ni zaribal.
Lahko pa vprašaš Rajsarja, kdaj je treba olje menjat, on ima zanimive izkušnje z njegovim Jeepom. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|