V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




5 Things You Should Never Do In An Automatic Transmission
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 09:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:28; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Uros



Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33
Prispevkov: 690

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 09:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A ni to isti princip ko pecikl pedala? Ti, ki goniš, si motor, in ko goniš naprej, se ustrezno vrti kolo. Če prideš do hriba navzdol in se bo kolo začelo vrteti hitreje kot ti goniš, bo to normalno šlo - pedale lahko celo stojijo, slišijo se samo kliki, ki so v bistvu kajla "overruning clutch-a", ki dopušča, da gre kolo hitrje kot pedala, vendar samo v eno smer: naprej. Če boš s kolesom hotel iti rikverc, se bo kajla zakajlala in bodo pedale sorazmerno vztrajale z vrenjem nazaj. Pri avtu pa je med pedalo in kolesom še menjalnik.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 10:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekako tako ja. Le da če boš na kolesu gonil pedala v rikverc, se ne bo nič zakajlalo ampak pač boš vrtel v prazno v rikverc. Wink
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Uros



Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33
Prispevkov: 690

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 10:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
Nekako tako ja. Le da če boš na kolesu gonil pedala v rikverc, se ne bo nič zakajlalo ampak pač boš vrtel v prazno v rikverc. Wink


Saj to sem mislil, kolo lahko vedno vrtiš naprej hitreje kot gredo pedale (ali pa pedale vrtiš nazaj) in bo vrtenje prosto, ker kajla deluje samo za v eno smer. Iz istega razloga ne moreš pedal vrteti naprej hitreje kot gre kolo ali pa kolesa vrteti nazaj brez da se s tem ne obračajo zraven še pedale, saj je v tem primeru kajla staknjena (zakajlana).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 11:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:28; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 11:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

abajc3 je napisal/a:

konverter ne ve, če ti avto držijo bremze ali sila na pogonska kolesa.


WTF. Tole pa gotovo ne more biti prav.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 11:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sonicus je napisal/a:
abajc3 je napisal/a:

konverter ne ve, če ti avto držijo bremze ali sila na pogonska kolesa.


WTF. Tole pa gotovo ne more biti prav.


Ja? Zakaj ne?
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Uros



Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33
Prispevkov: 690

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 12:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če držiš bremzo, avto ne sili nazaj in TC se počuti kot da stojiš na ravnem in držiš bremzo.

Če bremze ne držiš, se na TC prenese še vsa dodatna sila avta, ki sili nazaj in jo mora namesto bremz pokompenzirati on, da avto drži namestu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 12:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uros je napisal/a:
Če držiš bremzo, avto ne sili nazaj in TC se počuti kot da stojiš na ravnem in držiš bremzo.

Če bremze ne držiš, se na TC prenese še vsa dodatna sila avta, ki sili nazaj in jo mora namesto bremz pokompenzirati on, da avto drži namestu.


Ne kapiraš. Konverter prejme nek navor od motorja, ki je na štandgasu pač nizek. In če ti stojiš na bremzi, so pač bremze močnejše in konverter ne uspe premaknit menjalnika, da bi se avto odpeljal naprej. Če bi mel zanič bremze, bi se avto pač peljal naprej.
Če pa stojiš v klancu, na konverterju, brez bremz, je zadeva povsem ista. Gibanje avta ovira klanec. Zdej če je klanec položen, bo converter verjetno premagal silo, ki ovira avto in se bo avto premaknil naprej. Če bo klanec dovolj strm, bo avto stal na mestu ali pa se bo tudi premaknil v rikverc. Ampak ne zato, ker bi zdrsnil v prvi prestavi na lamelah ampak bo impeler konverterja zavrtelo v kontra kljub temu, da ga sila olja na statorju sili naprej. Pač je sila v rikverc močnejša od tiste, ki jo konverter prejme od motorja in pošlje naprej v menjalnik.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 13:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Res,da nisem strojnk ampak razlaga od bandita se mi zdi popolnoma logična. Vsaj kolkor sem do sedaj videl princip delovanja AM.

Kar se pa pretikanja v N tiče jaz nisem nikoli nič pretikal (razen,če sem se igral k mi je bilo dolgcajt v kaki koloni Smile ) In to v nobenem avtu ne USA ne Jap ne Dojč. AM je zato,da ti ni treba šaltat in zato pustite na miru tisti kurčev šalthebl pa raje babo za češpo prim tacajt. Smile
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 13:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:29; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Uros



Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33
Prispevkov: 690

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 15:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
Uros je napisal/a:
Če držiš bremzo, avto ne sili nazaj in TC se počuti kot da stojiš na ravnem in držiš bremzo.

Če bremze ne držiš, se na TC prenese še vsa dodatna sila avta, ki sili nazaj in jo mora namesto bremz pokompenzirati on, da avto drži namestu.


Ne kapiraš.....


Mogoče res ne in tudi ne dopovedujem svoje temveč razmišljam na glas in skušam razumeti. Zaenkrat me še nisi (ti ali kdo drug) prepričal druagče. Še vedno namreč tole razumem tako:

ko držiš bremzo, konverter ne premakne menjalnika, ki želi biti pri miru, saj se kolesa zardi bremze ne vrtijo (bremze požrejo silo klanca). Sila na konverter bi tako rekel da je nasprotno enaka le sili motorja na štandgasu, rezultanta je seveda 0 in avto miruje.

Če bremze ne držiš, in je klanec, želijo kolesa iti v negativno smer, to negativno silo (ki jo drugače pokompenzirajo bremze) poleg sile motorja sklepam, pokompenzira konverter, saj je rezultanta vseh sil spet 0 in avto miruje.

Povedano drugače - ne razumem, kdo v primeru nedržanja bremze pokompenzira silo klanca, če ne konverter, tako da dvigne pritisk s čemer se dvigne temperatura atf-a? Avto namreč v obeh primerih miruje in kam gre torej sila klanca? Če mi tole kdo razloži, tako da fizikalno pije vodo, bom ta prvi priznal zmoto in (ko bo priložnost) plačal rundo Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 16:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

OK, Jest ti bom probal po domače, Bajc, k je bolj šolan človek, ti bo pa mogoče po fizikalno razložil. Wink Smile

Ko je motor na štandgasu, reciva 800 RPM, poganja stock konveter z nekim navorom.
V vsakem primeru ima converter na voljo enako količino energije, ker le to prejema od motorja, ta pa je vedno ista, ne glede ali avto ovirajo bremze ali pa klanec ali pa hlod pod kolesi.
Zdej pa, če je te energije dovolj, da spelje, je pa odvisno od tega, kaj ga ovira. Bremze so ponavadi precej močnejše in mu pač predstavljajo nepremagljivo oviro. Klanec pa odvisno od tega, kako strm je. Če je dovolj strm, bo stal pri miru, če ni dovolj strm, se bo vseeno počasi premikal, če pa je FULL strm, pa bo šel tudi v rikverc, ker bo pač sila v rikverc večja od tega, kar zmore converter na štandgasu.
V vsakem primeru je konverter opravil enako delo, efekt pa je različen, pač odvisen od tega, kaj ga ovira pri doseganju svojega efekta. Ampak izgubljena energija bo vedno ista.

Predstavlaj si tako, da avto na štandgasu in v prestavi, neprestano z neko konstantno sili proti naprej in pri tem ima na voljo neko konstantno energijo, ki jo dobi od motorja. Zdej je pa samo od ovir (bremze, klanec,...) odvisno kaj se s tem stori. Al gre naprej, al nazaj al pa stoji na mestu. Izgube so vedno iste.

Regulacija štandgasa motorja ne bo vedela nič, tud če se bo impeler zavrtil v rikverc, ker na štandgasu še ni dovolj vpliva na motor nazaj preko konverterja.
Ne vem pa kaj bi bilo recimo v povsem ekstremnem primeru, da bi mel v D, na štandgasu in bi bil recimo full dolg in strm klanec in bi avto v rikverc dosegel recimo 20-30 kmh. Pomoje, da v tem primeru bi pa že znal TC toliko vplivati na turbino v rikverc, da bi zabremzalo motor. Nimam pojma.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 17:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dajmo probat takole:
Sredi klanca je težko natovorjen voziček. Ki bi se seveda zapeljal dol po klancu, če ga ne bi pri miru držala dva človeka, recimo jima g. Bremza in g. Konverter.
Recimo, da ga v bistvu zadržuje samo g. Bremza, g. Konverter pa samo stoji zraven in ležerno drži roko na ročaju vozička - zanj je torej skoraj enako, kot če bi bil voziček na čisto ravnem terenu.
Zdaj pa recimo, da gre g. Bremza za grm scat, sedaj mora voziček na klancu zadrževati g. Konverter sam. Ali bo zanj enako ali bolj naporno kot poprej?
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 17:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sonicus je napisal/a:
Dajmo probat takole:
Sredi klanca je težko natovorjen voziček. Ki bi se seveda zapeljal dol po klancu, če ga ne bi pri miru držala dva človeka, recimo jima g. Bremza in g. Konverter.
Recimo, da ga v bistvu zadržuje samo g. Bremza, g. Konverter pa samo stoji zraven in ležerno drži roko na ročaju vozička - zanj je torej skoraj enako, kot če bi bil voziček na čisto ravnem terenu.
Zdaj pa recimo, da gre g. Bremza za grm scat, sedaj mora voziček na klancu zadrževati g. Konverter sam. Ali bo zanj enako ali bolj naporno kot poprej?


OK, pa dejmo tko: Smile

G. Konverter ne bo samo ležerno držal roko gor ampak bo vedno PORIVAL naprej z isto silo, ne glede na to, kaj počne g. Bremza. Zdej pa, če G. Bremza drži dovolj močno, se pač voziček ne bo premaknil nikamor. Ko pa gre g. Bremza za grm scat, pa je odvisno samo še od g. Konverterja, kaj se bo zgodilo. On bo še vedno PORIVAL voziček z isto silo, in če je to dovolj, se bo premaknil navzgor po klancu, če je enako sili klanca, bo stal na mestu, če pa je klanec prehud, se bo voziček zapeljal po klancu dol, ne glede kaj bo na to rekel g. Konverter. On bo še vedno porival naprej z isto silo. Če je klanec prehud, bo moral g. Voznik dodati malo gasa motorju, mu povečati energijo in s tem dodati dodatno energijo g. Konverterju, ki bo v tem primeru premagal klanec in se odpeljal po klancu navzgor. Ja?
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.