V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




5 Things You Should Never Do In An Automatic Transmission
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 21:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

cruiser je napisal/a:
Zakaj je razlika ali držiš zavoro ali pa pač samo klanec drži menjalnik in avto pri miru? Jaz včasih pustim avto stati brez zavore pred semaforjem, sicer redko, ker mora biti že kar klanec, pri manjših klančkih avto še vedno kar naprej rine.


Seveda je razlika, ali avto 'gor drži' konverter ali pritisnjena bremza:

Your automatic transmission is "slipping", that is, not engaging or disengaging fully.

This means that the components of your clutch pack, in your automatic transmission, are neither spinning freely past each other, nor locked together and transmitting power to the wheels. They are rubbing against each other, modulated by your sensitive foot on the accelerator.

This is wearing the plates in the clutch pack, and heating the transmission fluid. After the clutch plates have worn enough, they won't engage fully, and your transmission will start to slip even when you imagine that it should be fully engaged. Transmission fluid that is heated more often doesn't work as well as transmission fluid that has been well treated.


V glavnem, ni enako če stojiš na mestu ali pelješ, četudi v klanec s tovorom.
Je še par varnostnih razlogov - da oni za tabo vidijo tvoje štoplampe, pa da imaš nogo na bremzi, če bi bila kaka pizdarija (nalet od zadaj).

SPloh pa se mi zdi tako - ko želiš da avto pelje, imaš nogo na gasu; ko želiš da bremza ali stoji na mestu, imaš nogo na bremzi. Enostavno, kajne.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 21:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:34; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 22:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kštrwn je napisal/a:
Ali v klancu, ko imaš v D in motor v prostem teku, zadržuje avto, da ne gre nazaj, samo torque konverter ali še kaj drugega? Kakšno funkcijo ima overrunning clutch?


Če s tem misliš lockup clutch, ta nima čisto nobene vloge tukaj, vklopi se šele pri minimalno 60-70 kmh (odvisno kako je naštimano pri posameznem avtu).
Vse, kar avto drži na mestu, je pritisk ATF tekočine v 'turbinah' konverterja.

Citiram:

Pri meni, četudi je klanec močan, pripeljem v D, spustim gas, avto se ustavi, nato pa mogoče zdrsne nazaj kak centimeter in ostane kot pribit (kot bi držal bremzo)


Ja, ker se nabere pritisk v konverterju, in 'nima kam iti' (razen seveda v segrevanje ATF), pa lamele se drgnejo, ker niso ne sproščene ne povsem sklenjene..

[/quote]tako da nikoli med vožnjo nisem uporabil v klancu zavore, ker se avto ne premakne. Kakšna ideja?[/quote]

Ja, nehaj to delat in pritisni bremzo kadar želiš da avto miruje.


Sicer pa kot je nekdo enkrat rekel: vsak je sam svoje glave mesar.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 22:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kštrwn, kateri avto maš?

Tisti, ki pravite, da ni zdravo viseti na converterju v klancu, kakšna je razlika med tem, če stojiš pri miru v semaforju v D poziciji in stojiš na bremzi in med tem, da stojiš pri miru v klancu v D poziciji, v bistvu da visiš na converterju? V obeh primerih si na štandgasu in na miru, se ne premikaš...
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 22:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
Kštrwn, kateri avto maš?

Tisti, ki pravite, da ni zdravo viseti na converterju v klancu, kakšna je razlika med tem, če stojiš pri miru v semaforju v D poziciji in stojiš na bremzi in med tem, da stojiš pri miru v klancu v D poziciji, v bistvu da visiš na converterju? V obeh primerih si na štandgasu in na miru, se ne premikaš...


Saj to sprašujem in sonicusov odgovor mi ni nič jasen.

Če jaz pripeljem na klanec in ustavim, nato spustim zavoro in avto še vedno miruje. Kakšna je razlika? Z zavoro ali brez? Če zopet stisnem zavoro kaj se zgodi? Ali pritisk na zavoro naredi še kaj drugega, kot zgolj stisk diskov? Ali kakorkoli deluje na menjalnik? Morda sprašujem traparije ampak res mi ni jasno v čem je razlika?


sonicus je napisal/a:

SPloh pa se mi zdi tako - ko želiš da avto pelje, imaš nogo na gasu; ko želiš da bremza ali stoji na mestu, imaš nogo na bremzi. Enostavno, kajne.


Saj se strinjam in v v 99.99,99% ravnam tako. Ampak dvakrat na leto pa vseeno spustim zavoro na klancu in čakam Wink
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 22:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Še enkrat: pri drugi varianti je precej večji pritisk v konverterju in ATF se brez potrebe pregreva. In ne samo to, tudi lamele se bolj drgnejo.

Sicer pa ne vem, zakaj je tako težko držati bremzo...
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 22:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sonicus je napisal/a:
Še enkrat: pri drugi varianti je precej večji pritisk v konverterju. In ne samo to, tudi lamele se bolj drgnejo.

Sicer pa ne vem, zakaj je tako težko držati bremzo...


No, morda je res nekoliko več obremenitve zaradi sile, ker teža avtomobila sili nazaj. Fizika mi res ne gre. Čeprav menim, da so menjalniki kar dobro narejeni, da prenesejo te zadeve. Če le ni made in VW ali kaj podobnega. Twisted Evil
Ni težko držati bremzo in vedno jo držim ampak včasih mi je zabavno, ko avto kar stoji na klancu Wink Včasih je potrebno tako malo, da je človek vesel.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 23:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:33; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 23:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kštrwn je napisal/a:
In ne, ne mislim lockup clutch, ki v tretji in četrti sklene konverter, mislim overruninng clutch, ki ima neke šibre z vzmetmi, ki v eno stran dovoljujejo vrtenje, v drugo pa ne, ker se šibre zakajlajo, ne vem pa, kakšno funkcijo ima ta sklop.


Ja, sem vmes preveril, overriding cllutch je nekaj drugega, ampak gre za freewheeling, torej tukaj nima veze.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 23:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sonicus je napisal/a:
Še enkrat: pri drugi varianti je precej večji pritisk v konverterju in ATF se brez potrebe pregreva. In ne samo to, tudi lamele se bolj drgnejo.

Sicer pa ne vem, zakaj je tako težko držati bremzo...


Tole ne bo držalo. V obeh primerih je avto pri miru, se ne premika, poganja pa ga motor na štandgasu. Zdej al ga na mestu držijo bremze, klanec al pa hlod pod kolesom, je za menjalnik isto.
V vseh primerih je menjalnik sklenil lamele od prve prestave in te ne drsijo. So pri miru, ker se avto ne premika. Konverter proba pognati lamele vendar mu ne uspe, ker mu motor ne dovaja dovolj navora. Pač se v vsakem primeru nekoliko greje atf v konverterju ampak je izguba energije majhna,ker motor dovaja malo energije. In to izgubo energije, ki se manifestira v topoti, z lahkoto pohladi hladilnik. Za take stvari je tudi konstruiran. Če bi dvignil obrate motorja, bi dovedel več energije in izgube bi bile večje in potem bi se po dolgem času res utegnil pregreti.
Podobna zgodba je če imaš high stall converter. V tem primeru ti avto v klancu nebi stal na konverterju,ker high stall konverterji prijemljejo višje na obratih in bi zato šel avto v rikverc kljub temu,da imaš v D. Stock konverterji imajo ponavadi stall speed naravnan na štandgasu motorja, to je ponavadi nekje na 800 rpm. In zato že na štandgasu lahkp držijo avto v klancu.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 23:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
sonicus je napisal/a:
Še enkrat: pri drugi varianti je precej večji pritisk v konverterju in ATF se brez potrebe pregreva. In ne samo to, tudi lamele se bolj drgnejo.

Sicer pa ne vem, zakaj je tako težko držati bremzo...


Tole ne bo držalo. V obeh primerih je avto pri miru, se ne premika, poganja pa ga motor na štandgasu. Zdej al ga na mestu držijo bremze, klanec al pa hlod pod kolesom, je za menjalnik isto.


Jaz sem tudi takega mnenja ampak, kot rečeno o fiziki nimam pojma, na dovolj strmem klancu bom pa gotovo še kdaj spustil zavoro Wink Jast for fun
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 00:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
sonicus je napisal/a:
Še enkrat: pri drugi varianti je precej večji pritisk v konverterju in ATF se brez potrebe pregreva. In ne samo to, tudi lamele se bolj drgnejo.

Sicer pa ne vem, zakaj je tako težko držati bremzo...


Tole ne bo držalo. V obeh primerih je avto pri miru, se ne premika, poganja pa ga motor na štandgasu. Zdej al ga na mestu držijo bremze, klanec al pa hlod pod kolesom, je za menjalnik isto.
V vseh primerih je menjalnik sklenil lamele od prve prestave in te ne drsijo. So pri miru, ker se avto ne premika. Konverter proba pognati lamele vendar mu ne uspe, ker mu motor ne dovaja dovolj navora. Pač se v vsakem primeru nekoliko greje atf v konverterju ampak je izguba energije majhna,ker motor dovaja malo energije. In to izgubo energije, ki se manifestira v topoti, z lahkoto pohladi hladilnik. Za take stvari je tudi konstruiran. Če bi dvignil obrate motorja, bi dovedel več energije in izgube bi bile večje in potem bi se po dolgem času res utegnil pregreti.
Podobna zgodba je če imaš high stall converter. V tem primeru ti avto v klancu nebi stal na konverterju,ker high stall konverterji prijemljejo višje na obratih in bi zato šel avto v rikverc kljub temu,da imaš v D. Stock konverterji imajo ponavadi stall speed naravnan na štandgasu motorja, to je ponavadi nekje na 800 rpm. In zato že na štandgasu lahkp držijo avto v klancu.


AMEN

konverter ne ve, če ti avto držijo bremze ali sila na pogonska kolesa. situacija je v obeh primerih enaka, ohišje se vrti in turbina miruje. če je menjalnik v poziciji D in sklopke zdrsujejo je čas za rebuild.

taka študija je nastala iz tega da se lohk a-com skrije. Redno menjujte olje (lohk na 3000 (imam na zalogi, tudi filtre Twisted Evil alpa na 20000) in pazite na to da se ne bo pregrel, pa bo menjalnik delal. i se ga lahko zlorablja kolkor hoče. bo pa tudi crknil. ponavadi zaradi ene bedne tovarniške greške, katera košta 5e za popravit. (merilnik temperature olja je poceni investicija, in namesto da se pri semaforju teoretizira v katero pozicijo naj gre ročica in kaj se trenutno dogaja z lamelami, lahko pogledaš merilnik in se odpre en kup novih stvari o katerih se lahko polemizira, kot so zakaj temp. niha za 2 celzija, ali je bolje za menjalnik da se jo meri u farhenheitih in ali na števcu piše made in china, mexico ali usa)

Lock up nima nobene veze z overrun clutch. to je zgolj enosmerna sklopka, izvedbe so različne. vsem je skupno to, da se na njih vezan element lahko vrti samo v eno smer.

DSG menjalnikov sem vozil že enepar, starejši so mi bli zanič, novejši so krasni (do neizogibnega crkotja, takrat lahko prodaš ledvico, če imaš še kako na zalogi). nikoli se mi ni zgodilo da bi imel težave pri speljevanju v klanec. menjuje brezčutno in hitro, kickdown je včasih malo počasen, ampak še vedno hitrejši kot serijski menjalnik s konverterjem. pa še bolj direkten občutek na gasu je.

vožnja avtomatika z obema nogama? sem probal. ne zaradi tega, ker bi to imelo kak praktičen namen, ampak zato ker lahko. in ker je enkrat nekdo rekel da se tega ne sme. parkrat gre grobo, potem pa gre isto gladko kot z desno nogo. sam mislit moreš zraven, to pa meni ne gre in sem zato idejo opustil.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 01:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:32; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 07:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kštrwn je napisal/a:
abajc3 je napisal/a:
Lock up nima nobene veze z overrun clutch. to je zgolj enosmerna sklopka, izvedbe so različne. vsem je skupno to, da se na njih vezan element lahko vrti samo v eno smer.


In kakšno funkcijo ima pri avtomatskem menjalniku overrunning clutch (oziroma več funkcij)? Glede na to, da je nekje na izhodni osovini, ali ne lahko prepreči vrtenja v nasprotno smer?


Na katerm avtu imaš to?

V menjalniku je en podoben element, ki se imenuje sprag. Izgleda kot en ležaj, ki pa se lahko vrti samo v eno smer. V mojem menjalniku (TH400) se nahaja na drumu in sicer ustavi drum, ko menjalnik prestavi iz prve v drugo prstavo. Sam kar jest vem, to nima veze s tem, kar ti govoriš. Ti praviš, da imaš to na izhodni osi menjalnika. To bi lahko pomenilo potem, da v bistvu ne moreš zavirati z motorjem, ker se ti kardan zavrti prosto takoj, ko ga kolesa porinejo hitreje, kot se vrti menjalnik.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Kštrwn



Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22
Prispevkov: 222
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 10 Mar 2016 08:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:31; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 3 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.