V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




5 Things You Should Never Do In An Automatic Transmission
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2016 12:01    Naslov sporočila: 5 Things You Should Never Do In An Automatic Transmission Odgovori s citatom

5 Things You Should Never Do In An Automatic Transmission Vehicle

https://www.youtube.com/watch?v=6zzEtxJkC7Y
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miran



Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50
Prispevkov: 241
Kraj: Gocan

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2016 13:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala!
Nikoli več v N pred semaforjem - dokler mi ne pride tolčt po šipi histreričen šofer iz avta za menoj, ki mu gre moja štop luč na živce... Confused
Miran
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2016 13:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če jest kej vem bi v vsakem primeru moral stati na bremzi v semaforju. Vsaj tako so nas učili v prejšnjem tisočletju. Wink
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2016 13:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

miran je napisal/a:
Nikoli več v N pred semaforjem


Ja, sem že parkrat slišal, da je bolje za menjalnik, če pred semaforjem daš v N - no sedaj vemo da je to bullshit, so z argumenti razložili, da nima veze, torej mirno pustiti v D...
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2016 15:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sonicus je napisal/a:
miran je napisal/a:
Nikoli več v N pred semaforjem


Ja, sem že parkrat slišal, da je bolje za menjalnik, če pred semaforjem daš v N - no sedaj vemo da je to bullshit, so z argumenti razložili, da nima veze, torej mirno pustiti v D...


To je totalna blesarija, saj to smo tudi že na tem forumu govorili. Bistvo automatica je ravno to, da čim manj pretikaš in prestavljanje v N in nazaj v D na vsakem semaforju je res genaralna traparija. Zakaj bi to sploh hotel početi? In zakaj hudiča bi bilo to bolje za menjalnik? Me prav zanima katere brihtne buče so trdile, da je pretikanje bolje za menjalnik?


miran je napisal/a:
Hvala!
Nikoli več v N pred semaforjem - dokler mi ne pride tolčt po šipi histreričen šofer iz avta za menoj, ki mu gre moja štop luč na živce... Confused
Miran


Ah, pa kaj še. Še nikoli nisem doživel, da bi mi zaradi tega kdo trkal po šipi Rolling Eyes
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2016 16:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

cruiser je napisal/a:
sonicus je napisal/a:
miran je napisal/a:
Nikoli več v N pred semaforjem


Ja, sem že parkrat slišal, da je bolje za menjalnik, če pred semaforjem daš v N - no sedaj vemo da je to bullshit, so z argumenti razložili, da nima veze, torej mirno pustiti v D...


To je totalna blesarija, saj to smo tudi že na tem forumu govorili. Bistvo automatica je ravno to, da čim manj pretikaš in prestavljanje v N in nazaj v D na vsakem semaforju je res genaralna traparija. Zakaj bi to sploh hotel početi? In zakaj hudiča bi bilo to bolje za menjalnik? Me prav zanima katere brihtne buče so trdile, da je pretikanje bolje za menjalnik?


Važno da ne poslušamo takih bedarij in da delamo pravilno. Saj res ne vem zakaj bi dajal v N in nikoli tega ne delam, ampak eni lajnajo svoje.
Zato pa sem prilepil tole - morda bo kdo, ki bi ga lahko cepci napačno usmerili, videl kaj je pravilno.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Cruiser140



Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33
Prispevkov: 59

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2016 20:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Itak, da je v D razen, ko je daljši sem. potem dam v P, če pa še ročno zategenem sem pa že prepočasen za speljevat Sad Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 00:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Cruiser140 je napisal/a:
Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! Cool


Normalno.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 02:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sonicus je napisal/a:
Cruiser140 je napisal/a:
Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! Cool


Normalno.


Se strinjam. Res najbolj primerna pozicija za prestavno ročico in to so vedeli že 80 let nazaj. Danes pa brihtoli odkrivajo ergonomijo v avtomobilih s katero bodo počasi zjebali vse resnično priročne in praktične stvari Rolling Eyes
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 09:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Cruiser140 je napisal/a:
Itak, da je v D razen, ko je daljši sem. potem dam v P, če pa še ročno zategenem sem pa že prepočasen za speljevat Sad Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! Cool


??? Ročno? A zajebavaš?
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 10:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
Cruiser140 je napisal/a:
Itak, da je v D razen, ko je daljši sem. potem dam v P, če pa še ročno zategenem sem pa že prepočasen za speljevat Sad Naj boljše prestavne ročke za AT so za volanom!!! Cool


??? Ročno? A zajebavaš?


Zakaj pa misliš, da imajo avti z avtomatskimi menjalniki ročno zavoro? Za okras? Ali za zadostitev predpisom?
Nemalo semaforiziranih križišč ( sploh pa v tujini ) ima strme klance in naklone in ravno ročna zavora ščiti menjalnik pred poškodbami, če pretakneš v P in malomarno spustiš zavoro. Takrat se menjalnik grobo nasloni na zatič, ki se lahko poškoduje ali celo zablokira. In ja, nekje je mogoče čakati na semaforju tudi precej dlje kot minuto ( v klancu ), takrat ti pozicija P v in ročne zavore pride še kako prav.
_________________
Ne V8 forum, V8 furam! Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 10:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lej, ročno sigurno nimajo zato, da jo boš vlekel v semaforju, pa tud če je to v klancu. V semaforju se čaka na D in na bremzi.
Na ravnem pa sploh ni treba ročne vlečt, če že pretikaš menjalnik, potem daš pač v P, da je avto na miru.


Ročno maš tam zato, če parkiraš na klancu in za vsak slučaj potegneš še ročno ja.
OK, mogoče je to fajn tudi za kajlo v menjalniku, če parkiraš v klancu ampak, če bi ti videl tisto kajlo tam not v menjalniku, bi vedel, da jo ne moreš kar tako zjebat.


Mam feeling da nekateri malo preveč ujčkate svoje amerikance, a mislite, da so narejeni iz plastelina al kwa? To je narejeno, da dela. Wink

En kolega je enkrat med vožnjo nekaj drkal po šaltheblu in mu je uspelo med vožno pri ene 50 na uro vržt v P. Je samo zablokiralo zadnja kolesa za trenutek, dokler ni dal ven iz P in se peljal dalje. Tisti TH350 še danes dela bp. Wink
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 13:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

čudi me sploh da mu je zablokiralo Shocked ponavadi kar preskakuje.

pr večini starejših amerikancev ročna itak ne prime, tako da če bi blo to tolk kritično za menjalnik bi vsi štifte lomili Very Happy

se strinjam, je pametno ko na kakem klancu parkiraš ročno dat. ni pa nujno.

pa tudi te stvari ki jih ta tukej razlaga niso tolk kritične da jih ne bi smel nikoli narest.

kar se tiče pretikanja iz D v N, kot komu paše. nič ni narobe s tem, dosežeš pa tudi ne nič
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 14:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
Lej, ročno sigurno nimajo zato, da jo boš vlekel v semaforju, pa tud če je to v klancu. V semaforju se čaka na D in na bremzi.
Na ravnem pa sploh ni treba ročne vlečt, če že pretikaš menjalnik, potem daš pač v P, da je avto na miru.


Ročno maš tam zato, če parkiraš na klancu in za vsak slučaj potegneš še ročno ja.
OK, mogoče je to fajn tudi za kajlo v menjalniku, če parkiraš v klancu ampak, če bi ti videl tisto kajlo tam not v menjalniku, bi vedel, da jo ne moreš kar tako zjebat.


Mam feeling da nekateri malo preveč ujčkate svoje amerikance, a mislite, da so narejeni iz plastelina al kwa? To je narejeno, da dela. Wink


Saj meni je vseeno, iz bogatih izkušenj pa vem, da je zatič pozicije P ( sploh pri modernejših menjalnikih ) pogosto uničen. In tega nisem videl enkrat. Prav zaradi malomarne uporabe (oz. neuporabe ročne zavore ). Zdaj, to se lahko zgodi pred semaforjem v klancu ( kjer toretično "parkiraš" ) za kratek čas, ali pa če parkiraš v najboljšem pomenu te besede.
Kar pa očitno ti poimuješ za "ujčkanje" je pa guess what, skrbna uporaba, ki ne stane nič, privarčuje pa ogromno ( težav ). Sicer pa, navadno v vseh navodilih za uporabo proizvajalci toplo priporočajo uporabo ročne zavore skupaj s pozicijo P. Verjetno ne zaradi tega, da se bo bandit temu posmehoval, kaj?
Pojdi kdaj v kako mesto ( recimo v Hrvaških obalnih mestih je teh priložnosti ogromno , kjer boš stal tudi po 5-10min v zamaških na klancih ) pa se boš lahko prepričal sam.

Se pa strinjam, da v klasični situaciji, ni nikakršne potrebe ne po poziciji P ne po uporabi ročne zavore pred semaforji, pa naj bodo na ravnem ali v krivini.
_________________
Ne V8 forum, V8 furam! Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2016 15:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No prov, če ti tko praviš.

Jest sem se sam že dosti prevozil z avtomatikom v vseh možni situacijah in RES ŠE NIKOLI nisem v nobenem semaforju ali kje drugje v prometu dajal v P, kaj šele vlekel ročno.
Vedno stojim na bremzi in v D. Tud speljevanje v klanec z avtomatikom je milina napram ročnemu, kjer je včasih res treba speljati iz ročne. Pri avtomatiku pa lepo spelješ brez telovadbe z ročno, ker ponavadi avto tud brez bremze na štandgasu "stoji" na konverterju. Mora biti že res full klanec, da stock stall converter ni dovolj in rabi malo več obratov za speljevanje.

Ročno vlečem samo če parkiram v klanec, pa še to ne zaradi kajle ampak zaradi varnosti, da se tudi po pomoti nebi mogel avto odpeljati kam.

Pretirano skrbna uporaba, pa menjanje olja na 6k pa take fore so pa men čist mem. Če v 6k km zjebaš olje, potem imaš nekaj narobe z motorjem, razen če ne vlivaš not kakšen drek od olja al pa če uporabljaš avto za to, da vlečeš hlode iz gmajne. Normalno povprečno olje, ki je predpisano za te motorje, mora zdržati 15-20k brez posledic. Verjamem pa, da ameri svetujejo menjavo na 6k ja, ker valjda velik del industrije živi od tega koliko olja se proda, bistvu ga gre na ta način 3x več, zdej pa računaj. Wink
In ja, še noben motor do danes mi ni zaribal. Wink
Lahko pa vprašaš Rajsarja, kdaj je treba olje menjat, on ima zanimive izkušnje z njegovim Jeepom. Smile Wink
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 1 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.